Ford 1,8 bensa manuaali Mondeo tai Mazda 6 kytkin säätöä

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Ford 1,8 bensa manuaali Mondeo tai Mazda 6 kytkin säätöä

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ti Heinäkuu 30. 17:39:13 2013

Voiko kytkintä säätää normaalisti. Vai onko jokin paska automaattisäätö.

Muuten ok. Mut haluaisin sen ottavan alempana eikä siellä puolivälissä.

Mahdollista vai tarua säätäminen.

Auto on Mazda 6 2008 mutta kone ja loota on Fordin besiini tekele.

Dohc lukee koneen päällä tuotannossa ainakin 2003-2010
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

jat-79
Viestit: 1179
Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Ford 1,8 bensa manuaali Mondeo tai Mazda 6 kytkin säätöä

Viesti Kirjoittaja jat-79 » La Elokuu 3. 10:48:57 2013

Mulla mazdan epc näyttää että olis nestekytkin
https://dl.dropboxusercontent.com/u/809 ... kytkin.jpg

E:Tuos vielä polkimet ja sylkät. Ei mulla ainakaa suoraa leikkaa että mistä tuota säätelis.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/809 ... lkimet.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/809 ... C3%A4t.jpg
Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ford 1,8 bensa manuaali Mondeo tai Mazda 6 kytkin säätöä

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ke Elokuu 7. 22:37:18 2013

kiitos jotain tälläistä epäilin.

täyttä shittiä nämä 2000 luvun tekeleet

jotenkin en ole tyytyväinen kytkimen toimintaan
vaikka kaikenlaisilla resuilla tullut ajeltua vuodesta -86 alkaen niin tälläistä epämukavaa kytkintä en ole viellä kokenut. kaupuni ajoa takana noin 700 km ja jokin siinä mättää se tuntuma johon noissa oikeissa autoissa on tottunut esinm civic 1.3 vm 88. 8 vuoden aikana ei ole käynyt mielessäkään moittia kytkimen toimintaa. puhumattakaan takaveto volvo toyota jopa saab 96 loistaa kirkaana kun muistelee kuinka hyvö on oikea kytkin.

pilaa mielestäni muuten hyvän auton.

näetkö muuten onko tuossa normi vauhtipyörän tilalla sellainen kumilimppu veikkaan että on.

tiedän vain että vaihdan auton ennenkuin on liikaa kilometrejä.

tutun transit noin korimalli taaksepäin diesel t124 tai jotain maksoi asennettuna kytkinremontti jotain 3400 euroa. siinä tuo kumilimppu tulee tietty aina ja se nostaa hinnan pilviin.

tekeekö tuollaista kusetusta myös muut nykyään. hyvä bisnes se varmasti on.

ajattele sitä idioottia joka ostaa käytettynä lähes loppuun ajetun transitin ja kytkin sanoo poks.

sain halvalla maksoi vain 5000-8000 euroa voi ottaa kupoliin.

tietty jos kumilmpun voi korvata normi vauhtipyörällä mut sekään ei ole ilmainen ellei käy jostain muusta mallista käytettynä.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin