ford escort 92 kytkentä kaavio

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

fordrs88
Viestit: 264
Liittynyt: La Maaliskuu 15. 22:08:26 2003
Paikkakunta: Oulu

ford escort 92 kytkentä kaavio

Viesti Kirjoittaja fordrs88 » Su Maaliskuu 16. 23:22:38 2014

Oiskos kelään ford escortin mk5 johtosarjasta kytkentäkaaviota.


Pasi

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: ford escort 92 kytkentä kaavio

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Maaliskuu 24. 21:58:13 2014

Koko auton kaaviota ei ole mutta paloja löytyy. Mistä osiosta tarkalleen ottaen olis kyse?
Jäsen #606

fordrs88
Viestit: 264
Liittynyt: La Maaliskuu 15. 22:08:26 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: ford escort 92 kytkentä kaavio

Viesti Kirjoittaja fordrs88 » Ma Maaliskuu 24. 22:26:18 2014

moottoripuolen kytkennöistä.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: ford escort 92 kytkentä kaavio

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Maaliskuu 26. 8:41:34 2014

mikä moottori? zetecissä ja cvh:ssa erilaiset. RS2000:ssa vielä noistakin erilaiset.
Jäsen #606

fordrs88
Viestit: 264
Liittynyt: La Maaliskuu 15. 22:08:26 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: ford escort 92 kytkentä kaavio

Viesti Kirjoittaja fordrs88 » Ke Maaliskuu 26. 16:36:14 2014

zetec

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: ford escort 92 kytkentä kaavio

Viesti Kirjoittaja olafu » To Maaliskuu 27. 12:56:33 2014

Osaluettelo:
A1 = Moottorinohjainlaite
B1 = Ajonopeustunnistin
B2 = Kampiakselin tunnistin
B3 = Ilmamassamittari
B4 = Lambdatunnistin
B5 = Nokka-akselin tunnistin
B6 = Kaasuläpän asentotunnistin
B7 = Jäähdytysnesteen lämpötilatunnistin
B8 = Imuilman lämpötunnistin
C1 = Häiriönpoistokondensaattori
E1-E4 = Sytytystulpat
E5 = Ilmastointi
F3 = Sulake 10A, lambdan lämmitys
F5 = Sulake 20A, polttoainepumppu
F25 = Sulake 3A, Moottorinohjainlaite
K1 = Moottorinohjauksen päärele
K2 = Polttoainepumpun rele
M1 = Polttoainepumppu
P1 = Mittaristo
S1 = Kolariturvakytkin
S3 = PAS Pressure switch
T1-T2 = Sytytyspuola
Y1-Y4 = Suuttimet
Y5 = Tyhjäkäyntisäädin
Y6 = Pulse-air magneettiventtiili
Y7 = Aktiivihiilitankin magneettiventtiili
X1 = Moottorinohjainlaitteen liitin
X2 = (12 napainen) Sytytysmodulin liitin
X2 = (2-napainen) Testilaiteliitin
X3 = Diagnoosiliitin (ECU)
X4 = Oktaanikoodausliitin

Kuvat: http://koti.mbnet.fi/kolonen/schaisse
Jäsen #606

Vastaa Viestiin