Ford ohc virranjakan poistaminen

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

bomble

Ford ohc virranjakan poistaminen

Viesti Kirjoittaja bomble » Ma Tammikuu 12. 11:57:36 2015

Moro! Projektissa jää virranjakaja kokonaan pois niin mites porukka on tulppaillu niitä? Akselinha sielä kuitenkin pitäis pyöriä.
Itse ajattelin jos purkais jakajan akselin ja sorvais sopivan hatun joho laittais vaikka neulalaakerin? Tai jotain muuta jännää :D
Ja joo, sen vois jättää sinne muttakun en halua. :green:

Eli ideoita/toteutuksia/kokemuksia otetaan vastaan

olafu

Re: Ford ohc virranjakan poistaminen

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Tammikuu 12. 20:03:32 2015

Itte olen nykyään jättänyt vaan kannen pois ja sorvannut siihen kannen tilalle semmosen sopivan tulpan. On sitten "nokka-akselin anturikin" valmiina jos haluaa yksikköpuolat ja/tai sekventiaalisen ruiskun. Yks versio mulla oli semmonen kun oli pronssihela sellasessa itte tehdyssä tupissa mikä tuli jakajan reikään ja akseli katkastu, mutta hela petti ja akseli kampes vinoon. Meni öljypumpun akseli poikki.
Jäsen #606

bomble

Viesti Kirjoittaja bomble » Ma Tammikuu 12. 20:23:43 2015

olafu kirjoitti:Itte olen nykyään jättänyt vaan kannen pois ja sorvannut siihen kannen tilalle semmosen sopivan tulpan. On sitten "nokka-akselin anturikin" valmiina jos haluaa yksikköpuolat ja/tai sekventiaalisen ruiskun. Yks versio mulla oli semmonen kun oli pronssihela sellasessa itte tehdyssä tupissa mikä tuli jakajan reikään ja akseli katkastu, mutta hela petti ja akseli kampes vinoon. Meni öljypumpun akseli poikki.
niin siis virranjakajan kannen tilalle joku tulppakansisysteemi? että jää vain se "jalka" osa? onksulla kuvaa miltä se näyttää

Sultzi

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Ma Tammikuu 12. 21:16:09 2015

Eikös t25 escocossuissa ole nokka-anturi vaan siinä jakajan reiässä? Sekin voisi olla vaihtoehto, toki anturi varmaan maksaa sopivasti.. :lol:

olafu

Viesti Kirjoittaja olafu » La Tammikuu 17. 12:14:15 2015

Sultzi kirjoitti:Eikös t25 escocossuissa ole nokka-anturi vaan siinä jakajan reiässä? Sekin voisi olla vaihtoehto, toki anturi varmaan maksaa sopivasti.. :lol:
On mutta se on silti kooltaan lähes samanlainen tötsä niinkun tavallinenkin jakaja ilman kantta...

Tossa kuva tosta omasta: http://koti.mbnet.fi/kolonen/megasquirr ... G_0274.JPG <- sisältä
ja ulkoo: http://koti.mbnet.fi/kolonen/megasquirr ... G_0278.JPG
Jäsen #606

Vastaa Viestiin