Kokemuksia weber DCD:stä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Kokemuksia weber DCD:stä
Moi. Tuollanen kaasari, eli 36 DCD manuaaliryypyllä. Kokemuksia ko kaasarista, lähinnä kylmäkäynnistysominaisuudet ym, erot DGV:hen. Ilm ko kaasareita ollut tanareissa ja vanhemmissa sierroissa.. ???
-
- Viesti:
Re:Kokemuksia weber DCD:stä
helevetin hyvä kaasutin. ja sika nopee säätää, ei tartte purkaa suuttimien vaihdossa.<br>ja riittää pitkälle, oma kulki 14,57s/160.1km/h vartin ja 6,2s 0-100km/h
-
- Ylläpitäjä
Jos totta puhut, niin oli kai sit sopiva ostos DFTH:n tilalle. Mistä löytys vaparisuodatin, sellanen kromipellien väliin tuleva ja pohjaosa neliskulmainen reikä? Free tehnisiltä oli loppu, oli sokealla pohjaosalla kyllä, mutta voin ryssiä jos itse alan tehä reikää, kun ei ole koneita.<br>Tuossa DCD:ssä ei kuulemma nouse tyhjäkäyntikierrokset ryypyssä, mutta mites talvikäynnistysominaisuudet?
-
- Ylläpitäjä
[quote author=TuneGi link=board=2;threadid=13088;start=0#98968 date=1059659755]<br>Jos totta puhut, niin oli kai sit sopiva ostos DFTH:n tilalle. Mistä löytys vaparisuodatin, sellanen kromipellien väliin tuleva ja pohjaosa neliskulmainen reikä? Free tehnisiltä oli loppu, oli sokealla pohjaosalla kyllä, mutta voin ryssiä jos itse alan tehä reikää, kun ei ole koneita.<br>Tuossa DCD:ssä ei kuulemma nouse tyhjäkäyntikierrokset ryypyssä, mutta mites talvikäynnistysominaisuudet?<br>[/quote]<br>Oletko kysynyt putsaria moposportista?<br>Itse en kyllä sieltä osta mitään!!
-
US-partsilta löytyy Greenin suodattimia...
Mondeo 2002 ST220
Persaukiset ajaa dieselillä!

-
- Ylläpitäjä
Joo, tuolta free technisiltä kyllä löytyy sellasia kromipellien välissä olevia vaparisuodattimia. Sääli kun nykyinen K&N ei sovi enää tohon uuteen kaasariin. Noi muut merkit mitkä sopii olisi esim JR.
-
- Viesti:
rikastin kyllä nostaa kierroksia, ei kaasuläppää kääntämällä vaan avaamalla lisäilmaluistia...<br>sierraan varmaan aika heikkoa saada mahtumaan.<br>onko sulla kaasarin päälle ovaali hormia...epäselvä kuva<br>parantaa kovasti ilmanvirtausta. mulla oli bmw:n putsarikotelo millä saadan vielä pyöreä reunainen ilman sisäänmeno kaasuttimeen. ei ole tarjota sisäkuvaa putsarista.<br>tuossa vielä sivukuva dcd:stä Kentin imusarjassa<br>
-
- Ylläpitäjä
Ei ole kaasarin päällä tuollasta hormia. Saako sellasen erikseen siihen? Täytyy vielä tutkia ettei ole väljää noissa liikkuvissa osissa, selviää kai koekäytöllä tai käsin liikuttelemalla. Tuli toinen imusarjakin mukana, kun vanhassa on ne alipainehössötykset. Ilmeisesti kaasuvaijerin päässä ja ryyppyvaijerin päässä jotain eroa nykyisiin vaijereihin. Täytyy kai pitää hetki varalla toi DMTL/DFTH 30/34 korvauskaasari, ei ole kuin 2v ikäinen, ostettu uutena.
-
- Ylläpitäjä
Mitä tarkoitit, että sierraan heikkoa saada mahtumaan?
-
- Ylläpitäjä
Villi arvaus, että korkeuden kanssa saattaa tulla ongelmia. Ei tuota kaasaria ole tainnut sierrassa alunperin olla.
-
- Ylläpitäjä
[quote author=lajama link=board=2;threadid=13088;start=0#99119 date=1059717481]<br>Villi arvaus, että korkeuden kanssa saattaa tulla ongelmia. Ei tuota kaasaria ole tainnut sierrassa alunperin olla.<br>[/quote]<br><br>Ei ole..
-
- Ylläpitäjä
Matalampi se on kuin nykyinen korvaava DMTL. DGV piti alumperin hankkia, mutta kun ei löytynyt. Onkos DGV samankokoinen.
-
- Viesti:
[quote author=TuneGi link=board=2;threadid=13088;start=0#99122 date=1059719133]<br>Matalampi se on kuin nykyinen korvaava DMTL. DGV piti alumperin hankkia, mutta kun ei löytynyt. Onkos DGV samankokoinen.<br>[/quote]<br>dgv on paljon matalampi.<br><br>kerran vaan kattelin mk1 sierran kaasarin ja konepellin rakoa ja tulin siihen tulokseen ettei sinne mahdu toimivaa putsarikoteloa
-
- Ylläpitäjä
Joo, mikäs vuosimalli mk1 oli? Kun kuulemma entisellä kaasarin omistajalla ollu sierrassa kiinni toi DCD. Mistäs siihen saisi tiivistesarjaa ym huoltosarjaa? Motonetistä ym ei enää löydy
-
Moposportista kannattaa kysellä tiivisteitä. <br>Mk 1 on tuo vanha koppa vuosimallia 1983-1986. -87 taisi tulla ensimmäiset mk2 Sierrat. Taunukset taisi loppua 1982.
Mondeo 2002 ST220

-
- Viesti:
[quote author=TuneGi link=board=2;threadid=13088;start=0#99730 date=1060019582]<br>Joo, mikäs vuosimalli mk1 oli? Kun kuulemma entisellä kaasarin omistajalla ollu sierrassa kiinni toi DCD. Mistäs siihen saisi tiivistesarjaa ym huoltosarjaa? Motonetistä ym ei enää löydy<br>[/quote]<br>en tiedä vuosimallia, eikä sitä sen kummemmin mittailtu.<br>sierran oma putsarikotelo oli jättänyt jälkiä konepellin äänieristeeseen ja siitä pääteltiin että jäis liian vähän tilaa....tästä on vuosia aikaa..ei muista...<br>ehkä se mahtuu jos jättää sen hormin pois....
-
- Ylläpitäjä
Joo, tossa mun dcd:ssä ei ole sitä hormiosaa ja ajattelin sellasta sprint filtteriä 50m muistaakseni oli paksuus kahden kromipellin välissä, mutta pitää mitata vielä. Motonetissä ei ole kun uudempiin weberin kaasareihin huoltosarjoja ja dgv:hen. Sano että tee itse, mutta saa kyllä olla aika tarkka leikkaaja kun alkaa itse veistään paperista. Kysyn kaasutinexpertiltä huomenna.
-
- Viesti:
[quote author=TuneGi link=board=2;threadid=13088;start=0#99745 date=1060022512]<br>Joo, tossa mun dcd:ssä ei ole sitä hormiosaa ja ajattelin sellasta sprint filtteriä 50m muistaakseni oli paksuus kahden kromipellin välissä, mutta pitää mitata vielä. Motonetissä ei ole kun uudempiin weberin kaasareihin huoltosarjoja ja dgv:hen. Sano että tee itse, mutta saa kyllä olla aika tarkka leikkaaja kun alkaa itse veistään paperista. Kysyn kaasutinexpertiltä huomenna.<br>[/quote]<br>helppo se kyllä on itse leikata, eihän siinä montaa reikää ole.<br>terävä paperiveitsi, sakset ja reikätuurnat....<br>kaasari toimii paljon paremmin sen hormin kans, jos vaan mahtuu ja hormin päästä vielä väh.3cm putsarikanteen tilaa....
-
- Ylläpitäjä
Joo, voipi olla että vaihdan sen DGV:hen jos ei muuta tai myyn. Siinä on muuten vaihdettavat ne sisäkurkut ja näkyi olevan numerot 24 kummassakin kurkussa..
-
- Viesti:
[quote author=TuneGi link=board=2;threadid=13088;start=0#99750 date=1060023154]<br>Joo, voipi olla että vaihdan sen DGV:hen jos ei muuta tai myyn. Siinä on muuten vaihdettavat ne sisäkurkut ja näkyi olevan numerot 24 kummassakin kurkussa..<br>[/quote]<br>turhan pienet kurkut...<br>
-
- Ylläpitäjä
jep. Oli se liian korkea jo nyt ilman sitä kurkkuosaa, ei mahdu 50mm vaparisuodatin alle... Pistän myyntiin ja hommaan DGV:n sitten myöhemmin takas. Näin.