Taitaa Humppilassa kuitenki olla jos tarkkoja ollaan. No Turun ja Tampereen välissä kuitenki...jallu kirjoitti:huittisten tommi = tommik, joka pyörii foorumilla.
Paljon olis amiksella kysyttävää =)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Erittäin hyvin sanottu! ...tai kirjoitettu.SiipiCozzu kirjoitti:Etsi jostain käsiisi 2WD Cossun öljypumpun kansi ja imuputkisto, jossa on kiinni ne mäntien oljyputket. Kansi sopii ihan OHC:n vakio pumppuun josta myydään myös sitä kp-versiota.
Pääset helpommalla, ja aikaa jää keskittyä muihin ongelmiin.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Ylläpitäjä
Tuota noin. Jos nyt täältä joku vinkkejä antaa niin voit kyllä ihan itse sen verta vaivautuu että hankkisit yhteystiedot (jos niitä ei ollut saatavilla tietolähteellä) ja itse vaivautuisit soittamaan.TuunaavaAmis kirjoitti:"järnbergille, huittisten tommille ja muille cossudiilereille"
Nevö höörd.... Mut jos tota jallu tiiät mistä tollasia vois löytää, ni olis kovin ystävällistä jos voisit soittaa ja kysästä.. Ilmotella sitte mistä löytyy.. ostetaan palstalle tyrkkäsin päivällä ilmotuksen.
Google, 118 jne on erittäin hyviä tietolähteitä yhteystietoja hakiessa.
-
- Viestit: 470
- Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003
Tuli vaan sellainen kyssäri kans itelläni mieleen kun katselin noita kankien tasapainoitus/kiilloitus ohjeita, niin onko se aina ihan välttämätöntä puhaltaa hiekalla/lasikuulilla ne lopuksi? Eikö se yleensä ole kestävämpi murtumisen suhteen, jos kiillottaa ne aivan peilipinnalle vaik loksi timanttitahnan avulla? 

-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Onko 4WD pumppu sama kuin Melling HP/HC, joka on kanssa kannestakin laakeroitu? Se on kyllä valurautainen järkyn painava mötti, ei alumiini kuorinen kuten normaali OHC pumppu.jjs kirjoitti:Rattaat ovat periaatteessa samat (mitat), kuori, kansi, öljytykki ovat erilaiset. Roottori on laakeroitu 4wd:ssä myös kanteen ja on näinollen huomattavasti pitkäikäisempi.
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Ei ole. Alumiinia ja kapasiteetti teoriassa sama kuin ohc:ssä. Parempi valinta kyllä kuin 2wd-pumppu, mutta valitettavan tyyris pumppuSLEI kirjoitti:Onko 4WD pumppu sama kuin Melling HP/HC, joka on kanssa kannestakin laakeroitu? Se on kyllä valurautainen järkyn painava mötti, ei alumiini kuorinen kuten normaali OHC pumppu.jjs kirjoitti:Rattaat ovat periaatteessa samat (mitat), kuori, kansi, öljytykki ovat erilaiset. Roottori on laakeroitu 4wd:ssä myös kanteen ja on näinollen huomattavasti pitkäikäisempi.

-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Tollanen Mellingin pumppu tuli joskus ostettua, pitäisi vaan siihen kehitellä öljyruiskut. Se taitaa olla sen verran korkeampi, että putket ei mahdu öljypohjan väliin, joten ajattelin siitä paineensäätimen reiästä jotain viritellä. Jarruputkesta röörit ja lyttää päätä ja siihen 1mm reikä, sitä luokkaa kiertokankien ja Cossun suuttimet taitaa olla.Jahman kirjoitti:
Ei ole. Alumiinia ja kapasiteetti teoriassa sama kuin ohc:ssä. Parempi valinta kyllä kuin 2wd-pumppu, mutta valitettavan tyyris pumppu
Mellingin pumppu on vaan niin painava, että tarvitaan keulaan jäykemmät jouset
