lämpöaika-anturi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
lämpöaika-anturi
Voiskos joku vähän valaista että miten lämpöaikaanturi toimii ja miten saisi selville pelaako se? Ja entäpä tietääkö kukaan miten voisi kokeilla kylmäkäynnistyssuuttimen anturin toiminnan? En sitten tiedä onko nää autokohtaisia juttuja mutta näin yleisesti tiedustelen.
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Re: lämpöaika-anturi
Eikös tuo lämpöaika-anturi ole juuri tuon kylmäkäyntisuuttimen anturi? Sehän ohjaa tuota suutinta auki, jos koneen lämpötila on alle sen asettelun. Muistaakseni jotain 40astetta. Eli silloin ryypyttää muutaman sekunnin startista.Kalle__K kirjoitti:Voiskos joku vähän valaista että miten lämpöaikaanturi toimii ja miten saisi selville pelaako se? Ja entäpä tietääkö kukaan miten voisi kokeilla kylmäkäynnistyssuuttimen anturin toiminnan? En sitten tiedä onko nää autokohtaisia juttuja mutta näin yleisesti tiedustelen.
Mulla meni tuo rikki aikoinaan ja kone sai kokoajan bensaa tuosta suuttimesta. Voi kai tehdä toisinkin päin...
Niin ja auto oli XR3i
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ja bensapumpun jännitteellä lämmitetään tuotä lämpöaikakytkintä jolloin suuttimen maadoittaminen loppuu heti kun lämpöaikakytkin saavuttaa tuon 35C. Tästä tämä lämpö+aika, eli ruiskutusaika riippuu alkulämpötilasta. Testausresistanssit ja ajat voi lunttaa korjaamokäsikirjasta.
Escort mk3 + 2x Focus mk1