Kellään muilla samoja ongelmia? Tai osaisko joku kertoa mikä mahdollisesti renaa autossa... Ku oon kyl kuullu vähä jehua että mondeon keskuslukot olis vähä semmosia vikaherkkiä, tiedä häntä sit

Valvoja: CRSC Hallitus
Onko ko. pulju Hatanpäällä... köh.. köh... Vem.... Mutta joo, itselläni runkkaa toi keskuslukko kans' omiaan.. Jos ny joku päivä jaksais alkaa purkaileen..Motuli kirjoitti:Tai siis mondeon piti tulla huollosta.. Kahdentoista aikaan mulle soitettiin että mun autossa oli kuskin ovenkahvakin rikki että se on tilattu pikatoimituksena ja se pitää vielä maalata, eli perjantaina saat auton.. Kuulemma kummatkin kahvan kiinnikkeet olivat rikki.. Ihmettelen vaan että miten se kahva on mulla sitten pysynyt kiinni.. Ja kun eilen mulle soitettiin niin puhuttiin vaan että keskuslukon moottori oli rikki eikä muuta.
Noooh täyden hinnanha ne siitä laskuttaa, ihmetyttää kyl toisaalta mutta minkäs teet..
No. tuohan ei oo ainoastaan ole foordin ongelma...Kinsky kirjoitti:No niin... Tulipahan jälleen todistettua se, että älä luota Foortin keskuslukkoihin. Sama koettiin jo iS Sierrassa....
Ovet auki, auto käyntiin ja lumiharja käteen ja ulos.. Ja naps!! Ovet lukossa, auto käynnissä, ja vara-avain 40km ajomatkan päässä. Onneksi emäntä ei ehtinyt laittaa vauvaa takapenkille, muuten ois joutunu särkeen ikkunan.
Noh, ensi viikolla Kivitilaan hakeen uutta palikkaa... Saata....
..kun ois saanu itteensä niskasta aikasemmin kiinni..