bmw menee ajossa laihalle
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
bmw menee ajossa laihalle
Pistetään tämä nyt tännekkin. Modet siirtäkää jos aihe väärässä paikassa.
Eli ongelmia tuon mun käyttöauton kanssa.
Kone ETA:n (M20B27) alakerralla jonka lohkosta ja männistä otettu n. 2mm pois (ei muista tarkkaa mittaa). 325 kansi katittoman nokalla. 325 imusarja, läppäkotelo ja imm. Marteliuksen pellisarja ja takapönttö. M50B25 suuttimet ja säädettävä b-paineensäädin (paineet 3-4bar) Uusi 070 b-pumppu. Moottorinohjaus on vakio, (M1.0) 081 boxilla. Ongelma on seuraava -> Yli 70km/h nopeuksissa (tasakaasulla) menee todella laihalle, nykii ja tokii. Myös kun lähdet kiihdyttämään yli 70km/h:n nopeudesta (ei siis kaasu pohjassa) pysyy aivan laihalla. Ainoastaan täyskaasu kiihdytyksessä (kun kärjet kiinni) menee rikkaalle. Kaikkea on kokeiltu ja mikään ei auta. Imuvuotoja ei ole löydetty (ei tosin tarkoita että niitä ei olisi). Ilmamäärämittarin kiekkoa kokeiltu löysätä jopa puoli kierrosta, ei apua. Onko kenelläkään ideoita? Terv. Jasu
Eli ongelmia tuon mun käyttöauton kanssa.
Kone ETA:n (M20B27) alakerralla jonka lohkosta ja männistä otettu n. 2mm pois (ei muista tarkkaa mittaa). 325 kansi katittoman nokalla. 325 imusarja, läppäkotelo ja imm. Marteliuksen pellisarja ja takapönttö. M50B25 suuttimet ja säädettävä b-paineensäädin (paineet 3-4bar) Uusi 070 b-pumppu. Moottorinohjaus on vakio, (M1.0) 081 boxilla. Ongelma on seuraava -> Yli 70km/h nopeuksissa (tasakaasulla) menee todella laihalle, nykii ja tokii. Myös kun lähdet kiihdyttämään yli 70km/h:n nopeudesta (ei siis kaasu pohjassa) pysyy aivan laihalla. Ainoastaan täyskaasu kiihdytyksessä (kun kärjet kiinni) menee rikkaalle. Kaikkea on kokeiltu ja mikään ei auta. Imuvuotoja ei ole löydetty (ei tosin tarkoita että niitä ei olisi). Ilmamäärämittarin kiekkoa kokeiltu löysätä jopa puoli kierrosta, ei apua. Onko kenelläkään ideoita? Terv. Jasu
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
Enpä tiiä pemarin koneesta mitään, mutta jos lambda ohjailee seoksia, niin se voisi olla hajalla. Nappaa sen piuhat irti, koita toimiiko paremmin. Tämä kikkakolmonen toimii ainakin mersussa. Ja jos alkaa pelittämään, niin uus lambda tilalle.
MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
-
- Viestit: 231
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 14:34:26 2004
- Paikkakunta: naarajärvi
- Viesti:
mukluttele sitä haitarikumia,mun koneesta kans etsittiin viimekesänä tovi samaa vikaa,vasta kun otin sen haitariletkun irti kaasuläpältä päin ja tutkin sen löytyi vika..ei mulla ainakaan esim tyhjäkäynnillä pyöriessä vaikuttanut mitään vaikka sumutti repeämä kohtaan startti pilottia,pintakaasulla nyki ja röski..vaikka täysi kaasulla kone kallistui vissiin sen verran että veti ilmaa aivan simona siitä holesta mutta kaasupotikka antoi signaalia täydestäkaasusta ja seos pysyi edes jotenkuten alueella.
irc galleria voicecoil
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Vika löytyi kuitenkin b-paineensäätimestä. (Malpassin 3-kalvoinen, uusi) Alipaineella oli 2.5bar, letku irti 3.5bar. Hitaasti kun kaasutteli, paine tippui 2bariin. Heitin vanhan Malpassin (ei 3-kalvoinen) takas kiinni ja taas pelittää. Ensimmäinen Malpassi joka mulle kiukuttelee.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.