
Ohc 1.6 kannen lasku apua.?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
- Paikkakunta: Yläne, Heinijoki
Ohc 1.6 kannen lasku apua.?
niin otin ton 1.6 oharin kannen irti ja aion laskee sitä ja sit seetit ja kanavat paranteluun ja sen jälkeen se kiinni 2.0 ohariin mut ongelman ydin on se että kuinka paljon tästä raskii ottaa pois sillai kohtuudella ettei mitää tappiin laskemista... vastailkaa ken tietää ite oon alottelija näissä auton tekniikka asioissa 

Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
-
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
- Paikkakunta: Yläne, Heinijoki
tosta -82 mitäs täytyyks palo tilaaa avartaa tms.? ja millä kansipahvilla iha normillako vai joku paksumpi? 

Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
-
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
- Paikkakunta: Yläne, Heinijoki
http://kotisivu.suomi.net/parkkila/index.htm
onnistuuko jos 1.6 kannesta lähtis modaan tollasta mikä on tuol "ford s.o.h.c"
sivupalkissa.. jos onnistuu niin ne ketkä ymmärtää näittee päälle ni vois kertoa mitä seikkoja tulee ottaa huomioon
onnistuuko jos 1.6 kannesta lähtis modaan tollasta mikä on tuol "ford s.o.h.c"
sivupalkissa.. jos onnistuu niin ne ketkä ymmärtää näittee päälle ni vois kertoa mitä seikkoja tulee ottaa huomioon

Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 16:32:27 2003
Itse asiassa tuo 1.6 aihio on parempi lähtökohta kuin 2.0.
Sellaisen vinkin annan että älä koske lattiaan, on muuten tarpeeksi matala..Seetit teetä jossain muualla kuin koneistamossa.
Tuolla ohjeella saa jo jotain aikaan, mutta ei siinäkään ole kaikkea..Kysele vaikka jostain kylällä kuka tekee kansia, sellainen henkilö löytyy joka kylästä.
Sellaisen vinkin annan että älä koske lattiaan, on muuten tarpeeksi matala..Seetit teetä jossain muualla kuin koneistamossa.
Tuolla ohjeella saa jo jotain aikaan, mutta ei siinäkään ole kaikkea..Kysele vaikka jostain kylällä kuka tekee kansia, sellainen henkilö löytyy joka kylästä.
Jos ei pipo virtaa...kaikki tietää mitä tapahtuu..
-
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
- Paikkakunta: Yläne, Heinijoki
joo ja sit minkäs kokoset uudet venttiilit toho kannattais iskeä.? ku noi vakiot on ainaki aika pienet ni varmaa rupee ahdistaa jossai vaiheessa


Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 16:32:27 2003
Imuhin 45mm, pako 80% imusta eli 36mm, jos en väärin muista niin olikohan jotkut GP2 venttiilit. Joku ketä muistaa voi vahvistaa.
Venttileitä taitaa saada vaikka autoracingiltä.
Nokkaan nostoa joku 11-12mm, ykk auki imu 1.8-2.5mm ja pako auki 1.5-2.2mm.
Asteita vois olla joku 270-290..Catcamssin sivuilta löytyy hyviä nokka profiileja.
Kaikki komponentti valinnat riippuvat siitä mitä haluut vehkeeltä.
Venttileitä taitaa saada vaikka autoracingiltä.
Nokkaan nostoa joku 11-12mm, ykk auki imu 1.8-2.5mm ja pako auki 1.5-2.2mm.
Asteita vois olla joku 270-290..Catcamssin sivuilta löytyy hyviä nokka profiileja.
Kaikki komponentti valinnat riippuvat siitä mitä haluut vehkeeltä.
Jos ei pipo virtaa...kaikki tietää mitä tapahtuu..
-
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
- Paikkakunta: Yläne, Heinijoki
noo olis hakusessa joku n. ~130-145 heposta... ja mielellää viel niin ettei tarvii konetta vahvistaa.. neuvokaas mitä tekisitte ohariin et saisitte ton 130-145 heposta
niin ja sellane mukava ajettava et alhaalta saakka vääntäis ..mitäs oisko nää ihan mahottomia valintoja kumman ottais.?
ja pistäkää vaikka jotain omaa mielipidettä millasilla osilla lähtisitte kokoo tota 130-145hp:n konetta ja budjettia kans kuinka pal siihe menis suunnillee


ja pistäkää vaikka jotain omaa mielipidettä millasilla osilla lähtisitte kokoo tota 130-145hp:n konetta ja budjettia kans kuinka pal siihe menis suunnillee

Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
-
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
- Paikkakunta: Yläne, Heinijoki
joo mut sellasta ei nyt oo joka päivä myynnnissä... ni joku muu vaihto ehto..mieluiten ton 1.6 kanne laitattaisin mut riittääks noi 1.6 venat 130-145heppaa saakkaVooDoo kirjoitti:venttiilien vaihto on ainakin melko turhaa hommaa noilla tehotavotteilla.. Perus 2l is kannen ite tökkäisin laskettuna hatuks, virtaa 150hp+ vakiona.


Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.