Valvoja: CRSC Hallitus
Ei välttämättä oo, vähäpäästöiseen autoon ei saa laittaa huonommalla päästötasolla olevaa vähäpäästöistä konetta, ja kattioharissa on tuskin sama päästötaso, ainakin epäilen?Jape105 kirjoitti:On muuten myös mahdollista laittaa katti OHC?
Mulla on semmosen ruiskuhilppeet,pakosarja ja lambda.
Niihän sitä luulisi mutta on niitä yritetty piristää ja tulokset ei ole kovin kehuttavia ollut.olafu kirjoitti:DOHC koneita ei ole liiemmin kukaan piristellyt, mutta samalla tavalla sekin tottelee käsittelyä. Ole erilainen ja viritä DOHC.
Ostin uudet vakiot ja sorvasin urat kylkiin. Sopivasta jousesta pätkin sivuleikkureilla kierrokset lukkorenkaaks, kun ei sattunu niitä pappahöylän männäntapin lukkoja oleenjat-79 kirjoitti:Pako-ohjureihin kannattaa ainakin laittaa sokat, tai hioa seatin ohjureista uudet suuremmalla tiukkuudella.
Mulla sattuu sopivasti oleen tommonen 16V FE-moottori, mutta jostain syystä kiinnostaa enemmän säilyttää se mazdanajeddah kirjoitti:Kyllä! Tuohan näyttää hyvältä![]()
Mä mallailin joskus 2.0FE-koneisen Mazda 626:n veivejä tuohon moottoriin, alasilmukka oli meinaan sama, ja oli jonkun millin pidemmät kuin orkkikset ja huomattavasti järeämmästä matskusta tehdyt. Männiksi taas kakslitrasen Ooppelin mukit, ovat keskimäärin paljon matalammat kuin dohcin ja niitä saa vaikka millasilla mitoilla, sylinterimitat kun noissa molemmissa em. koneissa on sama 86x86mm. Jos siis kellaria haluaa vahvistaa edullisilla osilla. Jonttu tilasi vähän haitekimpää osaa omaansa, kunhan se nyt saa sen pannunsa joskus valmiiksi...
Joskus kun näitä vielä tuotiin koneistamolle asti niin jemmailin mersun om601-603 kannen vanhoista ohjureista sokkia ja sorvailin niitä dohcin ohjureihin. Saattais vieläkin löytyä minigrip pussi nuota sokkia.. jos joku tarvii niin voin katsoa löytyykö vai onko jo nakattu roskiin.olafu kirjoitti:Ostin uudet vakiot ja sorvasin urat kylkiin. Sopivasta jousesta pätkin sivuleikkureilla kierrokset lukkorenkaaks, kun ei sattunu niitä pappahöylän männäntapin lukkoja oleen