Chryslerin 2.5 crd -01 on potilaana. P1180 koodia pukkaa ja on tuo commonrail paineen alhaisuutta merkisevä koodi dieselissä.
Suodatin jalasta tuli ilmaa sinne, mutta sain sen korjattua laittamalla paluun suoraan tankkiin enkä suodatin/pumppukotelolle jossa se alunperin oli. Tukin alkuperäisen paluu letkujen reiät kotelolta. Lisäksi laitoin ylimääräisen hucon polttoainepumpun pumppaamaan tankilta s.koteloon ainetta. Kaikesta huolimatta täyskaasulla tai raskaasti kuormitettuna saattaa sammua kesken vedon. Hieman ehkä tuo ylimääräinen pumppu nosti sitä rajaa ja aavistuksen herkemmin vastaa kaasua, tai ehkä uskottelen niin.
Suuttimia on vaihdettu ja korjailtu bosch huollossa, mutta tuohon vikaan käskivät maahantuojan puoleen.
Mitä seuraavaksi? Paalaus ei vielä tule kysymykseen vaikka lähellä sekin on ollut mielessä.
