Laakereista ja pyörän pulteista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Laakereista ja pyörän pulteista
Eli ensiksi varmistus luontoinen kysymys laakerien pesemisestä.
Voinhan pestä tuollaisen kartiomallisen takapyörän laakerin tärpätillä?pääsi pirulainen tipahtamaan lattialle irroitus vaiheessa.
Eli onko mahdollista vaihtaa tuollaiseen pyörännapaan missä on pultit kiinni lyömällä ja booreilla pitempiä pultteja jotta sais sellaiset miedot spacerit sinne väliin?Mistä noita pultteja kannattas kysellä?
Nyt olis nuo navat tuossa pöydällä niin olis helppo vaihdella...
Voinhan pestä tuollaisen kartiomallisen takapyörän laakerin tärpätillä?pääsi pirulainen tipahtamaan lattialle irroitus vaiheessa.
Eli onko mahdollista vaihtaa tuollaiseen pyörännapaan missä on pultit kiinni lyömällä ja booreilla pitempiä pultteja jotta sais sellaiset miedot spacerit sinne väliin?Mistä noita pultteja kannattas kysellä?
Nyt olis nuo navat tuossa pöydällä niin olis helppo vaihdella...
====RS2K====
-
- CRSC jäsen 2015
olen itse pessyt laakereita ja toimii hyvin
muistat vain oiiiiiiiiiikkkkkkkeeeeeeiiiiiiiin kunnollisen voitelun ennen asennusta
pultit voi teknisesti vaihtaa....kunhan löydät pitemmät tilalle
kestävyys ja lujuus ongelmat on eri asia
p.s maansiirto puolella kun laakerin hinta on 3-4000 egee niin pesun jälkeen vasta tarkistamme pitääkö vaihtaa laakeri
muistat vain oiiiiiiiiiikkkkkkkeeeeeeiiiiiiiin kunnollisen voitelun ennen asennusta
pultit voi teknisesti vaihtaa....kunhan löydät pitemmät tilalle
kestävyys ja lujuus ongelmat on eri asia
p.s maansiirto puolella kun laakerin hinta on 3-4000 egee niin pesun jälkeen vasta tarkistamme pitääkö vaihtaa laakeri
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
Siellähän niitä oli,onhan mulla tuo kuvastokin tuossa hyllyssä mutta en vaan ajatellut että niillä olisi niitäjive kirjoitti:http://www.autoracing.fi

Eli tuollaiset kai sitä pitää tilata.
Mites noissa lyötavissä tuo asennus tapahtuu?Vedetäänkö ne nimenmukaisesti vasaralla vai kannattaako polkaista prässissä?
Entäs vanhojen irroitus?
Kyllähän mä yhden irrotin tuosta särkyneestä navasta mutta ei se hirmu tyyllikkäästi tuollaisella painon nosto punnuksella irronnut

====RS2K====
-
http://www.autoracing.fi/tuotteet/mutte ... tml#Pultit
Jeps tilasin tuosta nuo ss37,saapi laitettua tarpeen vaatiessa vähän levitystä.
Eli nyt on vaihdettu:toiselle puolelle pyörännapa,jarrupalat,käsijarru kengät,pyörän laakerit toiselle puolelle, sit kun vaihtelee noi pyörän pultit niin voi laittaa nippuun.Paisui vähän tuo käsijarrun huolto
Jeps tilasin tuosta nuo ss37,saapi laitettua tarpeen vaatiessa vähän levitystä.
Eli nyt on vaihdettu:toiselle puolelle pyörännapa,jarrupalat,käsijarru kengät,pyörän laakerit toiselle puolelle, sit kun vaihtelee noi pyörän pultit niin voi laittaa nippuun.Paisui vähän tuo käsijarrun huolto

====RS2K====