2.0is sierran männän halkasia??

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

paajanen
Ylläpitäjä

2.0is sierran männän halkasia??

Viesti Kirjoittaja paajanen » Ti Tammikuu 6. 21:15:11 2004

2.0is sierran moottori ja sen männän halkasia ja kuinka ison männän sinne saa sillain et se toimii vielä... ja sitten että mistä saisi "turbo" mäntiä
ja kestäviä kiertokankia?ja millä kyseiseen moottoriin jos sen ahtaa niin kannattaa bensan saanti varmistaa kohtuulisen halvalla?koska ei ole rahaa hesteciin ta halteciin ta sen tapasiin :( ...kertokaa viisaammat!!

janneke
Viestit: 1109
Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja janneke » Ti Tammikuu 6. 21:42:26 2004

Jos jollain kaverillas on cossu... ni tarjoo sille kahvit ja ku se ryystää sitä kahvii ni käyt nappaamassa siltä ruiskut ja kiertokanget. Mä en niin kauhiasti nää järkee et porataan niin että jo joku millin seinät sylkyssä. Kannattaa lukasta tuolta, tuolta ja tuolta jos ajoit laittaa cossun ruiskut

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Tammikuu 6. 23:14:34 2004

Onkohan tää se sama paajanen joka seikkailee Kiss FM pilapuheluissa? :shock:

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ti Tammikuu 6. 23:26:55 2004

SHR kirjoitti:Onkohan tää se sama paajanen joka seikkailee Kiss FM pilapuheluissa? :shock:
Asustaako hän Hämeenlinnassa? Sieltä tuo yhteys ainakin tulee..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: 2.0is sierran männän halkasia??

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Tammikuu 7. 0:04:35 2004

paajanen kirjoitti:2.0is sierran moottori ja sen männän halkasia ja kuinka ison männän sinne saa sillain et se toimii vielä... ja sitten että mistä saisi "turbo" mäntiä
ja kestäviä kiertokankia?ja millä kyseiseen moottoriin jos sen ahtaa niin kannattaa bensan saanti varmistaa kohtuulisen halvalla?koska ei ole rahaa hesteciin ta halteciin ta sen tapasiin :( ...kertokaa viisaammat!!
Männän halk on std 90,89mm. Jos teet miedon koneen, esim Keiteleen kone myy kuplan (yök) Mahle takomäntiä halk. 91,93 eli poraus tasan 92mm. Jos teet mörkömoottorin, älä poraa std+0,5mm suuremmaksi.
IS:n oma truutta futaa n.0,5bar saakka esim. FSEn bensapaineen säätimellä ja tehoa silloin n.160hv/250->Nm.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

prostreet
Viestit: 748
Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002

Viesti Kirjoittaja prostreet » Ke Tammikuu 7. 6:59:56 2004

ehjät vakiomännät on ihan jees kevyeeseen viritykseen

Vastaa Viestiin