IS-kansi

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

IS-kansi

Viesti Kirjoittaja BDG » Ma Tammikuu 26. 17:22:26 2004

Oliskos kellään kuvia IS Kannen vakio imukanavista

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » Ti Tammikuu 27. 0:14:10 2004

Jos ei löydy, niin huomenna voin ottaa kuvia.

Harju
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Harju » To Tammikuu 29. 18:49:28 2004

Tässä pari kuvaa IS kannesta.

is-kansi1
is-kansi2
is-kansi3

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja BDG » To Tammikuu 29. 19:06:29 2004

Tattis !!

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Pe Tammikuu 30. 11:02:29 2004

Harju kirjoitti:Tässä pari kuvaa IS kannesta.

is-kansi1
is-kansi2
is-kansi3
vau...mä en tiennykkään että mullakin on noin modernit palotilat :D
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » Pe Tammikuu 30. 12:01:07 2004

Harju:
onko kuvissa näkyvä is-kansi vakiokamaa?
S a a b & F o r d

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Pe Tammikuu 30. 12:08:56 2004

mitäs erillaista nois IS kansissa on tavalliseen 2.0 kanteen.
sain kösityksen et palotilat ja noi imukanavat sarjan kohtaalta on erillaiset. onko venttiilikoko sama?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Tammikuu 30. 12:47:35 2004

Imukanavassa eroa
palotila aika samannäköinen kuin norm kannessa
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Harju
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Harju » Pe Tammikuu 30. 13:04:32 2004

Kansi on ihan vakio. Seetit on joskus hiottu "paremmiksi" en vaan muista montako kulmaa enkä asteita mitä ne oli ja miksikä ne hiottiin.

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » La Tammikuu 31. 12:27:44 2004

Imukanavan sisäänmenonhalkasija on IS:n kannessa 38mm ja kaasarin kannessa 36mm. Tossa on se suurin ero noitten kanavien kohalla. pakokanavat ainakin silmällä katsottuna samanlaiset ja myös venttiilit samat.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Syyskuu 7. 23:58:05 2004

Ruiskun kannessa imukanava on myös eri muotoinen. Tavallisissa kaasarikoneiden kansissa kanava on hieman kallistettu kohti venttiilin lautasta, jolloin ennen imuventtiilin lautasta olevan kaarteen sisäreuna jää teräväksi. Ruiskun kannessa kanava lähtee aika suoraan ja kaartuu vasta lopussa kohti imuventtiiliä, eikä kaarteen sisäreuna ole enää terävä.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin