Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
venom
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 5:46:36 2003
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja venom » Su Kesäkuu 20. 18:47:23 2004
Elikkäs rst s2 ja amal venttiilistä pitäisi päästä eroon.. Onko homma kaikessa yksinkertaisuudessaan siten että turbolta vaan vedetään suora letku hukkaportinkellolle? täytyy varmistaa ettei tule mokattua mitään..
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Kesäkuu 20. 18:50:16 2004
homma on niin yksinkertainen, jos kello on tarpeeksi jäykkä.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
venom
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 5:46:36 2003
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja venom » Su Kesäkuu 20. 19:01:25 2004
Tarkoitus vielä toistaiseksi pitää kutakuinkin vakiopaineita, mihinkähän paineet asettuu vakiokellolla..
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Kesäkuu 20. 19:11:59 2004
Jos on vakiokello, niin yli 0.6bar paineet vaatii jo epänormaalia vakiokellon kiristämistä. Kyllä se sen 0.5bar nätisti pitää vakiokellolla varmasti ihan suoralla letkullakin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » Su Kesäkuu 20. 23:39:21 2004
JesseT kirjoitti:Jos on vakiokello, niin yli 0.6bar paineet vaatii jo epänormaalia vakiokellon kiristämistä. Kyllä se sen 0.5bar nätisti pitää vakiokellolla varmasti ihan suoralla letkullakin.
Epänormaali kiristäminen on tervettä, myös lisäjouset kiinnitettynä tankoon = thyyning
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
jarno84
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarno84 » La Kesäkuu 26. 16:40:46 2004
onko mahdollista että jos amali on otettu pois että se saattais vahingoittaa turboa? jos vaikka kello on viallinen? kun RST:säni ei tahdo oikein turbo kestää.. käynyt jo kolmesti korjauksella.. vituttaa kun olisin samalla rahalla saanut jo uuden föönin mitä olen korjauksiin tukkinut..
-
rstLate
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rstLate » La Kesäkuu 26. 16:53:50 2004
no eipä tuo ainakaan omassa ole Turboa särki vetäny vaikka puuttuukin kys. osa.
mites on Öljynkierron laita sinne Turboon? vai miten sulla ne Hajoaa?!?
-
jarno84
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarno84 » La Kesäkuu 26. 18:41:42 2004
autoon on vaihdettu uusi öljypumppu ja muutenkin auto on tehty täydellinen remppa.. no sieltä menee laakerit tai jotku tiiviisteet ku alkaa aina syömään öljyä aika mukavasti ku menee paskaks..
-
Jake
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Viesti
Kirjoittaja Jake » La Kesäkuu 26. 19:51:46 2004
Laita ruuvi väliin , niin ei tarvi kiristää kelloa liikaa .
Onko ilmanputsari paikallaan ?
ex Jäsen #10
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » La Kesäkuu 26. 19:56:18 2004
Ei se amalin poisto voi turboa hajottaa jotain muuta häikkää jos ei kestä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
rstLate
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rstLate » La Kesäkuu 26. 20:15:51 2004
no jos kerta noin hajoaa niin mites on Auton Jälkikäytön laita?
-
jarno84
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarno84 » La Kesäkuu 26. 20:44:10 2004
voiko se siitä johtua jos ilman putsari ei paikoillaa? olen kyllä aina pyrkinyt parisen minuuttia jälkikäyttöä tekee.. mites se ruuvi laitettiinkaa? taisi ne ohjeet kyllä jostain löytyäkkiä jos en väärin muista..
-
Cosesc
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Viesti
Kirjoittaja Cosesc » Su Kesäkuu 27. 13:31:32 2004
Miks toi Amali muuten pitää poistaa??
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ke Kesäkuu 30. 12:46:36 2004
Cosesc kirjoitti:Miks toi Amali muuten pitää poistaa??
Hieman jäi muoki mietityttämään aiheen luettuani. Ku jos paineet aijot pitää kuitenki vakiona ni miks se pitää poistaa?