Päästöarvoja colognen V6T31 nokalla?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
Päästöarvoja colognen V6T31 nokalla?
Onko joku saanut ko. Kent Camsin nokalla pakokaasutestin ihan rehellisin keinoin läpi? Siis pelkällä bensalla ja säätämisellä.
Ei olis Caprin rekisteröinti muusta enää kiinni, mutta HC-arvoja ei saa kirveelläkään alle 2000ppm (raja 1000ppm). Letkut ja sytkäpuoli PITÄISI olla kunnossa.
Ei olis Caprin rekisteröinti muusta enää kiinni, mutta HC-arvoja ei saa kirveelläkään alle 2000ppm (raja 1000ppm). Letkut ja sytkäpuoli PITÄISI olla kunnossa.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 963
- Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
- Paikkakunta: espoo
kokeile laittaa 1mm välykset imu-ja pako puolelle. nimimerkillä 4 kertaa konttorilla päästöjen takia viime kesänä
sama nokka kun sulla,moottorina 2.8 ruisku.kaiken pitäisi olla tuossakin moottorissa kunnossa. se kestää sen kyllä,kun et kierrättele. paikalliset viri-velhot tuon mulle neuvoi, ja päästöt parani HUOMATTAVASTI.ilmeisesti imu-ja pakopuoli on n.nanosekunnin saman aikaa auki..
tämä mun moottori on muutenkin viritelty,joten kyllä muuten vakion..? pitäisi läpi mennä. mulla meinasi todellakin loppua usko tuon kanssa,koeta jaksaa taistella 



taxi-taunus 2.8i, ikuinen projekti, ja -02 farkku focus.
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
Juu, siis k-jetillä tuo minunkin vehje on. Kevyesti portattu kanavia ja sytkänä Lumenitionin "kisasytkä". Auto on seissyt vuodet 1997-2002 ja senkin jälkeen ajettu lähinnä muutama siirtoajo ja käytelty pihassa/tallissa. Liekkö silläkin osuutensa asiaan...?
Pitänee vielä käydä läpi venttiilivälykset, sytkävermeet ja imupuolen letkut. Eikös imupuolen vuodot oireile samalla tavalla?
Mutta kiitoksia tiedoista, että toivoa (ehkä) on!
Pitänee vielä käydä läpi venttiilivälykset, sytkävermeet ja imupuolen letkut. Eikös imupuolen vuodot oireile samalla tavalla?
Mutta kiitoksia tiedoista, että toivoa (ehkä) on!
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Ja muista se, että kauan seisoneen bensan ominaisuus on nostaa hiilivedyt huimiin lukemiin...jouni kirjoitti:Juu, siis k-jetillä tuo minunkin vehje on. Kevyesti portattu kanavia ja sytkänä Lumenitionin "kisasytkä". Auto on seissyt vuodet 1997-2002 ja senkin jälkeen ajettu lähinnä muutama siirtoajo ja käytelty pihassa/tallissa. Liekkö silläkin osuutensa asiaan...?
Pitänee vielä käydä läpi venttiilivälykset, sytkävermeet ja imupuolen letkut. Eikös imupuolen vuodot oireile samalla tavalla?
Mutta kiitoksia tiedoista, että toivoa (ehkä) on!
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 963
- Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
- Paikkakunta: espoo
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Yleensä jäännöshappea tulee paljon jos putki vuotaa jostaintaneli kirjoitti:mä sain kaikki muut arvot suunnilleen kohdalleen, mutta jäännöshappea en sitten millään,paitsi noiden välyksien jälkeen.on sekin helpompaa kun nokan vaihtaminen.imuvuotojakin löytyi,mutta ei ne tuoneet tuota jäännöshappiarvoa tarpeeksi alas.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 963
- Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
- Paikkakunta: espoo