Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
rikke
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Viesti
Kirjoittaja rikke » Pe Elokuu 20. 11:24:12 2004
Onko ollu ongelmia nelikkocossun vesiletkujen keston kanssa. Itellä halkes ylävesiletku 7000:llä kierroksella, ei siinä mitään mut kaveri kerto et sillä oli samoja juttuja. Onko se nelikon pumppu niin paljon tehokas, että kanavat ja termostaatti ahistaa kovilla kierroksilla. Vois siihen pumpun päähän tietty sorvata isomman pyörän, mut ei viittis sitä alkaa muuttamaa. Saa nähä mitä uus letku kestää
-
T6
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004
Viesti
Kirjoittaja T6 » Pe Elokuu 20. 11:28:02 2004
Mullakin meni tossa pari kuukautta sitten.Varmaan vanhuuttaan pamahtelee.
-
vellu1
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja vellu1 » Pe Elokuu 20. 13:17:20 2004
Pitää tarkistella letkut. Vettä ainakin katoaa seisoessa (auton siis).
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Pe Elokuu 20. 13:53:57 2004
Joko vanhuuttaan tai sitten liikaa painetta jäähdytyjärjestelmässä. Kyllä ne pitäisi pumppua kestää.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
L@RE
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja L@RE » Pe Elokuu 20. 14:21:52 2004
Mulla räjähti neliveto Cossun turbon paluuvesiletku.
Lerssi oli menny aivan löysäks (siis se auton), epäilen
että on uutena hieman jämäkämpi.
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja sierra friikki » Pe Elokuu 20. 15:19:28 2004
vuosi sitten kirjoitin tekstin missä sanoin"
vaihtakaa ihmeessä paisuntasäiliön korkki turboissa tarpeeksi usein.
se on osa joka menee jumiin huomaamatta aj rikkoo syylärin/kletkut"
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
rikke
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Viesti
Kirjoittaja rikke » Pe Elokuu 20. 16:07:26 2004
Eli varmuuden vuoksi uusi korkki. Hyvä tieto.
-
Orsts2
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Orsts2 » La Elokuu 21. 11:57:35 2004
eilen klo 0:45 porin keskustassa räjähti ylävesiletku, kuskinpuolen tuuletus ritilästä tuli komea suokulähde.
Saatto porukka hiukan ihmetellä, liikennevaloista kiihdytys ja PAM!
.. näitä sattuu
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ukormi » La Elokuu 21. 12:47:50 2004
L@RE kirjoitti:Mulla räjähti neliveto Cossun turbon paluuvesiletku.
Lerssi oli menny aivan löysäks (siis se auton), epäilen
että on uutena hieman jämäkämpi.
Olisko jossakin välissä päässyt tekemisiin öljyn kanssa?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
L@RE
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja L@RE » La Elokuu 21. 19:17:35 2004
En tiedä onko ollu öljyssä, tuskin. Letku oli koko matkalta aivan pehmeenä lukuunottamatta niitä kahta paksumpaa pötikkää.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » La Elokuu 21. 19:54:01 2004
Öljy yleensä niitä pehmentää
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.