Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Taralabs
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 1:26:37 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Taralabs » Ma Elokuu 23. 21:04:45 2004
Saako tuota Sierran vakiojakajaa toimimaan edes tyydyttävästi pienillä ahtopaineilla jollakin konstilla? Minkä verran pitäis olla sytytysennakkoa?
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » Ti Elokuu 24. 7:26:40 2004
Taralabs kirjoitti:Saako tuota Sierran vakiojakajaa toimimaan edes tyydyttävästi pienillä ahtopaineilla jollakin konstilla? Minkä verran pitäis olla sytytysennakkoa?
Mulla on ollu perusennakko 20 astetta, hiukan heikosti käy tyhjäkäyntiä, mutta minkäs teet, kun pitäis vedossakin riittää...
Eli toimii.
EDIT:
Ja ahdot olleet ~1bar:n luokkaa...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
toniwe
- Viestit: 1074
- Liittynyt: To Heinäkuu 11. 7:47:00 2002
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja toniwe » Ti Elokuu 24. 8:05:12 2004
PasiZ kirjoitti:Taralabs kirjoitti:Saako tuota Sierran vakiojakajaa toimimaan edes tyydyttävästi pienillä ahtopaineilla jollakin konstilla? Minkä verran pitäis olla sytytysennakkoa?
Mulla on ollu perusennakko 20 astetta, hiukan heikosti käy tyhjäkäyntiä, mutta minkäs teet, kun pitäis vedossakin riittää...
Eli toimii.
EDIT:
Ja ahdot olleet ~1bar:n luokkaa...
Mulla myös luokkaa 20 astetta perusennakko, tyhjänkäynti ei tosiaan oo paras mahdollinen mut muuten pelaa, n. 0,8bar ajelen..
-
Taralabs
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 1:26:37 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Taralabs » Ti Elokuu 24. 9:23:48 2004
Onko se jakaja ihan vaan vakiokunnossa teillä kiinni? Ette oo mitään alipaine-ennakkoa pois ottanu? Entä painojen jouset, ihan vakiot?
-
toniwe
- Viestit: 1074
- Liittynyt: To Heinäkuu 11. 7:47:00 2002
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja toniwe » Ti Elokuu 24. 9:26:32 2004
Taralabs kirjoitti:Onko se jakaja ihan vaan vakiokunnossa teillä kiinni? Ette oo mitään alipaine-ennakkoa pois ottanu? Entä painojen jouset, ihan vakiot?
Minkälainen jakaja sulla on? Ja mikä kone, kaasari vai ruisku?
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » Ti Elokuu 24. 9:29:52 2004
Taralabs kirjoitti:Onko se jakaja ihan vaan vakiokunnossa teillä kiinni? Ette oo mitään alipaine-ennakkoa pois ottanu? Entä painojen jouset, ihan vakiot?
ei alipaine-ennakkoa...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
Taralabs
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 1:26:37 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Taralabs » Ti Elokuu 24. 9:33:02 2004
Kone on 2 litranen Airesearchin turbolla ja tupla dellortoilla.
Jakaja on 1,6 litrasesta kaasarivehkeestä, jossa ei ollu sitä kauheeta sähkökaasaria.
-
Hessu
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Viesti
Kirjoittaja Hessu » Ti Elokuu 24. 10:05:50 2004
Jostain Saabin jakajasta saisi 2-toimisen alipainekalvon, joka viivästää ahdoilla. Taisi itseasiassa P100 OHC:ssa myös olla moinen. Ei mikään ohjelmoitavan sytkän veroinen systeemi, mutta ei yhtä kalliskaan.
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ti Elokuu 24. 10:31:12 2004
Mikäs on yleensä ideana ottaa alipaine systeemi pois toiminnasta?
Escort mk3 + 2x Focus mk1