Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » Ma Joulukuu 6. 8:25:16 2004
Cossukassa takana oli
Motocraft
V92 AB-18080-AA
F 488 A
54 1700 112
2HB
numeroidut pumput. Ei muuten, mutta puristusvaimennus on aika tanakkaa luokkaa. Kertooko numerosarja kenelle mitä? Olis kiva tietää itsekkin, mitkä pumput nuo on
Toista tuntia tässä googlettanut....
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Joulukuu 6. 13:16:38 2004
Shock absorber assy, Cosworth 2.0
from: 8/1990
to: 1/1995
49,29£ each
finis: 6675120
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ma Joulukuu 6. 13:46:07 2004
Eli nelarin takaiskarit
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » Ma Joulukuu 6. 14:45:50 2004
Kiitos!
Kertokaa sitten vielä kyseisiä iskareita tutkineet, että onko noissa iskareissa tosi kova sisäänpäin vaimennus? Omissani ainakin on. Aluksi luulin, että taitavat olla entiset, mutta molemmat on tasaisen kovat. Ei kyllä perä niiaile vedättäessä.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä