uusi turbo!!

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

uusi turbo!!

Viesti Kirjoittaja Montune » To Huhtikuu 7. 16:30:19 2005

eli kysyisin nyt vähän mitä joutuu tekemään autoon(4x4) kun vaihtaa isomman turbon, pystyisi laskemaan kokonais kustannukset... on tullut kateltua noita Garretin GT-R sarjalaisia...

"Brand new! Supports up to 600 hp. Compressor: 68 mm, 56 Trim, 0.70 A/R. Dual ball bearings allow for higher efficiency and much faster spool up." ja turbine housingin saa 1.06A/R tai 0.82A/R...

koko paketille tulis hinaa suomeen tuotuna 3-5päivässä n.$ 1836
ehdotuksia eri ahtimista ja koko laitosta, tänne vain...

tehotavoitteista: n.400+-hv, ja ideana että ei tarvitse olla niin kauheet paineet pannussa... tehot tällähetkellä n. 300-350hv... auton kokoonpano: vihreät suuttimet(joutuu vaihtamaan isommiksi), lastu(ei rajoita kierroksia/ahtoja), turbona t3/t04 hyridi... nokat jyrkemmät.. muuta tietoa ei ole... 2vk päästä pääsee tutkimaan autoa tarkemmin...

täältä tilaisin: http://www.turbocalculator.com/sale-garrett-gt.php
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta :?: :?:

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » To Huhtikuu 7. 18:04:57 2005

HX40 kylkeen ja vetoo 8)

Niin ne muutkin näyttää tekevän... Muoti ilmiö :roll:

Holsetit on hiukan edullisempiakin...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Huhtikuu 7. 20:49:34 2005

www.passionford.com on muutama cossu GT-30 ja 35 ahtimilla ja käppyröitäkin on esitelty.

Katso hintoja myös tuolta:
http://shop.store.yahoo.com/cheapturbo/gartur.html
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Pe Huhtikuu 8. 10:36:54 2005

onko noilla GT-R ja GT malleilla minkälaisia eroja normaaleihin verrattuna... eli käyttökokemuksia, kestääkö? miten reagoi jne??? Onko paljonkin herkempiä ja parempia ku normaalit? hinnat on aika syvältä, mut jotenki oon vaa kiinnostunu tosta GT35R:stä
:roll:

tai sit se holsetin hx50/60
- garretin gt37/40



tai jos suosiolla otan tämmösen :twisted:
GT70R :twisted: :twisted: :twisted:
" Supports up to 2000 hp. For serious race applications only. Compressor: 141 mm, 56 Trim, 1.05 A/R."

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Huhtikuu 8. 11:11:12 2005

Montune kirjoitti:onko noilla GT-R ja GT malleilla minkälaisia eroja normaaleihin verrattuna... eli käyttökokemuksia, kestääkö? miten reagoi jne??? Onko paljonkin herkempiä ja parempia ku normaalit? hinnat on aika syvältä, mut jotenki oon vaa kiinnostunu tosta GT35R:stä
:roll:

tai sit se holsetin hx50/60
- garretin gt37/40



tai jos suosiolla otan tämmösen :twisted:
GT70R :twisted: :twisted: :twisted:
" Supports up to 2000 hp. For serious race applications only. Compressor: 141 mm, 56 Trim, 1.05 A/R."
Jutusta päätellen parasta olis pultata se alkuperäinenkin turbo poies ja ostaa fiesta.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Pe Huhtikuu 8. 13:36:42 2005

PasiZ kirjoitti:
Montune kirjoitti:onko noilla GT-R ja GT malleilla minkälaisia eroja normaaleihin verrattuna... eli käyttökokemuksia, kestääkö? miten reagoi jne??? Onko paljonkin herkempiä ja parempia ku normaalit? hinnat on aika syvältä, mut jotenki oon vaa kiinnostunu tosta GT35R:stä
:roll:

tai sit se holsetin hx50/60
- garretin gt37/40



tai jos suosiolla otan tämmösen :twisted:
GT70R :twisted: :twisted: :twisted:
" Supports up to 2000 hp. For serious race applications only. Compressor: 141 mm, 56 Trim, 1.05 A/R."
Jutusta päätellen parasta olis pultata se alkuperäinenkin turbo poies ja ostaa fiesta.
asiahan on niin että ihan miten jokaisen huumorintaju riittää ymmärtämään näitä tekstejä ja toi oli täysin läppä koska ei osaa päättää mitä sinne laittaisi, vai laittaako ollenkaan... :oops: :roll:
eikä ollu vittuilu

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Huhtikuu 8. 14:03:10 2005

Montune kirjoitti:
PasiZ kirjoitti:
Montune kirjoitti:onko noilla GT-R ja GT malleilla minkälaisia eroja normaaleihin verrattuna... eli käyttökokemuksia, kestääkö? miten reagoi jne??? Onko paljonkin herkempiä ja parempia ku normaalit? hinnat on aika syvältä, mut jotenki oon vaa kiinnostunu tosta GT35R:stä
:roll:

tai sit se holsetin hx50/60
- garretin gt37/40



tai jos suosiolla otan tämmösen :twisted:
GT70R :twisted: :twisted: :twisted:
" Supports up to 2000 hp. For serious race applications only. Compressor: 141 mm, 56 Trim, 1.05 A/R."
Jutusta päätellen parasta olis pultata se alkuperäinenkin turbo poies ja ostaa fiesta.
asiahan on niin että ihan miten jokaisen huumorintaju riittää ymmärtämään näitä tekstejä ja toi oli täysin läppä koska ei osaa päättää mitä sinne laittaisi, vai laittaako ollenkaan... :oops: :roll:
eikä ollu vittuilu
Myös vastaus oli läppä... se ahdin kannattaa harkita tarkkaan. Jos ei itsekseen pääse selvyyteen niin eiköhän ekspertit auta. Kun iso ahdin ei korvaa ajettavaa autoa.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Pe Huhtikuu 8. 14:16:20 2005

PasiZ kirjoitti:
Montune kirjoitti:
PasiZ kirjoitti: Jutusta päätellen parasta olis pultata se alkuperäinenkin turbo poies ja ostaa fiesta.
asiahan on niin että ihan miten jokaisen huumorintaju riittää ymmärtämään näitä tekstejä ja toi oli täysin läppä koska ei osaa päättää mitä sinne laittaisi, vai laittaako ollenkaan... :oops: :roll:
eikä ollu vittuilu
Myös vastaus oli läppä... se ahdin kannattaa harkita tarkkaan. Jos ei itsekseen pääse selvyyteen niin eiköhän ekspertit auta. Kun iso ahdin ei korvaa ajettavaa autoa.
totta... ja se tärkein pointti, se lähtee lapasesta :roll: (ainakin miulta)

Vastaa Viestiin