onko kokemuksia luistikaasareista..

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

onko kokemuksia luistikaasareista..

Viesti Kirjoittaja tanari » Pe Huhtikuu 8. 9:26:31 2005

on tässä käyny mielessä että jos pistäis luistikaasareita 6kpl ja rakentais vaijereiden tilalle vivuston :lol: onko kellään kokemuksia luisti kaasareista autokäytössä? imusarja olis helppo tehdä noille letkukiinnikkeisille kaasareille, meinasin että jos pistäis dellorton phf kaasareita kiihdytyspumpullisia.. :roll:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Pe Huhtikuu 8. 10:19:13 2005

Heti aluksi ainakin, että en suosittele lattaluistia. Siitä se juuttuvakurkkuinen on kait alkunsa saanutkin? :D
Pyöreäluistinen on parempi...

Kohtuu helppo vehje säätää ja toimii paremmin kuin läpällinen...

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Pe Huhtikuu 8. 10:28:27 2005

Ares kirjoitti:Heti aluksi ainakin, että en suosittele lattaluistia. Siitä se juuttuvakurkkuinen on kait alkunsa saanutkin? :D
Pyöreäluistinen on parempi...

Kohtuu helppo vehje säätää ja toimii paremmin kuin läpällinen...
6kaasarin säätäminen käymään samallalailla ei kuitenkaan ole maailman helpoimpi asioita ilmeisesti :lol: mutta jos mittaa että jokaisessa on luisti samanverran auki ja seosruuvi samanverran auki niin eiköhän ne pitäis toimia aika ok.. mikäli saa vivustosta käyttökelpoisen :roll:

mutta kokemusperästä tietoa kaivataan edelleen.. kuitenkin melko iso sijoitus rahallisesti tollasien kaasarien osto :shock:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Huhtikuu 8. 11:12:40 2005

tanari kirjoitti:
Ares kirjoitti:Heti aluksi ainakin, että en suosittele lattaluistia. Siitä se juuttuvakurkkuinen on kait alkunsa saanutkin? :D
Pyöreäluistinen on parempi...

Kohtuu helppo vehje säätää ja toimii paremmin kuin läpällinen...
6kaasarin säätäminen käymään samallalailla ei kuitenkaan ole maailman helpoimpi asioita ilmeisesti
Muutako letkua korvaan ja kuuntelemaan notta lotkottaako joku kurkuista vielä. Ei sitä silmällä sanota vaan korvalla se nähdään...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Pe Huhtikuu 8. 13:52:48 2005

No tuota 6 kaasarin systeemiä en kommentoinutkaan helpoksi vaan 1:nä kaasarina luisti on parempi/helpompi. Töitä sulla tulee olemaan tossa että saat ne kaikki toimimaan samanlailla. En itse alkaisi tuntuu liian mahdottomalta.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Huhtikuu 14. 14:54:22 2005

Yhden F-ryhmän eskortin tiedän jossa on 4kpl luistikaasaria,kukkuu ihan hienosti ja vetää tasaisemmin kuin tuplilla.Jokkismiehet niitä käyttää kilpureissaan.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » To Huhtikuu 14. 17:02:42 2005

Upi Pihlmanin historic-Bemarissa oli tommoset. Se hopea joka meni Ahvenistolla päreiksi samalla kuin BDA-esco ja Furuhjelmin bemu. Upilla ne ainekin toimi hyvin,mutta hänen mukaansa katukäytössä ajo hiukan nykivää mutta radalla toimii hienosti. HarriS:llä pitäisi ainkin olla jotain kuvia niistä. Ainakin innokkaasti kuvasi konehuonetta viimevuoden American car showssa.

Vastaa Viestiin