Onkos tämä juuttuva kurkkuinen ?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Onkos tämä juuttuva kurkkuinen ?
Tuollainen weberisieltä pellin alta sitten löytyi.
Onkos tuo sellainen juuttuva kurkkuinen vai mikäs härpätin tuo on??
Onkos tuo sellainen juuttuva kurkkuinen vai mikäs härpätin tuo on??
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
niin siinä muuttuvakurkkuisessa on nimensä mukaisesti muuttuva kokoinen kurkku eli sellainen muovisysteemi joka muuttaa kurkun kokoa tarvittaessa. tunnetaan myös nimellä VV = Variable Venturi.
Kutsutaan juuttuvakurkkuiseksi paitsi helpon nimimuutoksen vuoksi myös siksi että vanhemmiten ne eivät aina pelaa niinkuin pitäisi...
Kutsutaan juuttuvakurkkuiseksi paitsi helpon nimimuutoksen vuoksi myös siksi että vanhemmiten ne eivät aina pelaa niinkuin pitäisi...
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Henk.koht. on kahdenlaista kokemusta Fordin VV-kaasarista 1.3 CVH Mk3 Escortissa. Ensimmäisessä (vm. 82) se ei oikein toiminut kunnolla mitenkään, vaikka säädettiin ja säädettiin ja korjattiin myös Fordin toimesta (mm. uudet kalvot). Laitoin käsiryypyn ja ei silti toiminut. Ostin sitten korvaus-Weberin ja ongelmat hävisivät. Toisessa (vm. -86/-85) se toimi täysin eikä ikinä ollut mitään vikaa.
-
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
- Paikkakunta: Jyväskylä
Samaa mieltä 1.3 -85 cvh:ssa kesällä pelittää mutta talvella ei pelitä ei sitten millään eli eikäy tyhjäkäyntiä ynnä muuta.Sine kirjoitti:Henk.koht. on kahdenlaista kokemusta Fordin VV-kaasarista 1.3 CVH Mk3 Escortissa. Ensimmäisessä (vm. 82) se ei oikein toiminut kunnolla mitenkään, vaikka säädettiin ja säädettiin ja korjattiin myös Fordin toimesta (mm. uudet kalvot). Laitoin käsiryypyn ja ei silti toiminut. Ostin sitten korvaus-Weberin ja ongelmat hävisivät. Toisessa (vm. -86/-85) se toimi täysin eikä ikinä ollut mitään vikaa.
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 197
- Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
- Paikkakunta: Kuusamo
-
- Ylläpitäjä
Jep ohc koneessa kiinni ja ongelmia tuo wembele tuntuu tuottavan mutta mutta... jos tuon hetkeksi saisi toimimaan ihmisiksi koska vaihto varmaankin tapahtuu, mutta vasta muutaman kuukauden jälkeen.....Teemu.R kirjoitti:Eikös tuo ole se weberin dfth kaasari? Mielestäni ne ovat niin pyllystä, että kannattaa vaihtaa weberin dgv kaasariin suosiolla. Ilmeisesti ohc- sierrassa paikoillaan? Tarttee muuten sitten imusarjankin, jos vaihdat dgv:n/ dgavn.
-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Huono sitä on säätää. Onko kalvo ehjä? Mulla on kolme vastaavaa kaasaria ollu ja kahessa on ollu kalvossa reikä. Ei arvatenkaan oikein pelaa.Foortman kirjoitti:Voikos sitä jotenkin säätää että milloin se avaa sen toisen kurkun ??Fullspeed kirjoitti:Niin toi kuvan kaasarihan oli sitten kakskurkkunen alipainetoimisella (eli ei mekaaninen) kakkoskurkulla.
Se saisi avautua pikkaisen aikaisemmin kun tuo auto on kaupunki / taajama ajossa.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
- Ylläpitäjä