mk4 escortin ohjaus

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

mk4 escortin ohjaus

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma Heinäkuu 4. 19:37:32 2005

Eli nyt alkaa todella mennä hermot.
Mistä saisi hyvän raidetangon tohon paskavärkkiin.. oon koittanut käytettyjä hyviä ja kaverilla on ollut nyt uudi tarviketanko jonka joutunut vaihtamaan 2 kertaa vuodensisään (ja on tälläkin hetkellä taas väljä)
Sellainen joka ei heti väljisty kiitos...
:x

ideoita?
kohta joutuu varmaan ittekkin tyytymään harakiri p*skaan ja hyvään tuuriin jossei mitään parempaakaan löydy, stockalta kun ei uusia enää saa.
Viimeksi muokannut Stefa, Ti Heinäkuu 5. 10:32:44 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Heinäkuu 4. 21:24:12 2005

Siis mihin kohtaan tulee väljää?,raidetangon sisäpäähän on kiristettävä.Ja sen hammastangon liukuholkin pystyy "kiristämään" putkitongeilla puristamalla :roll:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ma Heinäkuu 4. 23:06:24 2005

mä oon huomannu että tarvike raidetangon ulkopäät kuluu, mutta sisäpäät voi kyllä kiristää. :roll:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ma Heinäkuu 4. 23:59:34 2005

Ja vielä kun vaihtaa muovisen ohjauksen helan pronssiseen niin eipä väljisty.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ti Heinäkuu 5. 10:34:00 2005

Cosesc kirjoitti:Ja vielä kun vaihtaa muovisen ohjauksen helan pronssiseen niin eipä väljisty.
Mistä noita pronssisia heloja saa vai pitääkö laittaa sorvi pyörimään?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ti Heinäkuu 5. 11:25:11 2005

Onko tuohon sisäpään kiristämiseen joku kikka ja/vai miten se kiristyy? Entisessä Orionissa sisäpää vähän heilui, mutta en sitä ikinä tullut tutkineeksi sen enempää.

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » Ti Heinäkuu 5. 11:53:45 2005

Mun mielestä vain ekoissa mk3 Escorteissa oli sellaiset raidetangot joiden sisäpäätä pystyi kiristämään. Tällainen muistikuva on jäänyt, saatan olla väärässäkin.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » To Heinäkuu 7. 4:39:15 2005

Huomenna uusi tarviketanko koivuselta, saas nähä kauanko kestää ennenku on taas väljä horo..
On mulla hyllyssä pari vanhempaakin ohjausta, kattoo jos sais niistä koottua jonku toimivan varalle :shock:
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Vastaa Viestiin