Arska kirjoitti: Ainut pieni miinus annettakoon siitä, että suorituskyky ei päätä huimaa... Leikkisästi voitaneen sanoa, että tällä koneella vedättely on niinku itkisi ja nussisi.
2.9 turinaa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
fsohc
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Hah hah haa... BS!Arska kirjoitti:Kyllä ohc sentään voiman merkit näytti jos tarvis vaati
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Millä koodilla kone on?tanari kirjoitti:kannet irrotettu 2.9:stä eilen ja männät tuli huomattavasti dekkitason yli, silmämääräsesti ~0.3mm mittaan vielä tänään, tuleeko vakionakin 2.9 koneista männät dekin yli?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
Jari H
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Mulla on muttereina yks 2.9 jossa männät tuli 0.4mm yli dekin. Edellinen omistaja kiisti jyrkästi kajonneensa dekkikorkeuteen..tanari kirjoitti:kannet irrotettu 2.9:stä eilen ja männät tuli huomattavasti dekkitason yli, silmämääräsesti ~0.3mm mittaan vielä tänään, tuleeko vakionakin 2.9 koneista männät dekin yli?
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Kyllä ne dekin yli tulee.
Tuolla seetihommalla tarkoitan sitä, että ostin aikoinaan kannen tuohon toiseen koneeseen mistä oli seetirengas pudonnut. Tässä uudessa kannessa ei pakopuolella erillistä seetirengasta ole. Kansi kyllä näyttää 2.9 koneen kannelta, joskin ihan pieniä eroja on, ei kuitenkaan toiminnallisia. Vai onko se sittenkään tähän koneeseen sopiva kansi, omituiset "kahvat" siinä oli pultattuina kiinni pakokanavien päällä oleviin pultinreikiin. Näille raudoille en mitään järkevää käyttöä ole keksinyt, enkä niitä ole koskaan näissä koneissa tavannut
Tuolla seetihommalla tarkoitan sitä, että ostin aikoinaan kannen tuohon toiseen koneeseen mistä oli seetirengas pudonnut. Tässä uudessa kannessa ei pakopuolella erillistä seetirengasta ole. Kansi kyllä näyttää 2.9 koneen kannelta, joskin ihan pieniä eroja on, ei kuitenkaan toiminnallisia. Vai onko se sittenkään tähän koneeseen sopiva kansi, omituiset "kahvat" siinä oli pultattuina kiinni pakokanavien päällä oleviin pultinreikiin. Näille raudoille en mitään järkevää käyttöä ole keksinyt, enkä niitä ole koskaan näissä koneissa tavannut
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
jarnok
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ma Tammikuu 15. 10:04:26 2007
- Paikkakunta: espoo
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
-
jarnok
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ma Tammikuu 15. 10:04:26 2007
- Paikkakunta: espoo
-
tupu
- Viestit: 769
- Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
- Paikkakunta: E-P
Saa. v6 laatikko. (startti vasemmalla)mt75, ja abs jarrut. eli levyt takana, ja edessä 260mm levyt. etuvakaaja 28mm. sen pitäis riittää. sekä päästö todistukset foordilta.jarnok kirjoitti:milläs muutoksilla ton 2,9 saikaan sierraan, kun tästä tuntuu olevan eriäviä mielipiteitä?Istuuko koneen kiinnityspaikat samoihin paikkoihin kuin noi oharit ja docit?Saako tommoisen vähäpäästöisen laitettua vähäpäästöiseen docin sierran nokille jollain pelillä?
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
V niiko Voimaa!! Vai mites se nyt menikään..Arska kirjoitti:
Eikä mene mihinkään, ei todellakaan. En suosittele.
Lait parit turbot tohon niin jos sitten.. saat ainakin partsia päreiks jos ei muuta.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Ettei vain se kahva(t) olisi apulaitetta varten? Minulla 2.8:ssa on matkustajan puolella yksi "kahva" pultattuna kiinni ja se on ohjaustehostimelle.Arska kirjoitti:omituiset "kahvat" siinä oli pultattuina kiinni pakokanavien päällä oleviin pultinreikiin. Näille raudoille en mitään järkevää käyttöä ole keksinyt, enkä niitä ole koskaan näissä koneissa tavannut
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Nonii lisää ihmeellisyyksiä
moottori koodi on B4
koko kone on purettu nyt. Kovat nostimet yllätti, en olis uskonu, luulin että nää kaikki on oikeesti hytikoilla vaikka joku on joskus puhunut että vois olla myös kovilla nostimilla olevia malleja, mittailin nostimia ja totesin ne täysin samanlaisiksi kuin 2.8litrasen nostimet.
eli tilaukseen 2.8 nostimia sarja
moottori koodi on B4
koko kone on purettu nyt. Kovat nostimet yllätti, en olis uskonu, luulin että nää kaikki on oikeesti hytikoilla vaikka joku on joskus puhunut että vois olla myös kovilla nostimilla olevia malleja, mittailin nostimia ja totesin ne täysin samanlaisiksi kuin 2.8litrasen nostimet.
eli tilaukseen 2.8 nostimia sarja
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
tumi
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Kovat nostimet katittomissa, kansien valu myös erilainen ja ainakin osa noista ilman erillisiä seetirenkaita. Käsittääkseni katillisissa aina terässeetit.
Lait parit turbot tohon niin jos sitten.. saat ainakin partsia päreiks jos ei muuta.
[/quote]
Mikäs sieltä ekana ratkeaa?
Lait parit turbot tohon niin jos sitten.. saat ainakin partsia päreiks jos ei muuta.
Mikäs sieltä ekana ratkeaa?
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
type-9tumi kirjoitti:
Mikäs sieltä ekana ratkeaa?
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
tumi
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
-
Jari H
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
HD T 9 kestää +500Nm. Tosin jossainhan silläkin raja tulee vastaan, ehkä ens kesänä selviää missä.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Ööh... Jotain sellasta BRC:n kaltaista tms vastaavaa hain. Näkisi mikä puristus-suhde jne jne kone on?tanari kirjoitti:moottori koodi on B4
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Tehokkain BRC on 9.5 puristuksilla, muut 9.0. Siitä 8.5 ruttuisesta ruotsinkoneesta en tiedä tyyppiä, sitä ei kirjoissa mainita. Puristussuhde selviää myös männistä, kuopan syvyys on joko 4mm tai 7mm.
Minulla on just tähä tuulennopea BRC, varmasti piristystä tulee kun avaa nuo pakokanavat jotka on valettu puoliksi umpeen ylimääräisellä rautaköntillä, kattikoneissa ne on hiukan paremmat valmiiksi, vain pienet nännit ahdistamassa.
Minulla on just tähä tuulennopea BRC, varmasti piristystä tulee kun avaa nuo pakokanavat jotka on valettu puoliksi umpeen ylimääräisellä rautaköntillä, kattikoneissa ne on hiukan paremmat valmiiksi, vain pienet nännit ahdistamassa.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Toi B4 On todennäkösesti B4A. Sulla on vaan jääny viimenen kirjain huomaamatta.
Toi B4A on sierran kone ja tosiaan katiton sekä mekaanisilla nostimilla.
Tehoa 150hv.
Sierrasa on myös B4B ja B4C mutta ne on katilla ja hydraulinostimilla.
Mutta teräs seeteillä toi B4A:kin pitäs olla koska lukeee, että saa käyttää lyijytöntä jatkuvasti...
Toi B4A on sierran kone ja tosiaan katiton sekä mekaanisilla nostimilla.
Tehoa 150hv.
Sierrasa on myös B4B ja B4C mutta ne on katilla ja hydraulinostimilla.
Mutta teräs seeteillä toi B4A:kin pitäs olla koska lukeee, että saa käyttää lyijytöntä jatkuvasti...
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
ei sielä ole A:ta eikä B:tä eikä C:tä ihan pelkkä B4 ja valuvuosi kaikissa osissa ja lohkossa on 89TeRoK kirjoitti:Toi B4 On todennäkösesti B4A. Sulla on vaan jääny viimenen kirjain huomaamatta.
Toi B4A on sierran kone ja tosiaan katiton sekä mekaanisilla nostimilla.
Tehoa 150hv.
Sierrasa on myös B4B ja B4C mutta ne on katilla ja hydraulinostimilla.
Mutta teräs seeteillä toi B4A:kin pitäs olla koska lukeee, että saa käyttää lyijytöntä jatkuvasti...
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
xrissane
- Viestit: 1545
- Liittynyt: Pe Joulukuu 21. 11:27:42 2001
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Viimeisimmistä laskuista: ao. Skorppari - liikennevak. persvuosimaksu 686,17 e sekä ao. Sierra noin 660e vuodessa.jarnok kirjoitti:noista vakuutusmaksuita puheen ollen niin mitä ne on tommoisessa korppi cossussa?Arska kirjoitti:Kyllä kiinnitykset käy, mutta hirvee homma on vaihtaa kaikki vaadittavat osat, muutoskatsastaa ja maksaa kauheita vakuutusmaksuja.
Eikä mene mihinkään, ei todellakaan. En suosittele.
* # 71 *
Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09
Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04
Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09
Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Pakkanen on pistänyt colognen peruskunnon koville ja pikkuisen on vastustuskyky pettänyt. Tahtoo sammuttaa yhtä kynttilää kylmiltään, lämmetessään sitten lähtee peliin, tosin kotvasen kestää juu. Mikä ihme sitä soppaa juuri siihen tiettyyn pyttyyn niin reilusti annostelee, tietysti suuttimessa paskaa ja se kusee koko ajan. Suuttimen ohjaus on kyllä kunnossa. No mutta että jotain hyödyllistäkin asiaa saisi tuotua julki, niin seuraavassa pari huomioita.
Lähtötilanteessa koneessa oli muutama imuvuoto, josta johtuen seosruuvit oli kierretty kiinni jonkun viisaan miehen toimesta. Ihan jonkun verran sai niitä avata että loppui se kitkerä vedet silmistä irroittava katku.
Plenumpömpelin ja imukannen välinen tiiviste oli yhden kanavan kohdalta pettänyt ja alipaine imaissut sen osittain sisään. Bensanpaineensäätimen kangaspäällysteinen alipaineletku oli hyvin mätä, tarkkaa vuotokohtaa ei pystynyt määrittämään, koska ilmavuoto jakautui tasaisesti kaikile letkun pinta-ala alkioille.
Kaasuläpän asentotunnistin on joskus vaihdettu yleismalliseen uudempaan potikkaan. Näissä uudemmissa ei ole pultinrei'issä säätövaraa, joten closed throttle asennossa jännite meni yli ohjearvon joka on 0.3-0.7 V. Ei muuta kuin viilaamaan reikiä soikeiksi että sai käännettyä helyn sopivaan asentoon.
Puolassa halkeama, + liittimen ympärillä pitkä reva. Tiedä sitten vaikuttaako puolan vaihtaminen miten, mutta eiköhän se seuraavassa kylmäkäynnistyksessä näytä mitä vaikutuksia näillä pienillä säädöillä oli. Lämpöisenäkin saa kyllä edelleen tukehdutettua konetta kun nopeasti lirputtaa kaasua ihan silleen pikkuisen, joutunee mahdollisesti ruuvaamaan seoksia vielä laihemmalle.
Lähtötilanteessa koneessa oli muutama imuvuoto, josta johtuen seosruuvit oli kierretty kiinni jonkun viisaan miehen toimesta. Ihan jonkun verran sai niitä avata että loppui se kitkerä vedet silmistä irroittava katku.
Plenumpömpelin ja imukannen välinen tiiviste oli yhden kanavan kohdalta pettänyt ja alipaine imaissut sen osittain sisään. Bensanpaineensäätimen kangaspäällysteinen alipaineletku oli hyvin mätä, tarkkaa vuotokohtaa ei pystynyt määrittämään, koska ilmavuoto jakautui tasaisesti kaikile letkun pinta-ala alkioille.
Kaasuläpän asentotunnistin on joskus vaihdettu yleismalliseen uudempaan potikkaan. Näissä uudemmissa ei ole pultinrei'issä säätövaraa, joten closed throttle asennossa jännite meni yli ohjearvon joka on 0.3-0.7 V. Ei muuta kuin viilaamaan reikiä soikeiksi että sai käännettyä helyn sopivaan asentoon.
Puolassa halkeama, + liittimen ympärillä pitkä reva. Tiedä sitten vaikuttaako puolan vaihtaminen miten, mutta eiköhän se seuraavassa kylmäkäynnistyksessä näytä mitä vaikutuksia näillä pienillä säädöillä oli. Lämpöisenäkin saa kyllä edelleen tukehdutettua konetta kun nopeasti lirputtaa kaasua ihan silleen pikkuisen, joutunee mahdollisesti ruuvaamaan seoksia vielä laihemmalle.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
jarkkoo
- Viestit: 758
- Liittynyt: Ti Tammikuu 22. 16:00:38 2002
- Paikkakunta: Espoo
Nonni, nostetaanpas vanhaa juttua. Eli kaveri on ruvennu taas lämmittelemään vanhaa rojektia Fierran valmistuttua, nyt pitäis saada 2.9 kutvosen sytkä säädettyä. Eli kone on siis Scorpiosta peräisin, MAP-anturilla varustetulla ruiskulla.
Muistelin, että oli joku keino, katkaistaan jakajalle menevästä liittimestä yksi johto niin saa sytkien perusennakon säädettyä kohille, muistanko ihan väärin? Tuossa liittimessä on 6 johtoa, Sinikeltainen, sinipunainen, mustavihreä, musta, keltainen ja sinimusta. Eli jos jokin pitää hetkeksi katkaista niin mikä piuha mahtaa olla kyseessä?
Ja paljon piti laittaa ennakkoa?
Muistelin, että oli joku keino, katkaistaan jakajalle menevästä liittimestä yksi johto niin saa sytkien perusennakon säädettyä kohille, muistanko ihan väärin? Tuossa liittimessä on 6 johtoa, Sinikeltainen, sinipunainen, mustavihreä, musta, keltainen ja sinimusta. Eli jos jokin pitää hetkeksi katkaista niin mikä piuha mahtaa olla kyseessä?
Ja paljon piti laittaa ennakkoa?
Subaru Impreza WRX MY06
Subaru Forester XT MY06
Subaru Forester XT MY06
-
tupu
- Viestit: 769
- Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
- Paikkakunta: E-P
-
jarkkoo
- Viestit: 758
- Liittynyt: Ti Tammikuu 22. 16:00:38 2002
- Paikkakunta: Espoo
Kiitos. Välitän tiedon eteenpäin ja katotaan mitä tapahtuu. 12 tappinen juu, konekoodia en nyt muista eikä muista kaverikaan kenen kosla kyseessä. -89 scorpparin pannu, katit löytyy.tupu kirjoitti:sinipunainen poikki ja . 12 astetta , niin muistelisin. 12 tappinen kone.
Nyt kun ECT- ja TPS-anturit vaihdettu niin pannu saatiin käymään kohtuu hyvin, mutta pikkasen uneliaan oloinen on vielä, aikaisemmin kävi tosi rikkaalla ja rauhallisesti..
Ja kun on täyden rempan kokenut niin sytkät on hakusessa.
edit: Saman näköinen kattila näyttäis olevan ku sun kärryssä.
Subaru Impreza WRX MY06
Subaru Forester XT MY06
Subaru Forester XT MY06
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
racersplace keravalla, sieltä saa esim 2.9 amerikan versioon osia, suurin osa käy ristiin, ylin imusarjan tiiviste ei käy.CossuH kirjoitti:mistä mahtaa saada tuahon 2.9 koneeseen tiivisteitä,laakereita ja männänrenkaita?
jos tartteet kannenpultteja, niin mulla on ylimääräsenä yksi sarja paketissa(näissähän on venyvät pultit ja pitää vaihtaa joka kerta kun käyttää kannet ylhäällä)
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.