Rotrex vie...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Rotrex vie...
Sain tuossa eräänä kesäiltana maukasta kyytiä remmillä höystetyllä TYPE-R hondalla
eikä jääny kakin maku suuhun vaikka japsi onkin
tuntuu vaan toimivan tuollainen kierroskone+remmiahdin vallan mainiosti näin miedosti sanottuna! Sain filmattua vähän faktoja moottorista ja syorituskyvystä->penkkilappu ja Suorituskyky (n.1.6km) ja nämä tietty suljetulla alueella!!! Olisi kokeilemisen arvoinen tuollainen rotrex jos vaan olisi vara
mutta odotan innolla kuka saa fordinsa remmitettyä ensin kyseisillä vehkeillä...
-
latez
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Monella forumilla todella vihattu laite moinen typerä mutta itse pidän todella paljon auton ajettavuudesta.. ainut miinus on kova rengas meteli mikä laitteesta lähtee.. Helposti moisen laitteen voisin omistaa.. puhumattakaan remmistä
Saahan tommoseen vaparinakin kivasti voimaa ja suhteellisen pienillä investoinneilla.
Onko mitään videoa olemassa?
Saahan tommoseen vaparinakin kivasti voimaa ja suhteellisen pienillä investoinneilla.
Onko mitään videoa olemassa?
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Onhan se kiva vekotin jo vaparinakin.Kyseisessä oli jo vapaana 252hv ja nyt VAIN 0.8bar ylipainetta
ja rajoitinta vaan ylös niin lisää vaan helppoa elämää... ei niin hyvä video
-
latez
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Mukavasti syöttää kylläfiffe kirjoitti:Onhan se kiva vekotin jo vaparinakin.Kyseisessä oli jo vapaana 252hv ja nyt VAIN 0.8bar ylipainettaja rajoitinta vaan ylös niin lisää vaan helppoa elämää... ei niin hyvä video
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Tällä kylällä taitaa olla kymmenkunta tuollaista typerää. Kaksi niistä olen nähnyt rutattuna Hartikaisen pihalla. Tämä kertonee jotakin auton ajajakunnasta ja ajotavoista.latez kirjoitti:Monella forumilla todella vihattu laite moinen typerä
Itse ikävä kyllä en noista tykkää pätkääkään.
Viimeksi muokannut ukormi, Ke Kesäkuu 28. 23:35:24 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
latez
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
ukormi kirjoitti:Tällä kylällä taitaa olla kymmenkunta tuollaista typerää. Kaksi niistä olen nähnyt rutattuna Hartikaisen pihalla. Tämä kertonee jotakin auton ajajakunnasta ja ajotavoista.latez kirjoitti:Monella forumilla todella vihattu laite moinen typerä
Itse ikävä kyllä en noista tykkää pätkääkään.
Eli autolla on kiva ajaa ja joskus se menee metsähallituksen puolelle vaikka olis kuka ratissa?
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
Fiesta3
- Viestit: 429
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 8:36:47 2002
- Paikkakunta: 61.7°N 24.3°E
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Ukormin kanssa samoilla linjoilla. Lelu-leego-kippo.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
Timppa
- Viestit: 690
- Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
- Paikkakunta: vantaa
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Aika ärjysti tulee hönkää. Tuttu oli istunut pari vkoa sitten tuossa samassa (tai identtisessä; tehot myös yli 400hv/0,8bar), ja sanoi että omistaja oli nähnyt paljon vaivaa saadakseen tehot jotenkin tiehen, vaihtanut mm. rengasmerkkejä-kokoa jne pyöränkulmien lisäksi.
Väitti että kulki ja meni hienosti vaikka esco mk1-2 -miehiä onkin.
V*ttu, eikös toi ole sama juttu kun teippaa fillarin stongan kiinni tarakkaan, hyppää takaperin kyytiin toimiva jälkipoltin repussa... Jos jumala olis tarkoittanut autot etuvetoisiksi, ihmiset kävelisivät käsillään. Sori vaan kaikki kerhon RST -miehet....
Väitti että kulki ja meni hienosti vaikka esco mk1-2 -miehiä onkin.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Jyrki perkele sanon minäjjs kirjoitti:Aika ärjysti tulee hönkää. Tuttu oli istunut pari vkoa sitten tuossa samassa (tai identtisessä; tehot myös yli 400hv/0,8bar), ja sanoi että omistaja oli nähnyt paljon vaivaa saadakseen tehot jotenkin tiehen, vaihtanut mm. rengasmerkkejä-kokoa jne pyöränkulmien lisäksi.
Väitti että kulki ja meni hienosti vaikka esco mk1-2 -miehiä onkin.
V*ttu, eikös toi ole sama juttu kun teippaa fillarin stongan kiinni tarakkaan, hyppää takaperin kyytiin toimiva jälkipoltin repussa... Jos jumala olis tarkoittanut autot etuvetoisiksi, ihmiset kävelisivät käsillään. Sori vaan kaikki kerhon RST -miehet....
Mun täytyy kyllä sanoa että tollanen civicci on helvetin makee peli, ja vaikka kuinka kierroskone on niin voi sitä ukormi ajaa ihan 60km/h-> 6-vaihteella. Ja mitä harrastamisen hintaan tulee niin voin kertoa että jos cossulle antaa samalla tavalla mailaa kun tollaselle japanin ihmeelle niin kyllä rattaat ja moottorin palaset lentää.
On se ahdin ihmeellinen kun harva pärjää edes tollaselle siis perusautot, en nyt puhu viimesenpäälle viritetyistä, päänkokosella ahtimella varustetuista.
Kaverin viimeiseksi ajama 13,1s @ 1/4mile sanoo jo jotain.
no beans.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
STOCKMANN
- Ylläpitäjä
Näiin on..ja sittenku toi ärrä dremeli hajoo ni kuka sen korjaa?Hemmetti ku sais sen oman ahtimen kans 24venaseenTIMPPA24V6 kirjoitti:cossu sierra on muuten halvempi ja parempi lelu kuin tollanen rahalla hommattava ärrä dremell.
kaikki kunnia AHTIMELLE ja sen oheis vermeille(6000e ?)
250nm/1800rpm - 471nm/5000rpm,tarkottaa suomeksi ajettavuutta,siinä tulee kiire ärrälle,eikä oo ees kallista,mutta sitäkin hauskempaa...
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Ihan sama vaikka meneekin saatanasti. Mutta kun noita näkee 18 vuotiailla pennuilla jotka ajavat niillä aivan sikana. Varmasti on kiva lelu ja kaikin puolin Hondalla on hyvän auton maine mutta oikeasti, kenelle tuollainen auto tehdään? Laitetaan riisikiponkokoinen kori ja pultataan siihen sikakireä moottori ja laitetaan hinta sellaiseksi että isiliisingillä on varaa ostaa tuollainen lapselleen.Stefa kirjoitti:Jyrki perkele sanon minäjjs kirjoitti:Aika ärjysti tulee hönkää. Tuttu oli istunut pari vkoa sitten tuossa samassa (tai identtisessä; tehot myös yli 400hv/0,8bar), ja sanoi että omistaja oli nähnyt paljon vaivaa saadakseen tehot jotenkin tiehen, vaihtanut mm. rengasmerkkejä-kokoa jne pyöränkulmien lisäksi.
Väitti että kulki ja meni hienosti vaikka esco mk1-2 -miehiä onkin.
V*ttu, eikös toi ole sama juttu kun teippaa fillarin stongan kiinni tarakkaan, hyppää takaperin kyytiin toimiva jälkipoltin repussa... Jos jumala olis tarkoittanut autot etuvetoisiksi, ihmiset kävelisivät käsillään. Sori vaan kaikki kerhon RST -miehet....
no tuun laittamaan sitte vajaavetosen kumit asfalttiin ja sä saat tehdä laatikkoremontin jos/KUN hajoaa
![]()
Mun täytyy kyllä sanoa että tollanen civicci on helvetin makee peli, ja vaikka kuinka kierroskone on niin voi sitä ukormi ajaa ihan 60km/h-> 6-vaihteella. Ja mitä harrastamisen hintaan tulee niin voin kertoa että jos cossulle antaa samalla tavalla mailaa kun tollaselle japanin ihmeelle niin kyllä rattaat ja moottorin palaset lentää.
On se ahdin ihmeellinen kun harva pärjää edes tollaselle siis perusautot, en nyt puhu viimesenpäälle viritetyistä, päänkokosella ahtimella varustetuista.
Kaverin viimeiseksi ajama 13,1s @ 1/4mile sanoo jo jotain.
no beans.
Tulee ihan mieleen kaverini kokeilut fillarilla johon pulttasi moottorisahan moottorin tarakalle. Onneksi välitykset olivat sellaiset ettei sitä saanut käyntiin kuin mopolla vetämällä. Mutta kun sen sai käyntiin niin olisi täyskaasulla mennyt aivan varmasti satasta. Nyt kaverilla loppui usko kuudenkympin jälkeen..
AINA jollakin on nopeampi auto kuin sinulla. Myös noista typeristä nopeampia autoja on olemassa vaikka niitä kuinka vielä viritetään.
En jaksa enää jankata. Jos joku ei kantaani ymmärrä niin olkoot ymmärtämättä..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
onhan se hienoa että on nelipyöräinen prätkä alla.
jokainen saa virittää typeräänsä tai tyhmäänsä ihan niin ku haluttaa.
minulla on kaksi kokemusta hondasta.
mutsin 84 preludesta kun vaihdoin aikoinaan rengasta ja nostin autoa RUNKOPALKISTA niin se meni sisään kokonaan,siitä tuli levy ja lattia nousi samaan tahtiin tunkin kanssa (10 sentin halkaisilta oleva hallitunkin levy)
auto lähti samantien vaihtoon.
toinen on kun kiertelin aikoinaan ruttista ja sielllä oli hallissa CRX civikki.
se oli saanu lievän pusun takapäähän ja autossa oli enään etupää jäljellä.
kuski nimittäin ei enän olisi mahtunut ratin ja etupenkin väliin...elävänä.
auto oli 3 vuotta vanha silloin ja Silloin jo takapään kotelorakenteet oli
LÄPILAHOJA.
ainahan voi kaikkea tehdä mutta eikös se raja oo kuitenkin jossain.
mitäs tästä opimme......... emme mitään.

jokainen saa virittää typeräänsä tai tyhmäänsä ihan niin ku haluttaa.
minulla on kaksi kokemusta hondasta.
mutsin 84 preludesta kun vaihdoin aikoinaan rengasta ja nostin autoa RUNKOPALKISTA niin se meni sisään kokonaan,siitä tuli levy ja lattia nousi samaan tahtiin tunkin kanssa (10 sentin halkaisilta oleva hallitunkin levy)
auto lähti samantien vaihtoon.
toinen on kun kiertelin aikoinaan ruttista ja sielllä oli hallissa CRX civikki.
se oli saanu lievän pusun takapäähän ja autossa oli enään etupää jäljellä.
kuski nimittäin ei enän olisi mahtunut ratin ja etupenkin väliin...elävänä.
auto oli 3 vuotta vanha silloin ja Silloin jo takapään kotelorakenteet oli
LÄPILAHOJA.
ainahan voi kaikkea tehdä mutta eikös se raja oo kuitenkin jossain.
mitäs tästä opimme......... emme mitään.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
Axeman
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
- Paikkakunta: Tampere
-
iegres
- Viestit: 897
- Liittynyt: Ti Helmikuu 10. 20:34:24 2004
- Paikkakunta: Pks
Kun sain kortin, ajoin pari ekaa päivää kaverin Type-R:llä. Olihan se sillon nuoren klopin silmiin upea ja mahtava ilmestys. Nyt kun ajattelee, niin eihän se voi olla hyvä ajaa. Onneks en ajanut mukulakivillä, sillä se alusta on niin perkeleen kova.
Kyllähän se tehoineen on ihan jees, mut kyllä mä oon liian mukavuudenhaluinen, joten en kyllä ostaisi.
Kyllähän se tehoineen on ihan jees, mut kyllä mä oon liian mukavuudenhaluinen, joten en kyllä ostaisi.
Mondeo STW mk3
-
Miku
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Tämä vitsi taitaa olla samoilta ajoilta kuin sierra friikin äidin Prelude..Axeman kirjoitti:Maksalaatikossa on enemmän rautaa. buahaahaaaaaa...
Kyllä ne japsit osaa tehdä kunnon autoja - jos haluavat. Tuokin Type-R on ollut markkinoilla ties kuinka pitkään, mutta eipä ole vastaavaa eurorassia vielä nähty. Pösö RC on ehkä vähän sinne päin.
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
ford85
- Ylläpitäjä
Tulee ihan mieleen kaverini kokeilut fillarilla johon pulttasi moottorisahan moottorin tarakalle. Onneksi välitykset olivat sellaiset ettei sitä saanut käyntiin kuin mopolla vetämällä. Mutta kun sen sai käyntiin niin olisi täyskaasulla mennyt aivan varmasti satasta. Nyt kaverilla loppui usko kuudenkympin jälkeen..
-
Meizzzi
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ti Toukokuu 27. 15:20:02 2003
- Paikkakunta: Porvoo
Omasta mielestä typerä toimii radalla hyvin. Itse en moista kikotinta ole koskaan ajanut, mutta ratapeliksi sellaisen voisi hommata, jos ei olisi rahasta kiinni. Kadulle en viitsisi hommata, isiliising pelinä sitä kuitenkin tulee pidettyä. Onneksi se buumi on kuitenkin vähän laskemassa. Typerässä taitaa uutena olla hurja lisävaruste valikoima 
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
Jotenkin näin se menee.ohc kirjoitti:Näin se on.. ei tykkää.. Ja mitä tuollanen kippo tehoilla tekee niin kauan kun se ruopii edestä. Neliveto tai takaveto ja aletaan puhumaan autoista.MouTine kirjoitti:Ukormin kanssa samoilla linjoilla. Lelu-leego-kippo.
Eikä tämä ole mitään kateellisten panettelua, en ole kateellinen japanliasvalmisteisen auton omistajille missään tapauksessa
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Ikävä kuulla, kun edestä vetäviä omistaaohc kirjoitti:Näin se on.. ei tykkää.. Ja mitä tuollanen kippo tehoilla tekee niin kauan kun se ruopii edestä. Neliveto tai takaveto ja aletaan puhumaan autoista.MouTine kirjoitti:Ukormin kanssa samoilla linjoilla. Lelu-leego-kippo.
-
Walderama
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Cooswortteja näkee myös 18 vuotiailla pennuilla nykyisin todella paljon, kun hinta on halventunut..Käytökseltään cossu pojat on ihan samanlaisia kuin hondapojat.ukormi kirjoitti:
Ihan sama vaikka meneekin saatanasti. Mutta kun noita näkee 18 vuotiailla pennuilla jotka ajavat niillä aivan sikana. Varmasti on kiva lelu ja kaikin puolin Hondalla on hyvän auton maine mutta oikeasti, kenelle tuollainen auto tehdään?
AINA jollakin on nopeampi auto kuin sinulla. Myös noista typeristä nopeampia autoja on olemassa vaikka niitä kuinka vielä viritetään.
En jaksa enää jankata. Jos joku ei kantaani ymmärrä niin olkoot ymmärtämättä..
Kenelle muuten cooswortti on tehty ?
Miten tuo nopeus ja type-r:stä nopeemmat autot tähän liittyy ?
Onhan cooswortistakin nopeampia autoja..
Joo, en ymmärtänyt kantaasi, kun ei siinää ollut mitään sanomaa, muuta kuin ovaalilasit silmillä..
Pidä tuo viimeinen lauseesi mielessä.
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Kuten kaveri totesi omasta etuveto"kolopallosta" tuossa muutama kesä sitten että turha ruveta kisailemaan ennen kun 3 on pesässä. Menee vaan 19":set savuna ilmaan.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
latez
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ja tunnetusti foordit ei ruostu...

S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
-
Orsts2
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
Onhan se niin että auto missä on 400 hp niin se kulkee aina lujaa ja etenkin jos auto on pieni kuten KO. civic.
vaikka keulalla olisi mikä merkki niin 400hp auto on jotenkin aina hieno.
Sama se oli mopoiässä nopein oli hienoin ja sillä kaikki halusivat ajaa.
eikä nyt varmaan kannata verrata sen enempää 2000 vuoden sivikkiä ja 80 luvun sierraa. Samalla tavalla alkaa noita japseja mailit painamaan matkan varrella. 200 tkm ajettu civic ei varmana ole enää sen kestävämpi tai luotettavampi kun samoissa lukemissa oleva esim. cossu.
[mielipide]
mun mielestä silti civicissä vaikka se olisi mikä tai kuinka tehokas niin ei ole sitä fiilistä kun jossain vanhemmassa voordissa on kun mennään oikein kovaa. Jotenki toi uusi autokanta ei iske muotoilultaan tai muutenkaan niin kovasti. [/mielipide]
vaikka keulalla olisi mikä merkki niin 400hp auto on jotenkin aina hieno.
Sama se oli mopoiässä nopein oli hienoin ja sillä kaikki halusivat ajaa.
eikä nyt varmaan kannata verrata sen enempää 2000 vuoden sivikkiä ja 80 luvun sierraa. Samalla tavalla alkaa noita japseja mailit painamaan matkan varrella. 200 tkm ajettu civic ei varmana ole enää sen kestävämpi tai luotettavampi kun samoissa lukemissa oleva esim. cossu.
[mielipide]
mun mielestä silti civicissä vaikka se olisi mikä tai kuinka tehokas niin ei ole sitä fiilistä kun jossain vanhemmassa voordissa on kun mennään oikein kovaa. Jotenki toi uusi autokanta ei iske muotoilultaan tai muutenkaan niin kovasti. [/mielipide]
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Kun cossu tuli markkinoille niin hinta oli suunnilleen sama kuin omakotitalolla. Jos joku sellaisen isiliisingillä pojalleen osti niin piti olla pätäkkää hieman reilummasti kuin nykyään. Kun nykyään joku poika itselleen cossun ostaa niin eiköhän se Wanha auto siihen ensimmäiseen repäisyyn yleensä laukeakin. Sitten kun aletaan laittamaan autoa kuntoon niin huomataan että eipä se revittely niin halpaa olekaan. Ja yleensä hommassa opitaan myös sitten sitä auton tekniikkaakin.Walderama kirjoitti:Cooswortteja näkee myös 18 vuotiailla pennuilla nykyisin todella paljon, kun hinta on halventunut..Käytökseltään cossu pojat on ihan samanlaisia kuin hondapojat.ukormi kirjoitti:
Ihan sama vaikka meneekin saatanasti. Mutta kun noita näkee 18 vuotiailla pennuilla jotka ajavat niillä aivan sikana. Varmasti on kiva lelu ja kaikin puolin Hondalla on hyvän auton maine mutta oikeasti, kenelle tuollainen auto tehdään?
AINA jollakin on nopeampi auto kuin sinulla. Myös noista typeristä nopeampia autoja on olemassa vaikka niitä kuinka vielä viritetään.
En jaksa enää jankata. Jos joku ei kantaani ymmärrä niin olkoot ymmärtämättä..
Kenelle muuten cooswortti on tehty ?
Miten tuo nopeus ja type-r:stä nopeemmat autot tähän liittyy ?
Onhan cooswortistakin nopeampia autoja..
Joo, en ymmärtänyt kantaasi, kun ei siinää ollut mitään sanomaa, muuta kuin ovaalilasit silmillä..
Pidä tuo viimeinen lauseesi mielessä.
Tähän on aivan turha vetää mitään cossua mukaan, ei tässä typerässä ole yhtään mitään mitä cossussa on.
Typerä on suunattu nuorille jotka sitten niillä saavat pimatsuille näyttää kuinka venttiilit nousevat.
Walderama saa ajatella asiasta ihan mitä tykkää mutta tällainen suora tekstini lainaus ottaa kiinni henkilökohtaisesti.
Ovaalilasit eivät ole olleet koskaan silmilläni, kiinalaisista autoista en ole muutenkaan koskaan suuremmin välittänyt.
Jos on jotakin jatkoa niin laita suoraan privaani tulemaan.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
jeddah
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Uusilla autoilla ei pääse kahva edellä. Piste. Se on kynnyskysymys josta ei neuvotella.
..niin tai sitte sitä paalua on oltava hiukka liikaa
..niin tai sitte sitä paalua on oltava hiukka liikaa
Mertie pub & 3D
-
caddy
- Viestit: 2075
- Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
- Paikkakunta: Toivala
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Tätä ajattelin jo alussaohc kirjoitti:No jopas alkaa olemaan uusi vs vanha auto keskustelua. Harmi kun tämä on täälä jäsenpuolla. Nimimerkki "MikkoL" haluaisi varmasti kirjoitella romaanin pituisen viestin uusien autojen puolesta.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Taisi siitä olla täälläkin jossain topikissa kuvia.fiffe kirjoitti:Taitaa ainakin jokin kiihdytys fiiu olla remmillä ja vieläpä COSWORTH tekniikalla??
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
koskar
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
Jossain alastaro threadissa taisi olla Lahden fiudesta kuva joo.siipicossu kirjoitti:Taisi siitä olla täälläkin jossain topikissa kuvia.fiffe kirjoitti:Taitaa ainakin jokin kiihdytys fiiu olla remmillä ja vieläpä COSWORTH tekniikalla??
Mistähän vaan saisi sopivan vaihteiston sinne ahtimen taakse mikä kestäisikin? välitys luokkaa 10:1-15:1 olisi varmaan aika lähellä totuutta.
-
latez
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Kuulen mielelläni lisää mielipiteitäsi kyseisen asian tiimoilta.ohc kirjoitti:latez kirjoitti:Ja tunnetusti foordit ei ruostu...
![]()
![]()
![]()
joo
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Itsellä on puolivahvat ovaalilasit silmillä ,mutta type-r ei mielestäni ole ollenkaan paskan tuntuinen vehje näin sivusta seurattuna.
Type-r kiinnostaa varsinkin sen vapariversiona ,kun se naukuu todella vapautuneesti. Eihän bda konettakaan pidetä paskana ,vaikka on saman henkinen kiertävä laitos.
Fordilla vaan ei nyt oikein ole vastaavan brutaalia vaparia.
Auto on karkeesti laskien 15 vuotta uudempi ,kuin cossut sun muut rs turbot ja cossujen aikoinaan legendaariseksi tehnyt tekninen etumatka hintaluokan autoissa on saavutettu syystäkin.
Takavetocossu oli loppujen lopuksi halpa ominaisuuksiinsa nähden.
Eikös uuden hinta ollut about 270.000mk vuonna 88-89. Sillä hinnalla ei ihmeellistä bemaria tainnut saada ,kun 518i kaikkine hiukan yli 100hv:n kanssa maksoi jo 180-200 tuhatta.
Ihmettelen vaan millaisia on ne kaupungit ja pitäjät ,missä jokaisella 18v täyttäneellä on type-r alla ensiautona. Tai sitten vanhempaan romuun tyytyvillä cossu. Oli ainakin mulla hiukan eri menopelit kortin saannin jälkeen ja cossuista nähtiin vain märkiä unia.
Kai mä olen sen verran työläisoloista ,ettei kaikilla mun nuoremmilla(monella vanhemmallakaan) tuttavalla ole varaa edes vanhaan cossuun ,saatikka uudehkoon type-r:ään.
Eikä noi uudet japsit ole niin rapeita kuin 80- luvulla.
Muijalla oli mazda 1.5 323 -86 ja se oli telakalla muutama vuosi sitten joka katsastuksessa ruosteen takia ja sen takia se oli pakko hävittää pois.
Paljon pahempi ruostumaan kuin aikalainen foordi ,mutta moottori oli ERITTÄIN kestävä.
Mittarissa oli romuttamo hetkellä 360.000 ja se ei edes vielä syönyt öljyä ei mitään. Nokka-akseli kuin uusi ja muutenkin timmissä kunnossa kaikin puolin. Oikeen harmitti ,kun kestävän tekniikan ympäriltä ruostui kori pois.
Type-r kiinnostaa varsinkin sen vapariversiona ,kun se naukuu todella vapautuneesti. Eihän bda konettakaan pidetä paskana ,vaikka on saman henkinen kiertävä laitos.
Fordilla vaan ei nyt oikein ole vastaavan brutaalia vaparia.
Auto on karkeesti laskien 15 vuotta uudempi ,kuin cossut sun muut rs turbot ja cossujen aikoinaan legendaariseksi tehnyt tekninen etumatka hintaluokan autoissa on saavutettu syystäkin.
Takavetocossu oli loppujen lopuksi halpa ominaisuuksiinsa nähden.
Eikös uuden hinta ollut about 270.000mk vuonna 88-89. Sillä hinnalla ei ihmeellistä bemaria tainnut saada ,kun 518i kaikkine hiukan yli 100hv:n kanssa maksoi jo 180-200 tuhatta.
Ihmettelen vaan millaisia on ne kaupungit ja pitäjät ,missä jokaisella 18v täyttäneellä on type-r alla ensiautona. Tai sitten vanhempaan romuun tyytyvillä cossu. Oli ainakin mulla hiukan eri menopelit kortin saannin jälkeen ja cossuista nähtiin vain märkiä unia.
Kai mä olen sen verran työläisoloista ,ettei kaikilla mun nuoremmilla(monella vanhemmallakaan) tuttavalla ole varaa edes vanhaan cossuun ,saatikka uudehkoon type-r:ään.
Eikä noi uudet japsit ole niin rapeita kuin 80- luvulla.
Muijalla oli mazda 1.5 323 -86 ja se oli telakalla muutama vuosi sitten joka katsastuksessa ruosteen takia ja sen takia se oli pakko hävittää pois.
Paljon pahempi ruostumaan kuin aikalainen foordi ,mutta moottori oli ERITTÄIN kestävä.
Mittarissa oli romuttamo hetkellä 360.000 ja se ei edes vielä syönyt öljyä ei mitään. Nokka-akseli kuin uusi ja muutenkin timmissä kunnossa kaikin puolin. Oikeen harmitti ,kun kestävän tekniikan ympäriltä ruostui kori pois.
Viimeksi muokannut KtK, Pe Kesäkuu 30. 0:01:47 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Kun puhutaan, että japanilaiset ruostuu niin en viitsisi ottaa esimerkiksi uusia nimeltämainitsemattomia autoja joihin vaihdetaan luukkuja ja peltejä kuin vettävain...
Onhan se makea tunne kun cossussa teho sentään tuntuu, vallan vetää penkkiin... hih
kysyn vielä, että moniko kossu on menny tänä vuonna matalan 13s alipaineella?
Paskojahan kaikki autot on, oli se sitten foord tai honda.... taidan itse vaihtaa julkisiin
Onhan se makea tunne kun cossussa teho sentään tuntuu, vallan vetää penkkiin... hih
kysyn vielä, että moniko kossu on menny tänä vuonna matalan 13s alipaineella?
Paskojahan kaikki autot on, oli se sitten foord tai honda.... taidan itse vaihtaa julkisiin
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
mielenkiintoinen ajatus, cossu alipaineella, menee vartin ehkä 25sek, mut samalla ajatusmallilla moniko "alipainekone" menee vartin loppuun saakka 2kilon paineella, taitaa tulla poks sitä ennen.. hih, on asioita mitä voi ja mitä ei voi vertailla.. tää oli kevennys..Stefa kirjoitti:kysyn vielä, että moniko kossu on menny tänä vuonna matalan 13s alipaineella?![]()
hyvin typeärrä liikkuu, turha jeesustella onko se teiniauto vai ei. kulkee mikä kulkee. täytyy tehdä lisää töitä et pysyy taunuksella mukana.
jännää et jos auto on saatu kulkemaan niin sen jälkeen aletaan moittia tyyliä, ruostumista, kuskia, ym, ei nää meidänkään vehkeet muutamia lukuunottamatta mitään superautoja ole. potenttiaalia niissä kyllä on.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
oma kirjoitukseni tarkoitus ei ollut haukkua hondaa-
jokainen ajaa millä lystää.
monesti tulee vaan mieleen että onko yli 400 heppaisessa etuvedossa hirveästi järkeä.
90 luvulta näin kuvan misä saksassa oli asennettu civikkiin 1.5 litrainen turbo moottori.
etu lasissa oli tarra jossa luki honda mogen.
jokainen voi miettiä mikä mylly autossa oli.
tehot autossa alkoivat 1 numerolla ja seuraava oli 5 mutta 150hv tehot eivät olleet.
Autohan olis ollut kiva omistaa ,mutta mitä sillä lopulta tekisi.
jokainen saa tehdä vaikka rst vehkeeseensä 500 hp mutta se on jokaisen oma asia ,ja taas arvostella saa jokainen ,se on ihan perus oikeus tässä valtiossa.
Jos verrataan fordia ja opelia ja japsia ruostumisessa niin älkää viittikö naurattaa että japsin ruostuminen olisi edes verattavissa länsi autoon.
näissä on sentään peltiä mitä ruostuttaa.
Ja jättäkää se kesäpäivän pussi pakastimeen.
jokainen ajaa millä lystää.
monesti tulee vaan mieleen että onko yli 400 heppaisessa etuvedossa hirveästi järkeä.
90 luvulta näin kuvan misä saksassa oli asennettu civikkiin 1.5 litrainen turbo moottori.
etu lasissa oli tarra jossa luki honda mogen.
jokainen voi miettiä mikä mylly autossa oli.
tehot autossa alkoivat 1 numerolla ja seuraava oli 5 mutta 150hv tehot eivät olleet.
Autohan olis ollut kiva omistaa ,mutta mitä sillä lopulta tekisi.
jokainen saa tehdä vaikka rst vehkeeseensä 500 hp mutta se on jokaisen oma asia ,ja taas arvostella saa jokainen ,se on ihan perus oikeus tässä valtiossa.
Jos verrataan fordia ja opelia ja japsia ruostumisessa niin älkää viittikö naurattaa että japsin ruostuminen olisi edes verattavissa länsi autoon.
näissä on sentään peltiä mitä ruostuttaa.
Ja jättäkää se kesäpäivän pussi pakastimeen.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
Orsts2
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
Orsts2
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
eskort
- Viestit: 825
- Liittynyt: Ke Helmikuu 26. 17:08:41 2003