


Valvoja: CRSC Hallitus
Mukavasti syöttää kylläfiffe kirjoitti:Onhan se kiva vekotin jo vaparinakin.Kyseisessä oli jo vapaana 252hv ja nyt VAIN 0.8bar ylipainettaja rajoitinta vaan ylös niin lisää vaan helppoa elämää... ei niin hyvä video
Tällä kylällä taitaa olla kymmenkunta tuollaista typerää. Kaksi niistä olen nähnyt rutattuna Hartikaisen pihalla. Tämä kertonee jotakin auton ajajakunnasta ja ajotavoista.latez kirjoitti:Monella forumilla todella vihattu laite moinen typerä
ukormi kirjoitti:Tällä kylällä taitaa olla kymmenkunta tuollaista typerää. Kaksi niistä olen nähnyt rutattuna Hartikaisen pihalla. Tämä kertonee jotakin auton ajajakunnasta ja ajotavoista.latez kirjoitti:Monella forumilla todella vihattu laite moinen typerä
Itse ikävä kyllä en noista tykkää pätkääkään.
Jyrki perkele sanon minäjjs kirjoitti:Aika ärjysti tulee hönkää. Tuttu oli istunut pari vkoa sitten tuossa samassa (tai identtisessä; tehot myös yli 400hv/0,8bar), ja sanoi että omistaja oli nähnyt paljon vaivaa saadakseen tehot jotenkin tiehen, vaihtanut mm. rengasmerkkejä-kokoa jne pyöränkulmien lisäksi.
Väitti että kulki ja meni hienosti vaikka esco mk1-2 -miehiä onkin.
V*ttu, eikös toi ole sama juttu kun teippaa fillarin stongan kiinni tarakkaan, hyppää takaperin kyytiin toimiva jälkipoltin repussa... Jos jumala olis tarkoittanut autot etuvetoisiksi, ihmiset kävelisivät käsillään. Sori vaan kaikki kerhon RST -miehet....
Näiin on..ja sittenku toi ärrä dremeli hajoo ni kuka sen korjaa?Hemmetti ku sais sen oman ahtimen kans 24venaseenTIMPPA24V6 kirjoitti:cossu sierra on muuten halvempi ja parempi lelu kuin tollanen rahalla hommattava ärrä dremell.
kaikki kunnia AHTIMELLE ja sen oheis vermeille(6000e ?)
250nm/1800rpm - 471nm/5000rpm,tarkottaa suomeksi ajettavuutta,siinä tulee kiire ärrälle,eikä oo ees kallista,mutta sitäkin hauskempaa...
Ihan sama vaikka meneekin saatanasti. Mutta kun noita näkee 18 vuotiailla pennuilla jotka ajavat niillä aivan sikana. Varmasti on kiva lelu ja kaikin puolin Hondalla on hyvän auton maine mutta oikeasti, kenelle tuollainen auto tehdään? Laitetaan riisikiponkokoinen kori ja pultataan siihen sikakireä moottori ja laitetaan hinta sellaiseksi että isiliisingillä on varaa ostaa tuollainen lapselleen.Stefa kirjoitti:Jyrki perkele sanon minäjjs kirjoitti:Aika ärjysti tulee hönkää. Tuttu oli istunut pari vkoa sitten tuossa samassa (tai identtisessä; tehot myös yli 400hv/0,8bar), ja sanoi että omistaja oli nähnyt paljon vaivaa saadakseen tehot jotenkin tiehen, vaihtanut mm. rengasmerkkejä-kokoa jne pyöränkulmien lisäksi.
Väitti että kulki ja meni hienosti vaikka esco mk1-2 -miehiä onkin.
V*ttu, eikös toi ole sama juttu kun teippaa fillarin stongan kiinni tarakkaan, hyppää takaperin kyytiin toimiva jälkipoltin repussa... Jos jumala olis tarkoittanut autot etuvetoisiksi, ihmiset kävelisivät käsillään. Sori vaan kaikki kerhon RST -miehet....
no tuun laittamaan sitte vajaavetosen kumit asfalttiin ja sä saat tehdä laatikkoremontin jos/KUN hajoaa
![]()
Mun täytyy kyllä sanoa että tollanen civicci on helvetin makee peli, ja vaikka kuinka kierroskone on niin voi sitä ukormi ajaa ihan 60km/h-> 6-vaihteella. Ja mitä harrastamisen hintaan tulee niin voin kertoa että jos cossulle antaa samalla tavalla mailaa kun tollaselle japanin ihmeelle niin kyllä rattaat ja moottorin palaset lentää.
On se ahdin ihmeellinen kun harva pärjää edes tollaselle siis perusautot, en nyt puhu viimesenpäälle viritetyistä, päänkokosella ahtimella varustetuista.
Kaverin viimeiseksi ajama 13,1s @ 1/4mile sanoo jo jotain.
no beans.
Tämä vitsi taitaa olla samoilta ajoilta kuin sierra friikin äidin Prelude..Axeman kirjoitti:Maksalaatikossa on enemmän rautaa. buahaahaaaaaa...
Tulee ihan mieleen kaverini kokeilut fillarilla johon pulttasi moottorisahan moottorin tarakalle. Onneksi välitykset olivat sellaiset ettei sitä saanut käyntiin kuin mopolla vetämällä. Mutta kun sen sai käyntiin niin olisi täyskaasulla mennyt aivan varmasti satasta. Nyt kaverilla loppui usko kuudenkympin jälkeen..
Jotenkin näin se menee.ohc kirjoitti:Näin se on.. ei tykkää.. Ja mitä tuollanen kippo tehoilla tekee niin kauan kun se ruopii edestä. Neliveto tai takaveto ja aletaan puhumaan autoista.MouTine kirjoitti:Ukormin kanssa samoilla linjoilla. Lelu-leego-kippo.
Ikävä kuulla, kun edestä vetäviä omistaaohc kirjoitti:Näin se on.. ei tykkää.. Ja mitä tuollanen kippo tehoilla tekee niin kauan kun se ruopii edestä. Neliveto tai takaveto ja aletaan puhumaan autoista.MouTine kirjoitti:Ukormin kanssa samoilla linjoilla. Lelu-leego-kippo.
Cooswortteja näkee myös 18 vuotiailla pennuilla nykyisin todella paljon, kun hinta on halventunut..Käytökseltään cossu pojat on ihan samanlaisia kuin hondapojat.ukormi kirjoitti:
Ihan sama vaikka meneekin saatanasti. Mutta kun noita näkee 18 vuotiailla pennuilla jotka ajavat niillä aivan sikana. Varmasti on kiva lelu ja kaikin puolin Hondalla on hyvän auton maine mutta oikeasti, kenelle tuollainen auto tehdään?
AINA jollakin on nopeampi auto kuin sinulla. Myös noista typeristä nopeampia autoja on olemassa vaikka niitä kuinka vielä viritetään.
En jaksa enää jankata. Jos joku ei kantaani ymmärrä niin olkoot ymmärtämättä..
Kun cossu tuli markkinoille niin hinta oli suunnilleen sama kuin omakotitalolla. Jos joku sellaisen isiliisingillä pojalleen osti niin piti olla pätäkkää hieman reilummasti kuin nykyään. Kun nykyään joku poika itselleen cossun ostaa niin eiköhän se Wanha auto siihen ensimmäiseen repäisyyn yleensä laukeakin. Sitten kun aletaan laittamaan autoa kuntoon niin huomataan että eipä se revittely niin halpaa olekaan. Ja yleensä hommassa opitaan myös sitten sitä auton tekniikkaakin.Walderama kirjoitti:Cooswortteja näkee myös 18 vuotiailla pennuilla nykyisin todella paljon, kun hinta on halventunut..Käytökseltään cossu pojat on ihan samanlaisia kuin hondapojat.ukormi kirjoitti:
Ihan sama vaikka meneekin saatanasti. Mutta kun noita näkee 18 vuotiailla pennuilla jotka ajavat niillä aivan sikana. Varmasti on kiva lelu ja kaikin puolin Hondalla on hyvän auton maine mutta oikeasti, kenelle tuollainen auto tehdään?
AINA jollakin on nopeampi auto kuin sinulla. Myös noista typeristä nopeampia autoja on olemassa vaikka niitä kuinka vielä viritetään.
En jaksa enää jankata. Jos joku ei kantaani ymmärrä niin olkoot ymmärtämättä..
Kenelle muuten cooswortti on tehty ?
Miten tuo nopeus ja type-r:stä nopeemmat autot tähän liittyy ?
Onhan cooswortistakin nopeampia autoja..
Joo, en ymmärtänyt kantaasi, kun ei siinää ollut mitään sanomaa, muuta kuin ovaalilasit silmillä..
Pidä tuo viimeinen lauseesi mielessä.
Tätä ajattelin jo alussaohc kirjoitti:No jopas alkaa olemaan uusi vs vanha auto keskustelua. Harmi kun tämä on täälä jäsenpuolla. Nimimerkki "MikkoL" haluaisi varmasti kirjoitella romaanin pituisen viestin uusien autojen puolesta.
Taisi siitä olla täälläkin jossain topikissa kuvia.fiffe kirjoitti:Taitaa ainakin jokin kiihdytys fiiu olla remmillä ja vieläpä COSWORTH tekniikalla??
Jossain alastaro threadissa taisi olla Lahden fiudesta kuva joo.siipicossu kirjoitti:Taisi siitä olla täälläkin jossain topikissa kuvia.fiffe kirjoitti:Taitaa ainakin jokin kiihdytys fiiu olla remmillä ja vieläpä COSWORTH tekniikalla??
Kuulen mielelläni lisää mielipiteitäsi kyseisen asian tiimoilta.ohc kirjoitti:latez kirjoitti:Ja tunnetusti foordit ei ruostu...
![]()
![]()
![]()
joo
mielenkiintoinen ajatus, cossu alipaineella, menee vartin ehkä 25sek, mut samalla ajatusmallilla moniko "alipainekone" menee vartin loppuun saakka 2kilon paineella, taitaa tulla poks sitä ennen.. hih, on asioita mitä voi ja mitä ei voi vertailla.. tää oli kevennys..Stefa kirjoitti:kysyn vielä, että moniko kossu on menny tänä vuonna matalan 13s alipaineella?![]()