Kuinka herkkä anturin säädölle (36-1) ? Kun annettiin pulssigeneraattorilla pulssia saatiin kipinä silloin tällöin tulpille.Katkottiin pulssigeneraattorin johtoa sattuman varaiseti ja aina välillä osui "puuttuva hammas" kohilleen ja antoi kipinän.Nimimerkillä ,Hyvät neuvot tarpeen
Edis 4 ei kipinää?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ls454
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
Edis 4 ei kipinää?
Vaihdettu puola ja sytkäyksikkö ,kokeiltu 2kpl ykk anturilla EI KIPINÄÄ???
Kuinka herkkä anturin säädölle (36-1) ? Kun annettiin pulssigeneraattorilla pulssia saatiin kipinä silloin tällöin tulpille.Katkottiin pulssigeneraattorin johtoa sattuman varaiseti ja aina välillä osui "puuttuva hammas" kohilleen ja antoi kipinän.Nimimerkillä ,Hyvät neuvot tarpeen
Kuinka herkkä anturin säädölle (36-1) ? Kun annettiin pulssigeneraattorilla pulssia saatiin kipinä silloin tällöin tulpille.Katkottiin pulssigeneraattorin johtoa sattuman varaiseti ja aina välillä osui "puuttuva hammas" kohilleen ja antoi kipinän.Nimimerkillä ,Hyvät neuvot tarpeen
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08
-
Krisse
- Viestit: 1340
- Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
- Viesti:
Siitä anturistahan ei taida tietää napaisuutta joten yritys ja erehdys -menetelmällä vaan.
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Täältä kanssa ääni ylläolevalle. BOA:n Edis-6:ssa kipinä tuli joskus ja jouluna kun karvat asentoanturilla oli väärää tietä. Vaihto toisin päin ja pannu hörähti välittömästi tulille. Ihan turhaa hommaa tuli tehtyä, kun kanttiaalto tuli testereihin, mutta väärin päin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
ls454
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
On kokeiltu kahdella asentoanturilla johdot kumminkin päin,sain juuri anturin joka on ollut toimivassa ediksessä . Kokeilen sitä huomenna , pitää skoopilla katsoa ensin , että aalto on oikein päin.Löysin tällaisen sivun,paljon asiaa ediksestä. http://www.projectlt10.com/edis.phpMouTine kirjoitti:Täältä kanssa ääni ylläolevalle. BOA:n Edis-6:ssa kipinä tuli joskus ja jouluna kun karvat asentoanturilla oli väärää tietä. Vaihto toisin päin ja pannu hörähti välittömästi tulille. Ihan turhaa hommaa tuli tehtyä, kun kanttiaalto tuli testereihin, mutta väärin päin.
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08
-
jannu5
- Viestit: 37
- Liittynyt: Ti Syyskuu 19. 16:57:51 2006
- Paikkakunta: NILSIÄ
-
Fomococars
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
edis anturi asennus
Yes se ilmaväli tosiaan ihan karvan luokkaa
kunhan ei naarmi siinä hyvä
anturin piuhan napaisuutta ei voi mitata mut jos piuhat väärinpäin se ei toimi
ei riko mitään vaik piuhat olis ollu väärinki
tosiaan edis levy jos on on näitä vesileikattuja kohtuu järeitä leveyjä
niin luulis et jako olis kaikis sama ja keskitys kohallaan
ja jos megaruutta on niin just tuon piuhan suojaus on tärkeetä
kierrettyä suojattua piuhaa
mikkipiuha ei kestä lämpöö muuten ois hyvä
eihän tää auttanu mut henges mukana
kunhan ei naarmi siinä hyvä
anturin piuhan napaisuutta ei voi mitata mut jos piuhat väärinpäin se ei toimi
ei riko mitään vaik piuhat olis ollu väärinki
tosiaan edis levy jos on on näitä vesileikattuja kohtuu järeitä leveyjä
niin luulis et jako olis kaikis sama ja keskitys kohallaan
ja jos megaruutta on niin just tuon piuhan suojaus on tärkeetä
kierrettyä suojattua piuhaa
mikkipiuha ei kestä lämpöö muuten ois hyvä
eihän tää auttanu mut henges mukana
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com