Edis 4 ei kipinää?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

ls454
Viestit: 291
Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006

Edis 4 ei kipinää?

Viesti Kirjoittaja ls454 » Pe Huhtikuu 4. 20:32:01 2008

Vaihdettu puola ja sytkäyksikkö ,kokeiltu 2kpl ykk anturilla EI KIPINÄÄ???
Kuinka herkkä anturin säädölle (36-1) ? Kun annettiin pulssigeneraattorilla pulssia saatiin kipinä silloin tällöin tulpille.Katkottiin pulssigeneraattorin johtoa sattuman varaiseti ja aina välillä osui "puuttuva hammas" kohilleen ja antoi kipinän.Nimimerkillä ,Hyvät neuvot tarpeen :lol:
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08

ls454
Viestit: 291
Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006

Viesti Kirjoittaja ls454 » Pe Huhtikuu 4. 20:37:19 2008

Kuvissa anturille on merkitty + ja - kumpi on kumpi??
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse » Pe Huhtikuu 4. 21:36:03 2008

Siitä anturistahan ei taida tietää napaisuutta joten yritys ja erehdys -menetelmällä vaan.
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

ls454
Viestit: 291
Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006

Viesti Kirjoittaja ls454 » Pe Huhtikuu 4. 21:54:17 2008

Krisse kirjoitti:Siitä anturistahan ei taida tietää napaisuutta joten yritys ja erehdys -menetelmällä vaan.
Yrityksiä on tehty jo lukemattomia ja yhtä paljon erehdyksiä :oops:
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Pe Huhtikuu 4. 21:54:50 2008

Täältä kanssa ääni ylläolevalle. BOA:n Edis-6:ssa kipinä tuli joskus ja jouluna kun karvat asentoanturilla oli väärää tietä. Vaihto toisin päin ja pannu hörähti välittömästi tulille. Ihan turhaa hommaa tuli tehtyä, kun kanttiaalto tuli testereihin, mutta väärin päin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

ls454
Viestit: 291
Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006

Viesti Kirjoittaja ls454 » Pe Huhtikuu 4. 23:01:48 2008

MouTine kirjoitti:Täältä kanssa ääni ylläolevalle. BOA:n Edis-6:ssa kipinä tuli joskus ja jouluna kun karvat asentoanturilla oli väärää tietä. Vaihto toisin päin ja pannu hörähti välittömästi tulille. Ihan turhaa hommaa tuli tehtyä, kun kanttiaalto tuli testereihin, mutta väärin päin.
On kokeiltu kahdella asentoanturilla johdot kumminkin päin,sain juuri anturin joka on ollut toimivassa ediksessä . Kokeilen sitä huomenna , pitää skoopilla katsoa ensin , että aalto on oikein päin.Löysin tällaisen sivun,paljon asiaa ediksestä. http://www.projectlt10.com/edis.php
:idea:
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08

jannu5
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Syyskuu 19. 16:57:51 2006
Paikkakunta: NILSIÄ

Viesti Kirjoittaja jannu5 » Su Huhtikuu 6. 11:44:49 2008

paljon on väliä anturin ja hampaan välissä? onko joka hampaan välissä saman verran rakoa..oliko tuo väli jotain millinluokkaa.onko vr:n piuha häiriösuojattua, jos ei kannattas kokeilla suojatulla piuhalla
2wd cosworth -89 MS+edis4+MPHX40

Octavia 1u combi 104kw/320nm TDI
Grand voyager -05 CRD 2.8AUT

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

edis anturi asennus

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Su Huhtikuu 6. 20:26:00 2008

Yes se ilmaväli tosiaan ihan karvan luokkaa
kunhan ei naarmi siinä hyvä

anturin piuhan napaisuutta ei voi mitata mut jos piuhat väärinpäin se ei toimi
ei riko mitään vaik piuhat olis ollu väärinki


tosiaan edis levy jos on on näitä vesileikattuja kohtuu järeitä leveyjä
niin luulis et jako olis kaikis sama ja keskitys kohallaan

ja jos megaruutta on niin just tuon piuhan suojaus on tärkeetä
kierrettyä suojattua piuhaa

mikkipiuha ei kestä lämpöö muuten ois hyvä

eihän tää auttanu mut henges mukana
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin