Haluan kuitenkin vain jäseniltä luotettavia vastauksia tähän "ongelmaan".
Ilman perusteluita en halua vastauksia ja muitakin vaihtoehtoja saa ehdottaa.
Vaihtoehdot ja omat näkemykset:
A) yrittää ostaa Cossun ruiskusarja
+ sais about kaikki vermeet ja olis sentään kehittyneempi ruisku. Pitäisi olla suht. helppo asentaa.
- maksaa varmaan 500-700e antureineen
- ei säätömahdollisuutta, jos haluu säädellä konetta / paineita. Aina lastu => $$$
- vain 4wd ruiskussa nakutus ja lambdaohjattu järjestelmä
- suht vaikea saatavuus
B) ostaa lisärikastuspiiri (maksaa about 300e vaikka) + modaa virranjakaja tuohon turbokäyttöön ( 100e). Lisäks pitää ostaa vakiosuuttimet vielä.
+ halvempi
+ pystyy itse säätelemään
- virranjakajan toimivuus?
- lisäsuuttimen luotettavuus?
- jää toi paska ilmamäärämittari tilalle
C) SMT6 + MAP anturi (ns. turbo-kit)
+ maksaa 549e
+ voisi säätää täysin kohdalleen sytkän ja bensansyötön
+ helppo ainakin itse asentaa, pari rosvoo ja sillai
- kuka säätää näitä / tietotaito
- ei tietoa, tarviiko enää ilmamäärämittaria
- ei kauheesti kokemusta kyseisestä vermeestä
- ainakin softa vähän vaikee käyttää itse kun ei ymmärrä kaikkee. (Varmaan kaikki about samanlaisia)
Loppujen lopuks palaa vähintään se 500e kuitenkin.
Kaasareita EI tule enkä autosta luovu

Alkaa meinaan toi kulutus käymään lompakolle, ku pitää ajella 0.7 paineilla nyt ja vaihtoehto on vain vetää aikas rikkaalle kone. Talvella voi hakee sitten eri säätöjä ...