
ZVH??
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Re:ZVH??
http://www.quantums.info/zvh.htm<br><br>Tossa yksi vaihtoehto. <br><br>Olen muuten aina ihmetellyt että mikä ihmeen järki näissä zvh-koneissa on? Hyvin keskinkertaisen kannen alle järkätään pitkäiskuinen alakerta. Minä mieluummin pulttaisin zetecin kannen CVH:n päälle tai laittaisin kerralla kokonaisen zetecin. Saa varmaan samoilla paineilla enemmän tehua 16v- kannella.<br><br>- Ville
-
- Ylläpitäjä
Re:ZVH??
[quote author=Vehje link=board=2;threadid=16626;start=0#124775 date=1068581965]
http://www.quantums.info/zvh.htm
Tossa yksi vaihtoehto.
Olen muuten aina ihmetellyt että mikä ihmeen järki näissä zvh-koneissa on? Hyvin keskinkertaisen kannen alle järkätään pitkäiskuinen alakerta. Minä mieluummin pulttaisin zetecin kannen CVH:n päälle tai laittaisin kerralla kokonaisen zetecin. Saa varmaan samoilla paineilla enemmän tehua 16v- kannella.
- Ville
[/quote]
Ööö... siis....
Mun käsityksen mukaanhan juurikin tehdään näin että CVH:n kansi laitetaan zerecin lohkoon.
Tästähän on ollu juttua kauan sitte enempiki, ei jaksa nyt ettii että onko tallessa vielä, mut itekki suunittelin zvh turboa mutta en enää jaksanu entista escoa joten se jäi suunnitteluasteelle, täätä oli kuviakin mitkä vesikanavat pitää tulpata ym.
http://www.quantums.info/zvh.htm
Tossa yksi vaihtoehto.
Olen muuten aina ihmetellyt että mikä ihmeen järki näissä zvh-koneissa on? Hyvin keskinkertaisen kannen alle järkätään pitkäiskuinen alakerta. Minä mieluummin pulttaisin zetecin kannen CVH:n päälle tai laittaisin kerralla kokonaisen zetecin. Saa varmaan samoilla paineilla enemmän tehua 16v- kannella.
- Ville
[/quote]
Ööö... siis....
Mun käsityksen mukaanhan juurikin tehdään näin että CVH:n kansi laitetaan zerecin lohkoon.
Tästähän on ollu juttua kauan sitte enempiki, ei jaksa nyt ettii että onko tallessa vielä, mut itekki suunittelin zvh turboa mutta en enää jaksanu entista escoa joten se jäi suunnitteluasteelle, täätä oli kuviakin mitkä vesikanavat pitää tulpata ym.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re:ZVH??
Siihen minäkin haluisin saada vastausta? Minkä hiton takia ei vaihdeta vanhan CVH:n tilalle Zeteckiä? Miksei niitä ole tehty vielä kovinkaan montaa?<br><br>Yhden 1.8 Zeteckin jollain omavalmiste ruiskulla tiedän noin niinkus yhden kaverin kautta...
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Ylläpitäjä
Re:ZVH??
[quote author=MouTine link=board=2;threadid=16626;start=0#124788 date=1068583366]<br>Siihen minäkin haluisin saada vastausta? Minkä hiton takia ei vaihdeta vanhan CVH:n tilalle Zeteckiä? Miksei niitä ole tehty vielä kovinkaan montaa?<br><br>Yhden 1.8 Zeteckin jollain omavalmiste ruiskulla tiedän noin niinkus yhden kaverin kautta...<br>[/quote]<br><br>Taitaa olla syy siihen zetekin kokonaisuudessaan laittamattomuuteen olla kaikkien muiden zetckin rensseleiden sovittaminen....
-
- Ylläpitäjä
Re:ZVH??
Tuolla jotain aiheeseen liityvää http://www.xrturbo.co.uk/fittinga.htm ja tuolla http://www.zetecinside.com/xr2/links.htm
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re:ZVH??
Zetecin kansi sellaisenaan ei tarjoa juurikaan parempaa virtausta. Virittäminen, kuten nokkien vaihto on varmista kalliimpaa ja CVH:n kanteen löytyy valmiit reseptit turbolle. Siinä pari syytä.<br><br>Zetecin alakerta puolestaan on paljon kestävämpi ja potentiaalia riittää valmiilla osilla 2.1 litraan asti. Jokainen tehköön niin kuin haluaa... <br><br><br>Vielä selvennykseksi: ZVH = CVH kansi + Zetec alakerta.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re:ZVH??
Asiasta viidenteen. Jos tuollaisen turbo ZVH:n tekee, niin mihin siihen voi lyödä Defan? Näyttää aika huonosti olevan noita pakkasproppuja, kun nuo kaksi keskimmäistä jää pakosarjan alle. Onko takapuolella sitten lisää?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
Re:ZVH??
pistäkää letkulämppäri. ei tartte niitä pakkas proppuja ihmetellä. mulla on tossa vaniin tulemassa molemmat niin johan perkele lämpiää. ja letkulämppäriksi tulee tollaisesta Volvon Työkonemoottorista lämppäri.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Ylläpitäjä
Re:ZVH??
CVH alakerta + 16V kansi => BDA ;D<br><br>no ei ihan, mutta itsekin joskus mietiskelin kyseisen muutoksen ongelmia. Öljynkierto kanteen/-sta on se pahin. Muuta pientä tulee kyllä siinä sivussa, mutta noi nyt ainakin.<br><br>vekkuli rojekti olisi. ZVH:n hyöty on myös siinä ettei rossia mene koneesta niin paljon kuin koko koneen vaihtamisessa. <br><br>Yksi CVH -> Zetec swappi on tuolla tallissa valmistumassa enskesänäTM ;D
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Re:ZVH??
-Eikös jossain keskustelussa puhuttu että kannenvaihto luetaan moottorinvaihdoksi..?..
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 442
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 19:07:06 2001
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Re:ZVH??
[quote author=Pee link=board=2;threadid=16626;start=0#125942 date=1068996809]<br>Kyllä se rinnastetaan moottorinvaihtoon.<br>[/quote]<br><br>Voi itku että tämä asia on vaikea! >:( Prosentteja kannenvaihdosta menee varmaan 4, mutta se rinnastetaan moottorinvaihtoon siinä mielessä, että tehot on todistettava katsastettaessa. Lukekaa ajatuksella läpi ne lakipykälät älkääkä olettako!
-
- Viestit: 442
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 19:07:06 2001
Re:ZVH??
[quote author=Vehje link=board=2;threadid=16626;start=0#125975 date=1069010127]<br>[quote author=Pee link=board=2;threadid=16626;start=0#125942 date=1068996809]<br>Kyllä se rinnastetaan moottorinvaihtoon.<br>[/quote]<br><br>Voi itku että tämä asia on vaikea! >:( Prosentteja kannenvaihdosta menee varmaan 4, mutta se rinnastetaan moottorinvaihtoon siinä mielessä, että tehot on todistettava katsastettaessa. Lukekaa ajatuksella läpi ne lakipykälät älkääkä olettako!<br>[/quote]<br><br>Näin sitä meinasinkin.
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
jees.. eli ku porukka on noita kasaillu tollee cvh kannel ja zeteci alakerralla mut olisko kellää heittää tietoa tosta cvh koneesta zeteci 16vena kannella olevista.? teho erot.?
ja suurempia eroja on k-jetil ja efi:llä.? tehojen puolesta ainaki.. yms.. istuuko efi helpostiki cvh.. tai onhan noita cvh konetia efi:nä
ja suurempia eroja on k-jetil ja efi:llä.? tehojen puolesta ainaki.. yms.. istuuko efi helpostiki cvh.. tai onhan noita cvh konetia efi:nä
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
niin että kun kaikki tekee noita koneita CVH kansi Zeteci alakerta niin ei kellää ole kokemusta CVH koneesta missä on Zeteci kansi.. eli olis 16 venanen.. Siis lähinnä miten tollane vapari toimis..
Tehollisesti erot ja muutenkin norm cvh 1.6i ja cvh 1.6i 16v..
Tehollisesti erot ja muutenkin norm cvh 1.6i ja cvh 1.6i 16v..
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Ei tuu toimimaanwili kirjoitti:niin että kun kaikki tekee noita koneita CVH kansi Zeteci alakerta niin ei kellää ole kokemusta CVH koneesta missä on Zeteci kansi.. eli olis 16 venanen.. Siis lähinnä miten tollane vapari toimis..
Tehollisesti erot ja muutenkin norm cvh 1.6i ja cvh 1.6i 16v..

- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Käsittääkseni noita Zetec-kansi/CVH-lohkoon rakennelmia on kyllä tehty. Järkevyydestä en tiedä mutta kaikki on mahdollista. Ne on muuten öljyn paluureikiä mitkä CVH:n lohkosta puuttuu. Tai oikeammin Zetecissä niitä on lohkossa molemmin puolin ja CVH:ssa vaan toisella puolella. Öljyn syöttö kyllä osuu oikealle kohdalle. Eniten ongelmia lienee siellä jakopään puolella, hihnan pituus, kiristys ym. jutut.
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
jäi vielä vähän auki.. (tyhmä kun olen
)
nii tarviiko se ZVH olla sitten turbollinen.. meinaan vaan että toimiiko se sitten hyvin vaparina.? ja lohkoa ei tarvi vaihtaa.? vaan veivit, kampiakseli ja pohja yms sälät..

nii tarviiko se ZVH olla sitten turbollinen.. meinaan vaan että toimiiko se sitten hyvin vaparina.? ja lohkoa ei tarvi vaihtaa.? vaan veivit, kampiakseli ja pohja yms sälät..

• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Epäilen vahvasti, että Zetecin sisuskalut eivät sovi CVHhon. Joka tapuksessa ZVHn tilavuus tulee lähinnä suuremmasta porauksesta, joten Zetecin kammella CVHssa ei varmaan paljoa yli 1.6 litran päästä (mutua, en jaksa kaivaa lukuja nyt). ZVHn koko pointti on siinä, että CVHhon saadan kunnolla tilavuutta ja kestävämmän veivit. CVH kansi, kun ei ole kuitenkaan mikään ihan huono tehojen kannalta, vaikka vanhanaikainen onkin. Vapari ZVH varmasti toimisi ihan hyvin, vaikka mitään kierroskonetta siitä ei varmaan saakaan helposti. Onhan noita tehty ja tyytyväisiä ovat omistajat olleet. Kuitenkaan vapari ei ole vaihtoehto 

Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
mutta eikös zeteci noissa ole pidempi iskupituus.? ja sillä saa sitten sen tilavuuden vai olenko ymmärtänyt väärin.? tietty olis yks et hommaa ton ämericän 1.8 CVH jostain.?JesseT kirjoitti:Epäilen vahvasti, että Zetecin sisuskalut eivät sovi CVHhon. Joka tapuksessa ZVHn tilavuus tulee lähinnä suuremmasta porauksesta, joten Zetecin kammella CVHssa ei varmaan paljoa yli 1.6 litran päästä (mutua, en jaksa kaivaa lukuja nyt). ZVHn koko pointti on siinä, että CVHhon saadan kunnolla tilavuutta ja kestävämmän veivit. CVH kansi, kun ei ole kuitenkaan mikään ihan huono tehojen kannalta, vaikka vanhanaikainen onkin. Vapari ZVH varmasti toimisi ihan hyvin, vaikka mitään kierroskonetta siitä ei varmaan saakaan helposti. Onhan noita tehty ja tyytyväisiä ovat omistajat olleet. Kuitenkaan vapari ei ole vaihtoehto
nii mutta päätökseni on että turboa en laita..

• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
varaosahaullakin löytyy yksi jenkki CVH mottori. Noita jenkki koneita on kyllä 1.8 1.9 ja 2.0 litraisia ja miljoonia erilaisia kansiversioita jne... Tuo Sierran CVH on vähän sopimaton laakerimittojen takia. Kaikki kaulat on paljon pienempiä. Kuka muistaa mikä on Zetecin isku?
edit: nopeasti laskettuna se olisi 85 mm.
edit2: ja CVH:n 79.52 mm
edit3: kyllä se zetecin isku taitaa olla sittenkin 88 mm tarkistuslaskennan jälkeen
edit4: Eli kyllä sitä tilavuutta tulee ihan iskullakin...
edit: nopeasti laskettuna se olisi 85 mm.
edit2: ja CVH:n 79.52 mm
edit3: kyllä se zetecin isku taitaa olla sittenkin 88 mm tarkistuslaskennan jälkeen

edit4: Eli kyllä sitä tilavuutta tulee ihan iskullakin...
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Zetecin isku on tosiaan 88 mm. Jos vaparina ZVH:ta meinaa niin puristussuhde kannattaa miettiä tarkaan että on edes jotain toiminnan edellytyksiä. Kansi vaatii myös huomiota, siis muutakin kuin nokan vaihdon. Muuten tuloksena voi olla kone joka kyllä vääntää mukavasti mutta meno tyssää 5000 rpm:n jälkeen.
-
- Viestit: 796
- Liittynyt: Ti Syyskuu 24. 20:23:09 2002
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
ni toimiiko toi sitten ilman lohkon vaihtoa.?
eli siitä sitten tulis 1.8 zetecin iskulla.? ja vapari..
ku niissähä on kaikissa se 88mm iskupituus.?
ja ongelmia.? oliko ne noi ilpon sanomat puristukset yms.?
jos vaikka sais joskus vietyä tollasee projekti valmiiksi..
eli siitä sitten tulis 1.8 zetecin iskulla.? ja vapari..
ku niissähä on kaikissa se 88mm iskupituus.?
ja ongelmia.? oliko ne noi ilpon sanomat puristukset yms.?
jos vaikka sais joskus vietyä tollasee projekti valmiiksi..
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
ni onnistuuko pelkällä kampiakselin ja kiertokankien vaihdolla.?
meneekoö siis zeteci kampi ja kiertokanget CVH.? ja mahtuuko pyörii yms.?
tuleeko toimimaan.?
meneekoö siis zeteci kampi ja kiertokanget CVH.? ja mahtuuko pyörii yms.?
tuleeko toimimaan.?
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Ajattelin huhtikuussa kun saan rahaa ostaa tuollaisen zetecin alakerran josta lähdetään sitten rakentamaan zvh:ta. Nyt on vaan muutama kysymys herännyt eli:
1. Löytyykö valmiina joku sopiva öljypohja? Vai tarviiko lähteä itse muokkailemaan zetecin öljypohjaa?
2.Kannattaako kiertokangenpulteiksi ostaa ARP:t vai kestääkö tarvikepultit?
3. Löytyykö mistään muusta autosta kestävämpiä mäntiä zetecin lohkoon, ei kyllä perse kestä takomäntiä aluksi tarkoitus kikkailla sorvatuilla vakiomännillä jos ei löydy mitään edullista vaihtoehtoa.
4. Käykö rs turbon vakio kannentiiviste?
5. Entäs onko motonetin kiertokangen- ja runkolaakerit hyviä, kestääkö turbokoneessa?
1. Löytyykö valmiina joku sopiva öljypohja? Vai tarviiko lähteä itse muokkailemaan zetecin öljypohjaa?
2.Kannattaako kiertokangenpulteiksi ostaa ARP:t vai kestääkö tarvikepultit?
3. Löytyykö mistään muusta autosta kestävämpiä mäntiä zetecin lohkoon, ei kyllä perse kestä takomäntiä aluksi tarkoitus kikkailla sorvatuilla vakiomännillä jos ei löydy mitään edullista vaihtoehtoa.
4. Käykö rs turbon vakio kannentiiviste?
5. Entäs onko motonetin kiertokangen- ja runkolaakerit hyviä, kestääkö turbokoneessa?
Viimeksi muokannut AnttiR, La Helmikuu 18. 16:38:10 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #1112
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
1. Escort Mk5 Zetec öljypohja käy. Mondeon ei käy, koska pohja väärän mallinen (möykky väärässä kohdassa eli siinä kohtaa, kun Escortissa menee pakoputki).
4. Jos Zetec lohko mallia 1.8, niin CVH 1.6:n kannentiiviste käy. Jos Mondeo 2.0 alakerta, niin jenkkimallin CVH 1.9:n tai sitten joku muu kansipahvi käypäinen.
4. Jos Zetec lohko mallia 1.8, niin CVH 1.6:n kannentiiviste käy. Jos Mondeo 2.0 alakerta, niin jenkkimallin CVH 1.9:n tai sitten joku muu kansipahvi käypäinen.
-
- Ylläpitäjä
Pistetään nyt sellainen perus setti, jolla yksi hemmo teki ZVH:n. Osat oli minun, mutta iteltä loppui mielenkiinto.
Vapari Resepti:
- EFi CVH kansi
- Escortin 1.8 Zetec puolimoottori
- ZX2 escortin 1.9L CVH männät
- sovitinlaippa CVH:n vesipumpulle
- koneistusta
-> 11:0 vapari 1.9 ZVH, josta kuulemma lähti ruutiakin aika mukavasti.
Turbo ZVH
- EFi CVH kansi
- Mondeon 2.0 zetec puolimoottori
- Escort tai Fiesta Zetec vauhtipyörä ja öljypohja
- muutoin samat kuin yllä.
Vapari Resepti:
- EFi CVH kansi
- Escortin 1.8 Zetec puolimoottori
- ZX2 escortin 1.9L CVH männät
- sovitinlaippa CVH:n vesipumpulle
- koneistusta
-> 11:0 vapari 1.9 ZVH, josta kuulemma lähti ruutiakin aika mukavasti.
Turbo ZVH
- EFi CVH kansi
- Mondeon 2.0 zetec puolimoottori
- Escort tai Fiesta Zetec vauhtipyörä ja öljypohja
- muutoin samat kuin yllä.
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
2:Itse tilasin ARPt, ei kaada budjettia ja kestävät varmasti paremmin kuin vakiotAnttiR kirjoitti:Ajattelin huhtikuussa kun saan rahaa ostaa tuollaisen zetecin alakerran josta lähdetään sitten rakentamaan zvh:ta. Nyt on vaan muutama kysymys herännyt eli:
1. Löytyykö valmiina joku sopiva öljypohja? Vai tarviiko lähteä itse muokkailemaan zetecin öljypohjaa?
2.Kannattaako kiertokangenpulteiksi ostaa ARP:t vai kestääkö tarvikepultit?
3. Löytyykö mistään muusta autosta kestävämpiä mäntiä zetecin lohkoon, ei kyllä perse kestä takomäntiä aluksi tarkoitus kikkailla sorvatuilla vakiomännillä jos ei löydy mitään edullista vaihtoehtoa.
4. Käykö rs turbon vakio kannentiiviste?
5. Entäs onko motonetin kiertokangen- ja runkolaakerit hyviä, kestääkö turbokoneessa?
3:Olen ainakin todennut että halvalla ei hyviä saa. Kyllähän noita VAG-konsermin sekä Opelin mäntiä jotkut ovat sovitelleet, ei niistäkään loppupeleissä halpoja tule. Saa luvan kestää nuo sorvatut vakiot maltillisilla paineilla, jos joskus koneen nokalle...
5: En tiedä mistä motonetin laakereista puhut, itse ostin Motonetista kiertareihin Vandervellin ja kampiakseliin AEn laakerisarjat

- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
2. Paljonko maksoi ARP:t ja mistä.Hartza kirjoitti:2:Itse tilasin ARPt, ei kaada budjettia ja kestävät varmasti paremmin kuin vakiot
5: En tiedä mistä motonetin laakereista puhut, itse ostin Motonetista kiertareihin Vandervellin ja kampiakseliin AEn laakerisarjat
5. Asustelen täällä keskisuomessa joten en tiedä minkä merkkiset laakerit lähettävät jos tilaan netistä. Mutta täytyy soittaa sinne ja kysyä.
Jäsen #1112
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
ARPt ovat vielä tulossa, tutun tuttu tuo Ameriikasta matkatavaroiden mukana. pultit olivat n. 60€ +sen mitä kuriiri ottaa. Ei ollu muutamassa kotimaisessa puljussa hyllytavaraa ja olis saanu sitten joskus... Nämä harmaakoppaiseen 1.8 Zeteciin.AnttiR kirjoitti:2. Paljonko maksoi ARP:t ja mistä.Hartza kirjoitti:2:Itse tilasin ARPt, ei kaada budjettia ja kestävät varmasti paremmin kuin vakiot
5: En tiedä mistä motonetin laakereista puhut, itse ostin Motonetista kiertareihin Vandervellin ja kampiakseliin AEn laakerisarjat
5. Asustelen täällä keskisuomessa joten en tiedä minkä merkkiset laakerit lähettävät jos tilaan netistä. Mutta täytyy soittaa sinne ja kysyä.
Motonetin hyllystä löytyy Zeteciin noita kahta merkkiä, ei ole muita merkkejä toimittajilla.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Hieman aiheeseen liittyvää,mistä netistä löytyi ne sivut joissa oli eri fordin moottoreiden mittatietoja,mm kiertokankien mittoja sekä poraus/iskunpituus-mittoja?
Ja poonuskysymyksenä kiinnostaisi tietää onko sierrassa ollut CVH lohkoltaan vastaava kuin etuvetoautojen lohkot(mm.kiinnityspisteiltään)
Ja poonuskysymyksenä kiinnostaisi tietää onko sierrassa ollut CVH lohkoltaan vastaava kuin etuvetoautojen lohkot(mm.kiinnityspisteiltään)
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.