Ton kiillotukseen oon nyt saannu tietoo että mitä hyötyä siitä on ja miten se kuuluu oikeesti tehä. Mulla nyt vaan ei oo tapana lähtee tekee kaikkee ihan sen takii ku joku niin sanoo, vaan tarviin myös tietää miks mä teen niin.
Eli siis hommanahan olis nyt se että toi sierra olis tossa helmikuun alusta siirtymässä sairaalaan sillä se kärsii hieman tehon puutteesta

On nyt tietty suurin piirtein jo homma hanskassa mut ne hanskat pääs häviimään.
Et jos kertoisitte niinku alusta lähtien mitä kannattaa tehdä ja miten..
Lähtö kohtana on se että on tulossa 2wd cossun ruisku, holsetin hiustenkuivain, dumppi, sopivan kokonen ic, kanteen joku mieto turbo nokka (mikä?), seuraajat uusiks, mitä tehdä venttiileille?, takomännät, ARP pultit kk:iin, runkopukkeihin sekä vauhtipyörään, laakerit uusiks, korkeapaine öljypumppu, ryöstä laippa termostaatilla, öljynlauhdutin, cossun kansipaffi ja kaikki tiivisteet..
tossa nyt pari kuvaa missä näkyy melkeen kaikki jos jotain jäi mainitsematta
http://www.kolumbus.fi/janne.niemimaa/kuwii/Osat1.jpg
http://www.kolumbus.fi/janne.niemimaa/kuwii/Osat2.jpg
Kysymyksii saa esitellä jos on jotain kysyttävää.
Tuli aika pitkä muotonen selostus mutta eipä tuolla FAQ ollu ku turbosta tietoo ja se osuus on melkeen hallussa kuten myös ruiskujen toiminta on tullu opeteltuu alusta loppuun oikeen kunnol.
Kiitos jo etukäteen niille jotka jaksaa lukee tän ja jotain kehittävää vastata
