Potilas Scorppion 2.0i kone Escorttiin laitettuna, tarkoitus saada vaparina "mukavasti" potkua, eli ei loppuun asti viilattua konetta, vaan sen verran ettei tarvitse liikennevaloissa nolostua GTi-Golffien rinnalla

- Vakiokansi, nokka vaihtoon ?
- 1.6 kansi sopivalla nokalla ? (1.6 kannellahan sai korkeammat puristukset, vai muistanko väärin ?)
- "Tehty" virikansi isommilla venttiileillä ja kanavat muotoiltuna ?
- Ja ei sinänsä kanteen liittyen, mutta minkä verran tuo Fordsonin oma efi osaa antaa kakkua, ts. missä tehoissa tulee raja vastaan ?
Mitä arvon raati arvioisi tehoiksi em. vaihtoehdoilla, noin "mutu" -tuntumalla, polttoainelaitteistona tuo oma Efi, peltisarja, ja 2" putkisto ?
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen, taas piiitkän hiljaiselon jälkeen voortikärpänen puraisi oikein kunnolla
