Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Su Joulukuu 28. 22:37:57 2003
Turbo_IS kirjoitti:Nyt taisit Aksu sekoittaa boxit...
Kyselitkö Amis, sieltä mistä boxin ostit oliko kaikki muut rojut samasta autosta? Jos siinä on vakio suuttimet ja vakio MAP, oletettavasti lastu on joko vakio tai STG1. Varmaa tuskin kukaan ainakaan täällä voi siitä sanoa.
Itse jos olisin laillisesti ostanut laillisen boxin, joka olisi tuolla tavalla pilattu, niin palauttaisin sen ja vaatisin rahat takaisin

-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Su Joulukuu 28. 23:15:47 2003
Turbo_IS kirjoitti:Nyt taisit Aksu sekoittaa boxit...

Mulle jäänyt sitten väärä muistikuva mitä kaikkea myit silloin.No hyvä että ei ollut sun kauttas tullut tuota boxia.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ma Joulukuu 29. 15:44:25 2003
Jahman kirjoitti:Turbo_IS kirjoitti:Nyt taisit Aksu sekoittaa boxit...
Kyselitkö Amis, sieltä mistä boxin ostit oliko kaikki muut rojut samasta autosta? Jos siinä on vakio suuttimet ja vakio MAP, oletettavasti lastu on joko vakio tai STG1. Varmaa tuskin kukaan ainakaan täällä voi siitä sanoa.
Itse jos olisin laillisesti ostanut laillisen boxin, joka olisi tuolla tavalla pilattu, niin palauttaisin sen ja vaatisin rahat takaisin

Jos joku Wolf tai vastaava paja, joka on rakentanut kokonaisia autoja, on halunnut ettei chippiänsä kopioida ja levitetä niin ei se tosta boksista viallista tee.
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Ma Joulukuu 29. 20:57:51 2003
SLEI kirjoitti:Jahman kirjoitti:Turbo_IS kirjoitti:Nyt taisit Aksu sekoittaa boxit...
Kyselitkö Amis, sieltä mistä boxin ostit oliko kaikki muut rojut samasta autosta? Jos siinä on vakio suuttimet ja vakio MAP, oletettavasti lastu on joko vakio tai STG1. Varmaa tuskin kukaan ainakaan täällä voi siitä sanoa.
Itse jos olisin laillisesti ostanut laillisen boxin, joka olisi tuolla tavalla pilattu, niin palauttaisin sen ja vaatisin rahat takaisin

Jos joku Wolf tai vastaava paja, joka on rakentanut kokonaisia autoja, on halunnut ettei chippiänsä kopioida ja levitetä niin ei se tosta boksista viallista tee.
Jos, jos ja jos...
P.s. ostaisitko tietokoneen johon on osat epoxoitu paikoilleen
p.s.s. Enkä myöskään ostaisi moottoria(varsinkaan projekti-sellaista), jossa kannenpultit olisi hitsattu kiinni

-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ti Joulukuu 30. 3:55:07 2003
Jahman toi epoksoitu PC oli loistava idea, noi tietsikat lähes aina purkautuu ulos koteloistaan pitkin pöytiä
Jos sen chipin oikein kiihkeesti haluaa ECUsta irti niin kortin voi pakastaa ja sitten murtaa tökötin. Jos se ei tepsi niin Dremelin tai vastaavan ohuella katkaisulaikalla leikkaa läpi, jalatkin voi vaikka katkaista jos jättää lyhyet tyngät joihin saa IC-testerin kiinni tai vähemmän krapulainen voi juottaa uudet jalatkin.
-
Rami
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 100
- Liittynyt: Ke Tammikuu 29. 16:27:46 2003
Viesti
Kirjoittaja Rami » Ti Joulukuu 30. 20:06:35 2003
Jos se mönjä on kakskomponentti liimaa lähtee helposti,kuumailmapuhaltimella lämmitetään niin kauan että liima pehmenee ja esim puutikulla lohkotaan liimat pois.
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ti Joulukuu 30. 20:10:55 2003
Rami kirjoitti:Jos se mönjä on kakskomponentti liimaa lähtee helposti,kuumailmapuhaltimella lämmitetään niin kauan että liima pehmenee ja esim puutikulla lohkotaan liimat pois.
Ei taida ympäröivät komponentit oikein kestää noin kovaa kuumennusta.
Viimeksi muokannut
SLEI, Ti Joulukuu 30. 20:27:10 2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Rami
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 100
- Liittynyt: Ke Tammikuu 29. 16:27:46 2003
Viesti
Kirjoittaja Rami » Ti Joulukuu 30. 20:25:56 2003
Kyllä kestää,kokemusta on.Ei tietysti kannata kuumentaa yhtään liikaa !
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Joulukuu 30. 20:58:26 2003
Suuttuuko tuolla mikään osa jos menee nappaa kylmä spraytä (-50`c)?
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ti Joulukuu 30. 21:38:48 2003
TuunaavaAmis kirjoitti:Suuttuuko tuolla mikään osa jos menee nappaa kylmä spraytä (-50`c)?
Ei.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » Ti Joulukuu 30. 22:14:33 2003
If it ain´t broken, don´t fix it

- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Joulukuu 30. 22:16:06 2003
Hartza kirjoitti:If it ain´t broken, don´t fix it

Tuning, tuning, tuning...

-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ke Joulukuu 31. 1:42:10 2003
Näitä mömmölaatikoita hiipii vastaan 1-2kpl kk:dessa; kiva sanoa vieressä odottavalle asiakkaalle: et viitteis hei kattoo varttiks muualle, otetaan just suolahappo esille...
Eli näitä teki erityisesti ulkomailla muutama omantunnonarvostaan kiinni pitävä "mestari" ja suomessakin jokunen; hinnat tosin olivat tyyliin alk. 2500mk.
Itse en ole moiseen boxien pilaamiseen viitsinyt ryhtyä, enkä ryhtyisi vaikka EPROMeista saisi vielä tuon yli 400e nykyisen alk. 100e sijaan. Pari tapausta on narahtanut viimeisen 10v aikana kopioinnista.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ke Joulukuu 31. 1:57:47 2003
Kannattaako sitä ECUa rikkoa ennen kuin kone on edes kasassa ja ensi savut on vielä ottamatta, kysyy epätietoinen??
Jos lastu on esim. STG1 niin varmasti sillä saa kakkua niin paljon koneeseen, että OHC:n vakio kellarin saa päreiksi.
SOHC ja 16-V DOCH eroaa kuitenkin niin paljon toisistaan virtauksiltaan ja sytytysennakon osalta ettei mikään ole just oikein ellei boksiin jostain saa OHC:lle säädettyä chippiä.
-
Hannez
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
- Paikkakunta: Stadi
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hannez » Ke Joulukuu 31. 2:06:10 2003
Niin ja millä tavalla pelkällä kakun saannilla on koneita laitettu päreiksi, vaikka sais kuin paljon?? Eiks turpokoneissa oo yleensä toisinpäin kö??
Kysyy epätietoinen??
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ke Joulukuu 31. 3:46:37 2003
Hannez kirjoitti:Niin ja millä tavalla pelkällä kakun saannilla on koneita laitettu päreiksi, vaikka sais kuin paljon?? Eiks turpokoneissa oo yleensä toisinpäin kö??
Kysyy epätietoinen??
Tarkoitin vain sitä, että mitä väliä on jos chippiä ei saa vaihdettua, kun rakennetaan n. 200hv konetta? Kannattaako ruveta taistelemaan chippiä irti boksin rikkoutumisen uhalla, kun sitä chippiä ei tarvitse vaihtaa?
Tuskin kannattaa myöskään ottaa kovia paineita siitä ettei HX50 sovi pakosarjaan, kun ei sitä tarvita tässä vaiheessa

-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Ke Joulukuu 31. 16:11:03 2003
jallu kirjoitti:Jahman kirjoitti:
Tuo kerää kunnon vastapaineet eli muuttaa suuren osan pakokaasun virtausenergiasta paine-energiaksi mikä on yhtä kuin vastapaine= ei hyvä!
Pakopulssit häiritsevät toisiaan pahasti jne. Toimii siis pakosarjana yhtä hyvin kuin tanarin vakiosatsi - kyllähän silläkin auto liikkuu ja vieläpä ilman sitä solmua

Ja vastapaineiden pudottamiseksi vaihdettiin pakosarja? Ajoititteko nokat sitten, kun huomasitte, ettei sarjan vaihtaminen auttanutkaan?

Mitähän se Jallu-setä nyt ajaa takaa? Isommalla ahtimella pakosarjan suhteellinen haitta vain kasvaa

-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Ke Joulukuu 31. 20:54:45 2003
Jos tuo on vakio lastu niin pysyy pieni turva raja noiden ahtojen kanssa kun boxi pätkäisee pelin poikki 0,8kohdalla.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ke Joulukuu 31. 22:34:18 2003
Tuskin on vakio jos noin on sotkettu
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
alashattu
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja alashattu » La Tammikuu 3. 21:41:29 2004
toi osottaa vaan sen että tuota chippiä on räpelöity tehtaan jälkeen eli todennäköisesti on vaihdettu joku virilastu -> eli voit nostaa teoriassa ahtoja huolehtimatta että boksi sanoo vastaan (nokulastulla tosiaa se 0.8bar rajana).
Ei varmana ole nokulastu kun tollee suojattu (siis ketä suojaisi nokulastun tollee..). Mahdoton sanoa onko toi joku stg1 tms. mutta noku se ei ole. Mistä vehkeestä toi boksi muuten on?
Onko järkeä mennä vaihtamaan tuo? Jos nyt pistäisit muut hommat ensin kuntoon ja testaisit tuolla lastulla.
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » La Tammikuu 3. 22:22:30 2004
Mistä vehkeestä toi boksi muuten on?
2wd cossu sierrasta.. Pitää kait kokeilla tuolla lastulla eka.. On vaan vähä paska jos tuo lastu on jotain outoo ni ei oo paljoo koululla aikaa sitä laittaa

-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Su Tammikuu 4. 0:45:56 2004
Hyvin harvoin toimimattomia löytyy, tietysti kannattaa toivoa että se on vakiosuuttimille ja -mapille (-> "stage" ykkönen

huoh..). Eikun kiinni ja kovaa ajoa ja huonoo huoltoo...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Su Tammikuu 4. 16:15:50 2004
mikähän se
tuo ruuvimahtaa olla? onko tuo se turbo ruuvi?
Edit:
Tuossa kuvassa näyttäis olevan oikeella ylhäällä
-
Turbo_IS
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
Viesti
Kirjoittaja Turbo_IS » Su Tammikuu 4. 16:26:40 2004
Seossäätö
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Su Tammikuu 4. 18:17:10 2004
Turbo_IS kirjoitti:Seossäätö
Jumakeuta... ku apteekin hyllyltä... kävi tuo mielessä mut en nyt olis uskonu että tuossa sellasta on

-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Tammikuu 6. 13:46:34 2004
Kivaa ku on tällänen ihan oma topic
Mitäs ootte mieltä näistä seossuhde mittareista, kannattaako hankkia sellanen hieno tikitaalinen mikä esittää niinku tuon suhteen numeroina vai sitte
tällänen?
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Ti Tammikuu 6. 13:55:46 2004
siipicossun ohjeilla tehty 20ledinen seosmittari on ihan toimiva.
#446
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Tammikuu 6. 13:57:53 2004
juu voip olla mut ku ei oo laitteita tuon kalibrointii

Missä hinnoissa nuo autometerin mittarit on?
-
Hena
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Viesti
Kirjoittaja Hena » Ti Tammikuu 6. 14:05:18 2004
n. 100e paikkeilla..
Toyota Supra TT
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Tammikuu 6. 14:09:12 2004
kerpele

.... komian on hintasii... kattelin tossa ni oli jotain ~70$ Tollanen kyl olis aika selkee ja komia.. Muuten onko lamba-anturilla väliä? Ei oo ku tuollanen yks piuhanen (ei lämmitettävä) jonka turbo is:ltä sain... pitääkö olla just jonkun tyyppinen?
-
Juppe
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Juppe » Ti Tammikuu 6. 14:24:18 2004
TuunaavaAmis kirjoitti:kerpele

.... komian on hintasii... kattelin tossa ni oli jotain ~70$ Tollanen kyl olis aika selkee ja komia.. Muuten onko lamba-anturilla väliä? Ei oo ku tuollanen yks piuhanen (ei lämmitettävä) jonka turbo is:ltä sain... pitääkö olla just jonkun tyyppinen?
Tuolta
http://www.vpv-motorracing.com sais hyvän mittarin mutta onhan tuolla hintaaki. Mielellään tietenkin laadukas lämmitettävä anturi mutta turbokoneessa toimii kylmäkin kun ei laita liian kauas turbosta.
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ti Tammikuu 6. 16:07:38 2004
Jos tarvitsee kunnon MITTARIA niin tuolta saa kunnon rakennussarjan tai valmiinkin:
http://wbo2.com/2a0/2a0info.htm
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ti Helmikuu 3. 18:18:25 2004
Ei noi ainakaan ole samaa tuotantoerää ne pitäisi varmaan työstää samanlaisiksi, päät pyöristää ja tarkistaa painot/tasapaino.
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Helmikuu 3. 18:31:59 2004
Millä toi kiillottaminen kannattaa suorittaa? et menee ees suht helposti? Tarkotus olis kyllä tehä tasopainotus noille.. mut toi alapääki on vähä outo
http://www.kolumbus.fi/janne.niemimaa/kuwii/kanki3.jpg Ja siis toi mikä on erilainen alhaalta ei kuitenkaan oo se sama mikä on taas ylhäältä erilainen

-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Ti Helmikuu 3. 19:14:59 2004
Näin etukäteen,huomio sitten tuo kankien yläpään voitelun.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Helmikuu 3. 19:17:00 2004
Aksu kirjoitti:Näin etukäteen,huomio sitten tuo kankien yläpään voitelun.
Mitä siit? Tarkotat tota reikää ja uria holkeissa mut mitäs niissä o? siis tietty en voi tukkoon hitsata reikää mut onks muut?
-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Ti Helmikuu 3. 19:19:54 2004
Sinne ei tule öljyä muuten jos ei sinne jostain suihkuttele sitä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Helmikuu 3. 19:20:56 2004
Aksu kirjoitti:Sinne ei tule öljyä muuten jos ei sinne jostain suihkuttele sitä.
?? Pitäs saada jostain se suihkutus aikaseks?
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ke Helmikuu 4. 21:28:41 2004
Sori tällänen "uppailu" ei oo tapana, mut tarttis tietää nyt tuo homma... Eli siis tarvii jonkun suhkutus putken siihen alas? vissiin cossuissa on sellanen mut mistäs helvettii mä sellasen tähän hätään nykäsen ja millä hinnalla??

-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Ke Helmikuu 4. 21:49:53 2004
Cosan pumppu ja ruuttaputkihässäkkä tai kunnon pumppu ja ybp:n suuttimet jotka koneistetaan lohkoon ja saavat öljyn pääöljykanavasta. Sopivia suuttimia voi etsiä myös muilta merkeiltä esim. Audi. Välttävä tapa on myös porata kankiin samanlaiset reijät kuin vakioissakin (ohc), mutta eri kulmassa eli pystysuorempaan ylös.
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ke Helmikuu 4. 22:21:07 2004
Jahman kirjoitti:Cosan pumppu ja ruuttaputkihässäkkä tai kunnon pumppu ja ybp:n suuttimet jotka koneistetaan lohkoon ja saavat öljyn pääöljykanavasta. Sopivia suuttimia voi etsiä myös muilta merkeiltä esim. Audi. Välttävä tapa on myös porata kankiin samanlaiset reijät kuin vakioissakin (ohc), mutta eri kulmassa eli pystysuorempaan ylös.
Yoh... mut tota riittääks korkee painepumppu vai pitääkö olla myös suur tuotto? Miten ne kavavat menee lohkos ja mitä on "ybp:n suuttimet"? Ja millaset reijät on ohc:n vakio veiveissä? Ku en oo päässy konetta viel avaamaan ni menee vähä kyselyks... sori... ens viikol saan koneen auki.
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Ke Helmikuu 4. 23:13:31 2004
Korkeapainepumppu riittää. Öljyreikien poraus on se viimeinen vaihtoehto, koska heikentää kankea ja ennenkaikkea vaikea toteuttaa.
YBP-kone löytyy "t25" esco-cossusta.
Sulle ei uskalla vastata, kun herää vaan lisää kysymyksiä

-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » To Helmikuu 5. 10:51:12 2004
Jahman kirjoitti:Sulle ei uskalla vastata, kun herää vaan lisää kysymyksiä

Sellast se on

Mut sitte ku on kone läjäs ni sitä on jo paaaljo viisaampi. Ei sattuis kellään olee kuvii tai jotain miten toteutetaan tuollanen ybp suutin systeemi? Onnistuuko tuo silleen et pistää putken siihen alas mihin sitte poraa niinku 4 jotain 1mm reikää ja siihen sitte öljyt pääkanavalta?
-
SiipiCozzu
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
Viesti
Kirjoittaja SiipiCozzu » To Helmikuu 5. 13:18:16 2004
Etsi jostain käsiisi 2WD Cossun öljypumpun kansi ja imuputkisto, jossa on kiinni ne mäntien oljyputket. Kansi sopii ihan OHC:n vakio pumppuun josta myydään myös sitä kp-versiota.
Pääset helpommalla, ja aikaa jää keskittyä muihin ongelmiin.
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » To Helmikuu 5. 14:05:10 2004
Höm höm... Helpommin sanottu ku tekastu.. Eli tota jos jollain tollaset nyt sitte löytyis ni kertokaa ihmees! oli jo kiitettävä homma ettiä noita cossun kankia..
Edit: missä hinnoissa muuten pyörii?
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » To Helmikuu 5. 19:19:49 2004
"järnbergille, huittisten tommille ja muille cossudiilereille"
Nevö höörd.... Mut jos tota jallu tiiät mistä tollasia vois löytää, ni olis kovin ystävällistä jos voisit soittaa ja kysästä.. Ilmotella sitte mistä löytyy.. ostetaan palstalle tyrkkäsin päivällä ilmotuksen.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » To Helmikuu 5. 19:37:43 2004
Team Järnberg
Kolla, 26560 Rauma
Puhelin:
Fax: 02-8220074
Matkapuhelin: 0500-220072
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.