Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Niin tuli vaan mieleen kysyä että paljonko on saatu irti VAPARINA kyseisestä koneesta. Ittellä projekti johon on tulos LÄHES kaikki osat uutta ja olis kiva tietää että paljonko uskaltaa toivoa!?
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Sitähän minäkin kun heppu jolta mä hain isommat ruiskun läpät(itte tehdyt) sanoi että sen 2.8 lievästi viritetystä olis saatu 251 penkissä ja isoin muutos oli muistaakseni Porshe boxterin mekaaninen ruisku.
Ite olen tehnyt melkein kaiken mitä siihe vaan voi tehdä ja ajattelin ainakin 280hv... Mutta toivossahan on hyvä elää(Ainakin Foordeissa)!
Ite olen tehnyt melkein kaiken mitä siihe vaan voi tehdä ja ajattelin ainakin 280hv... Mutta toivossahan on hyvä elää(Ainakin Foordeissa)!
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
EFI on 2.8................. Ja nyt kun kerta kysyit niin oon täs ostamas vielä kahta samanlaista 2.8 EFI 4x4 Scorpiota kunhan saan eka ton koneen nippuun! Toinen tulee vetoautoks ja toinen varaosiks(Omistan nyt siis jo yhden mistä rakennetaan "puhdas" katukisa-peli. Eli jos vaan jaksat odotella niin kai sieltä yks ylimääräinen 2.8 EFI vois löytyä...
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Samaa on mullekkin puhuttu... Ja olen vertaillu kumpaakin vierekkäin ja kyllä se 2.8EFI jo "näyttääkin tehokkaammalta"Sierra xr4x4 kirjoitti:joo! katotaan sitä sit... ois mulla tos 2.9efin imusarja, mut isotpojat sanoo et 2.8efin on parempi nii kai semmonen pitää tohon laittaa

-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
-
- Viestit: 687
- Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
- Paikkakunta: Lahti
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Mitäs ne "ruiskuläpät" on? Entä 2.8 EFI vai puhutaanko tässä jenkkikoneesta?Colognevsa kirjoitti:Samaa on mullekkin puhuttu... Ja olen vertaillu kumpaakin vierekkäin ja kyllä se 2.8EFI jo "näyttääkin tehokkaammalta"Sierra xr4x4 kirjoitti:joo! katotaan sitä sit... ois mulla tos 2.9efin imusarja, mut isotpojat sanoo et 2.8efin on parempi nii kai semmonen pitää tohon laittaaVarsinkin ruiskuläpät on jo paljon isommat 2.8:s vakionakin kuin 2.9EFI:s! Mútta ilmoittelen kyllä kun saaraan romut pihaan!
Taitaa olla läppää kaikki tyynni?
2.8 yhdistetyt pakokanavat on todella syvältä, ei varmasti tarvitse mistään 250hv tehoista puhua ja alakerta rupee ryytymään 6000rpm jälkeen.
250hv v6 turbokoneita on ollut jo Caprissa, mutta lievästi viritettyjä vapareita, hui hai.
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
eiköhän tuostakin voi jotain saada jos ohareistakin otetaan vaparina melkein toi 250hvSLEI kirjoitti:Mitäs ne "ruiskuläpät" on? Entä 2.8 EFI vai puhutaanko tässä jenkkikoneesta?Colognevsa kirjoitti:Samaa on mullekkin puhuttu... Ja olen vertaillu kumpaakin vierekkäin ja kyllä se 2.8EFI jo "näyttääkin tehokkaammalta"Sierra xr4x4 kirjoitti:joo! katotaan sitä sit... ois mulla tos 2.9efin imusarja, mut isotpojat sanoo et 2.8efin on parempi nii kai semmonen pitää tohon laittaaVarsinkin ruiskuläpät on jo paljon isommat 2.8:s vakionakin kuin 2.9EFI:s! Mútta ilmoittelen kyllä kun saaraan romut pihaan!
Taitaa olla läppää kaikki tyynni?
2.8 yhdistetyt pakokanavat on todella syvältä, ei varmasti tarvitse mistään 250hv tehoista puhua ja alakerta rupee ryytymään 6000rpm jälkeen.
250hv v6 turbokoneita on ollut jo Caprissa, mutta lievästi viritettyjä vapareita, hui hai.

sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Vee niinko Voima!
Ottakaa nyt järki käteen! Täälä jengi on iät ja ajat kohissut jostain OHC koneista. Kaikki on jo nähty ja rakennettu. Vähän väliin täälä nousee topickeja V6:sta ja niiden virittämisestä, joka on mielenkiintoista jo oikeesti. Odotan innolla "Sierra xr4x4" turbo kokemuksia.
Kesällä kun ostin tuon toisen Caprin, niin annoin ihan ilmaiseksi pois 2.0 OHC koneen siitä keulalta.
Kesällä kun ostin tuon toisen Caprin, niin annoin ihan ilmaiseksi pois 2.0 OHC koneen siitä keulalta.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Re: Vee niinko Voima!
Nimenomaan... Mun mielestä tossa koneessa on paljon enemmän mielenkiintoa virittää ku sitä ei joka virittäjä vielä oo tehny!!! Ja on mulla tosiaan kyllä OHC-turbo-projektikin jos se jonkun mieltä lämmittää enemmän kuin tuo V6. Ja parasta tossa 86-Scorpiossa on että siinä on luvat twineille ja ILMAN tehorajaa...MouTine kirjoitti:Ottakaa nyt järki käteen! Täälä jengi on iät ja ajat kohissut jostain OHC koneista. Kaikki on jo nähty ja rakennettu. Vähän väliin täälä nousee topickeja V6:sta ja niiden virittämisestä, joka on mielenkiintoista jo oikeesti. Odotan innolla "Sierra xr4x4" turbo kokemuksia.
Kesällä kun ostin tuon toisen Caprin, niin annoin ihan ilmaiseksi pois 2.0 OHC koneen siitä keulalta.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Pistetääs vaikka pauselle toi OHC vs. Cologne -titaanien taistelu
ja vähän asiaakin, jookos.
Tehoja tältä kylältä, mitattu ST-motors ja Tuning World:
-2,8 MFi eli K-jet; kannet (2-reikä) tehty, katunokka, peltisarjat, paiseen 92 Mahlet + muut klassikot 200hv (198-201). Katukäytössä "jäännöshappimikolla" (o2?...).
-2,2 OHC 48 Dellortoilla, tehty "lähes kaikki mahdollinen", vakio isku, n.95-6 mäntä jne. En muista tarkkaa lukemaa; yli 240. Rallikäytössä.

Tehoja tältä kylältä, mitattu ST-motors ja Tuning World:
-2,8 MFi eli K-jet; kannet (2-reikä) tehty, katunokka, peltisarjat, paiseen 92 Mahlet + muut klassikot 200hv (198-201). Katukäytössä "jäännöshappimikolla" (o2?...).
-2,2 OHC 48 Dellortoilla, tehty "lähes kaikki mahdollinen", vakio isku, n.95-6 mäntä jne. En muista tarkkaa lukemaa; yli 240. Rallikäytössä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Kiitoksia... Tämä oli just tän topiikin perimmäinen tarkoitus... Ei oo hirveesti aiempaa kokemusta ko. koneesta. Ja toteampa tähän että jos se 250 hepan raja nyt tehtävillä muutuksilla ei tuu edes lähelle niin sit 2X Garret T03. Toinen jo löytyy kai nuo nykyään kasvaa puissa...jjs kirjoitti:Pistetääs vaikka pauselle toi OHC vs. Cologne -titaanien taisteluja vähän asiaakin, jookos.
Tehoja tältä kylältä, mitattu ST-motors ja Tuning World:
-2,8 MFi eli K-jet; kannet (2-reikä) tehty, katunokka, peltisarjat, paiseen 92 Mahlet + muut klassikot 200hv (198-201). Katukäytössä "jäännöshappimikolla" (o2?...).
-2,2 OHC 48 Dellortoilla, tehty "lähes kaikki mahdollinen", vakio isku, n.95-6 mäntä jne. En muista tarkkaa lukemaa; yli 240. Rallikäytössä.

-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Kyllähän kutosessa on murinaa ja vääntöäkin jonkun verran. Siten kun sen oikeasti virittää i$olla rahalla niin liikkuukin. Mutta..mutta...Kun se sitten alkaa horimaan sitä bensaa niin ettei kavereidenkaan rahat meinaa riittää.
4 -pyttyisestä saa kuitenkin samat hepat samaan rahaan niiiin paljon pienemmällä polttoaineen kulutuksella.
Aikoinaan kaveri laittoi 2.8 coupe Granadaan six packin ja teetti siihen kannet ja vielä tökkäs siihen virinokankin sekä peltisarjat. Ei se juurikaan jättänyt minun 2.8 Taunustani vaikka mulla oli täysin vakio ruiskupohja jossa Solexin vakio kaksikurkkuinen 2.8 imukannella. Toki Taunus on huomattavasti keveämpi...
Tuohon aikaan ei ollut missään lähistöllä penkkiä jossa olisi voitu tehoja mitata, mutta kiihtyvyyksiä ja painoja laskeskellessamme päädyimme noin 180 hepan lukemiin tuolle pannulle. Taunuksessani oli samoilla laskukaavoilla noin 130 kaakkia.
4 -pyttyisestä saa kuitenkin samat hepat samaan rahaan niiiin paljon pienemmällä polttoaineen kulutuksella.
Aikoinaan kaveri laittoi 2.8 coupe Granadaan six packin ja teetti siihen kannet ja vielä tökkäs siihen virinokankin sekä peltisarjat. Ei se juurikaan jättänyt minun 2.8 Taunustani vaikka mulla oli täysin vakio ruiskupohja jossa Solexin vakio kaksikurkkuinen 2.8 imukannella. Toki Taunus on huomattavasti keveämpi...
Tuohon aikaan ei ollut missään lähistöllä penkkiä jossa olisi voitu tehoja mitata, mutta kiihtyvyyksiä ja painoja laskeskellessamme päädyimme noin 180 hepan lukemiin tuolle pannulle. Taunuksessani oli samoilla laskukaavoilla noin 130 kaakkia.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
kyllähän se bensa menee kuitenkin kaikki!! joo mulla puhdas harraste peli, joten aivan sama mitä se tulee viemään... kunhan saadaan ees vakio koneet päihitettyä radalla nii hyvä
ihan mielenkiinnosta pitää kattoo mihin ton malmikasan voimavarat riittää
kun saadaan se kutosen murina yhdistettynä pariin ahtimeen nii.... VOIH 



sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
kyllä se vaparikin bensaa vie... isännän joskus 80-luvulla rakentama 1300kent kisapeli vei 30l sadalla ja yhtään ei ollut pakoputkenpää mustaukormi kirjoitti:Kyllähän kutosessa on murinaa ja vääntöäkin jonkun verran. Siten kun sen oikeasti virittää i$olla rahalla niin liikkuukin. Mutta..mutta...Kun se sitten alkaa horimaan sitä bensaa niin ettei kavereidenkaan rahat meinaa riittää.
4 -pyttyisestä saa kuitenkin samat hepat samaan rahaan niiiin paljon pienemmällä polttoaineen kulutuksella.

sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
No olihan puristukset.. Tosta piti varmaan ottaa tulpat irti että jakso startti pyörittääSierra xr4x4 kirjoitti:kyllä se vaparikin bensaa vie... isännän joskus 80-luvulla rakentama 1300kent kisapeli vei 30l sadalla ja yhtään ei ollut pakoputkenpää mustapuristukset jotain 18 luokkaa ja piti laittaa eri tulpilla käyntiin ja käyttää lämpöseks ja vaihtaa sit kisatulpat et kesti! Ali Haimakainen oli sanonut että ei pojat kestä kauaa, mut 7kisan jälkeen auto myytiin edelleen kisakunnossa samalla koneella

-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
En sitte tiedä onko sillä bensankulutuksella jotain merkitystä kun ajetaan vaan 1/4 mailia!!! Aika fakiiri joka ehtii/jaksaa huolehtia bensamäärästä varttimailin aikana... Tosin ei vielä tiedä mitä aikoja mun autolla tullaan ajamaan, että voi vaikka bensa jo haihtua tankista siinä maalia odotellessa 

-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Vai -paineet. Mulla oli OHC:ssä suhde 11,5:1, paineet 1,0kW startilla 17,5-18bar. Vakiobensalla, rohkenen väittää, ei mikään "vanhankoulun" kone käy nakuttamatta (to amerikanmies: detonationVehje kirjoitti:No olihan puristukset.. Tosta piti varmaan ottaa tulpat irti että jakso startti pyörittääSierra xr4x4 kirjoitti:kyllä se vaparikin bensaa vie... isännän joskus 80-luvulla rakentama 1300kent kisapeli vei 30l sadalla ja yhtään ei ollut pakoputkenpää mustapuristukset jotain 18 luokkaa ja piti laittaa eri tulpilla käyntiin ja käyttää lämpöseks ja vaihtaa sit kisatulpat et kesti! Ali Haimakainen oli sanonut että ei pojat kestä kauaa, mut 7kisan jälkeen auto myytiin edelleen kisakunnossa samalla koneella

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Kokemusta... Saahan noita malmikasojakin liikkumaan. Mutta hevosista tulee kalliita eikä niitä silti ole kovin kummoisesti. Esim. kutosen nokan hinnalla saa pari ohc:n nokkaa ja vetää viikonlopun viinaa tai käy naisissa. 6 reikäisen V6 imusarjan hinnalla saa uudet 45DCOE:t + sarjan ohc:hen. Pari hiukan kärjistettyä esimerkkiä mutta pointti ehkä tuli selväksi. Ja sitten ne colognen 2- reikäiset kannet...
Ei siinä mitään, kyllähän kutostakin voi rakentaa, ja kyllä muutama hardcore-setä menee matalalentoakin noitten kanssa, mutta jos järkeviä ja ennen kaikkea HALPOJA hevosia haetaan = ohc. RAHALLAhan saa sitten melkein minkä vaan kulkemaan.
2x3.0Essex
2x2.8i
1x2.8
4x2.3
1x2.0
Ei siinä mitään, kyllähän kutostakin voi rakentaa, ja kyllä muutama hardcore-setä menee matalalentoakin noitten kanssa, mutta jos järkeviä ja ennen kaikkea HALPOJA hevosia haetaan = ohc. RAHALLAhan saa sitten melkein minkä vaan kulkemaan.
2x3.0Essex
2x2.8i
1x2.8
4x2.3
1x2.0
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 920
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
Ite tykästyin kutosen alavääntöön. Sillä ei tartte olla koko ajan lappu lattiassa, että maisema vaihtuu ja ohituksissa ei tartte hakea kolmosta pesään, että kerkee sen vastaan tulevan rekan alta pois. Kulutuskaan ei mielestäni ole niiiiin hirveän paha, kuin moni täällä väittää. Itse mittasin XR4x4 normaalilla ajolla 10.2-10.7 l/100km keskikulutuksia kahden tankkauskerran välillä. Ei taida uudempi nelikko hirveän paljon vähemmän viedä, vaikka onkin jo elektronisella ruiskulla?
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut mitkään tojotat ja nissanit juuri sen takia, kun naapurillakin on sellainen. Jos harrastaa niin miksi pitää harrastaa juuri samanmoista peliä ku lähitalon Pertillä? OHC:n ihanuudet on koettu jo moneen kertaan ja tietysti luonnollinen jatkumo olis Cossu, mutta... Kavereilla on jo niin monta! Siksi kutonen ja vuosimallia kasikutonen, että voi rauhassa rakentaa ilman KATtien vikinää
Painoa siinä koneessa on tietty järkyttävästi ja tehoakin saisi olla lisää. Ehkä jo ensi kesänä ainakin vakio cossu jää haistelemaan kutosen pakokaasuja
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut mitkään tojotat ja nissanit juuri sen takia, kun naapurillakin on sellainen. Jos harrastaa niin miksi pitää harrastaa juuri samanmoista peliä ku lähitalon Pertillä? OHC:n ihanuudet on koettu jo moneen kertaan ja tietysti luonnollinen jatkumo olis Cossu, mutta... Kavereilla on jo niin monta! Siksi kutonen ja vuosimallia kasikutonen, että voi rauhassa rakentaa ilman KATtien vikinää

Painoa siinä koneessa on tietty järkyttävästi ja tehoakin saisi olla lisää. Ehkä jo ensi kesänä ainakin vakio cossu jää haistelemaan kutosen pakokaasuja

-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
No meni pitkän aikaa vähän aiheesta ohi mutta ei mitn! Joka kerta ku joku sanoo esim: "Tuo ei tuu toimii" tai "Luulekko saavas xxx-määrän heppoja" niin mä sitte luonnollisesti yritän taas kahta kauheemmin. Ja niistä KANSISTA ku puhuttiin niin olen kuullu niitä rakentaneilta että 10-ja 12-reikästen ero on suht pieni ku on asiantunteva tyyppi joka ne tekee! Itellä teetettävänä juuri eräässä pajassa ja ohjeiksi annoin että isoimmat muotoillut rosterivenat mitä mahtuu, siirtämättä paikkaa,K-line-ohjurit,karkaistut seetit,pintojen plaanaus ja virtaamaan niin paljon kuin IKINÄ vaan voi. Virtauksia tyyppi "lupas" 300-330, on kuulemma noista kansista jo ennemminkin otettu! ET SILLEEN!
Edit:Lisätty eräs avainsana...
Edit:Lisätty eräs avainsana...
Viimeksi muokannut Colognevsa, La Helmikuu 28. 12:01:35 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 49
- Liittynyt: Ke Helmikuu 13. 8:24:00 2002
- Paikkakunta: Myrskylä
Viime kesänä remppasin/viilasin 2.9:n Caprin keulalle, (varsinaista viritystä ei ole kuin nokka + siistityt kanavat) ja nyt keväällä pitäisi asentaa SMT6 ohjausboxi alkuperäisen ruiskun rinnalle. Sitten vielä kardaani balanssiin, isommat jarrut ja sisäänajoa, ja sitten dynolle. Jos tehoa löytyy yli vakion 150, niin olen tyytyväinen 

-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 920
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Siis oli tarkoituksena puhua VIRTAUKSISTA... Ei tehoista... Kyllä mäkin vähän uskon että lopullinen teho jää 300:sta mutta ilman optimistisuutta en tota konetta jaksais edes rakentaaylimark kirjoitti:Vai 300-330 "lupas"? Vähän tuntuu kyllä utopialta tommoset teholukemat, ku se alakerta ei oikein meinaa kestää kierroksia puntissakaan yli 6500rpm. Muistelisin, että tehtaan jossain kisapelissä oli 270 heppaa sillon kultaisella 80-luvulla, mutta saatan olla väärässäkin.

Ps: Mikä on smt6ja miten toimii/kytketään/maksaa ja mistä sellaisen saa?????
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Kuten sanottu, rahalla saa ja hevosella pääsee...Colognevsa kirjoitti:No meni pitkän aikaa vähän aiheesta ohi mutta ei mitn! Joka kerta ku joku sanoo esim: "Tuo ei tuu toimii" tai "Luulekko saavas xxx-määrän heppoja" niin mä sitte luonnollisesti yritän taas kahta kauheemmin. Ja niistä KANSISTA ku puhuttiin niin olen kuullu niitä rakentaneilta että 10-ja 12-reikästen ero on suht pieni ku on asiantunteva tyyppi joka ne tekee! Itellä teetettävänä juuri eräässä pajassa ja ohjeiksi annoin että isoimmat muotoillut rosterivenat mitä mahtuu, siirtämättä paikkaa,K-line-ohjurit,karkaistut seetit,pintojen plaanaus ja virtaamaan niin paljon kuin IKINÄ vaan voi. Virtauksia tyyppi "lupas" 300-330, on kuulemma noista kansista jo ennemminkin otettu! ET SILLEEN!
Edit:Lisätty eräs avainsana...
Kunhan olet saanut koneen nippuun ja säädettyä penkissä, niin laitas piruillessaan niitä oikeita teholukemia tänne foorumiin.
Tosiaan aikoinaan tuota konetta kutiteltiin ja senaikainen tulotaso huomioon ottaen kallista oli ja kaikki rahat kyllä meni. Olihan se ihan kiva peli siihen aikaan, kun joka toisella ei ollut V-Tec Hondia tai Cossuja

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
No ei tietenkään niin. Tarkoitin ettei ollut noita 150 kaakkisia 750 kiloisia japsikippoja joka liikennevaloissa vierelle tunkemassaylimark kirjoitti:Älä ny peeveli sitä mihinkään vinkuhondaan vertaa! Hondassa voi olla enemmän litratehoa, mutta ei kyllä ikinä samaa tyyliä ja murinaa...

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Mitenkäs sä nyt oot noin takin kääntänyt?razorass kirjoitti:Kokemusta... Saahan noita malmikasojakin liikkumaan. Mutta hevosista tulee kalliita eikä niitä silti ole kovin kummoisesti. Esim. kutosen nokan hinnalla saa pari ohc:n nokkaa ja vetää viikonlopun viinaa tai käy naisissa. 6 reikäisen V6 imusarjan hinnalla saa uudet 45DCOE:t + sarjan ohc:hen. Pari hiukan kärjistettyä esimerkkiä mutta pointti ehkä tuli selväksi. Ja sitten ne colognen 2- reikäiset kannet...
Ei siinä mitään, kyllähän kutostakin voi rakentaa, ja kyllä muutama hardcore-setä menee matalalentoakin noitten kanssa, mutta jos järkeviä ja ennen kaikkea HALPOJA hevosia haetaan = ohc. RAHALLAhan saa sitten melkein minkä vaan kulkemaan.
2x3.0Essex
2x2.8i
1x2.8
4x2.3
1x2.0
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Aika aikaansa kutakin. Nyt on sen aika että rakennellaan neloskoneita, tähän myötävaikuttaa paljon myös se että osat löytyy jopa omilta tukkureilta erittäin sopivasti, jos ja kun paukahtaa. Toisekseen ei ole ennen tullut ohc:tä rakennettua, eli paljon puhuttua mielenkiintoa on runsaasti.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Undulaatti
Ja onneksi "molempaa" saa Cossuna. 

Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Voihan sinne alakertaan vaihtaa sellaset palikat että kestää niitä kierroksia.ylimark kirjoitti:Vai 300-330 "lupas"? Vähän tuntuu kyllä utopialta tommoset teholukemat, ku se alakerta ei oikein meinaa kestää kierroksia puntissakaan yli 6500rpm. Muistelisin, että tehtaan jossain kisapelissä oli 270 heppaa sillon kultaisella 80-luvulla, mutta saatan olla väärässäkin.