ohc turbon tulpat?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tanhis
Viestit: 483
Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
Paikkakunta: pyhäranta
Viesti:

ohc turbon tulpat?

Viesti Kirjoittaja Tanhis » To Helmikuu 26. 12:24:49 2004

Eli vanha aihe ja mutta ei ole aikaa etsia intissä kun olen eli mitkäs tulpat ja millä kärkivälillä ohc turboon eli 2.0 is pata muutettu kahdelle 40 dellortolle garret t03 ja 0.7bar ahdot

Juppe
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Juppe » To Helmikuu 26. 17:01:38 2004

Itellä on NGK AP7FS ja hyvin on toiminu. Tollasia näkyy myös lautamäen sivuilla OHC:n myytävän...

Tanhis
Viestit: 483
Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
Paikkakunta: pyhäranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tanhis » To Helmikuu 26. 18:51:31 2004

millastas kärkiväliä tollasiin kannatais laittaa?

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » To Helmikuu 26. 23:37:44 2004

ittellä ihan tavalliset vakioon tarkotetut ja ngkoot ja 1.7bar ahdoilla joskus tuli ajeltua eikä mitään nykimisiä ja rykimisiä havaittu... hestekki suorasytkällä kylläkin kaytössä mut eikai sillä niin merkitystä... kärkiväliäkään en kattonnu ku suoraan paketista ne sinne laitoin...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Helmikuu 27. 9:51:03 2004

AP7FS tai AP7WS

Siinä tulppia kerrakseen...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Cord
Viestit: 76
Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 9:54:26 2003

Viesti Kirjoittaja Cord » Pe Helmikuu 27. 13:47:17 2004

Mulla pelittänyt Motorcraft BRF 22 C oikein hyvin.
kärkivälit 1Bar/0,7mm 1,5Bar/0,65mm

Rahnu
Viestit: 454
Liittynyt: La Joulukuu 22. 21:23:38 2001
Paikkakunta: lappeen Ranta

Viesti Kirjoittaja Rahnu » Pe Helmikuu 27. 16:56:47 2004

Turbo-Is,Motorcraftin tulpat ja ei ongelmia
Mondeo 2.0 Tdci Limited -07
Mondeo 1.8 Ghia -02
Escort mk4 2.3 b230 Super-Rock

Tanhis
Viestit: 483
Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
Paikkakunta: pyhäranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tanhis » Pe Helmikuu 27. 21:48:27 2004

ap7fs varaosaliikkeessä äijä kysyi että tuleeko nää tosiaankian autoon kun näitä on ns pienkoneissa käytetty :) sitten kun isäukko kun kävi siellä mun puolesta niis se kysyi että eiko sun autossa tosiaankaan ole kun neljä pyttyä :) no tollaset tuli nyt ostettua pitää kattoa etta saisiko auton viikonoppuna käyntiin asti

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Helmikuu 27. 23:33:06 2004

Optimia lähellä oleva ratkaisu voisi olla laittaa "pienennysholkit" jotta 16mm kannalla olevat Motorcraft 092P reiäntukkeet saa paikoilleen. Hyvät n.350 tehotasolle ja siitä eteenpäin sitten 061P. Kärkiväli min. ,65; tyhjäkäynti kärsii jos menee alle.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin