Lastujen arvoista...?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2016
Lastujen arvoista...?
Onko esim.L6 ecun lastusta mahdollista lukea jollain laitteella arvot? Helpottas kummasti säätökarttojen arpomista ohjelmoitavalle ruiskulle, jos sais jonkinlaiset perus jutut utsittua selville. Tai onko jostain saatavana jotain, esim. haltech (vakio-stg1-stg2) karttaa cossulle?
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC jäsen 2016
-
- CRSC jäsen 2015
mulla on disketillä kolmen 2wd cossunvirilastun tietoa.
ne voi lukea vaikka exelillä.
mutta
se on vain bittikartta pitäis tietää mitä arvoa muuttaa ja mitä se vaikuttaa
ruiskutukseen.
jostain/jollain on varmaan ohjelma /taitoa tehdä sellainen, jolla voi muutella karttaa ja viritellä ruiskua.
ne voi lukea vaikka exelillä.
mutta
se on vain bittikartta pitäis tietää mitä arvoa muuttaa ja mitä se vaikuttaa
ruiskutukseen.
jostain/jollain on varmaan ohjelma /taitoa tehdä sellainen, jolla voi muutella karttaa ja viritellä ruiskua.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
-
-
Huh huh, niin korkeelta meni yli että verhot heiluu huoneessaSkorppi kirjoitti:No esim. kossun lastusta on helppo lukea koodi hexana ja sitten dis-assemblerin kanssa kääntää se assembleriksi, mutta siihen sitten vaaditaan jo vähän taitoa että saa selkoa siitä assembleri koodista. Joten jos et ole HYVÄ koodari, unohda.

-
- CRSC jäsen 2016
Itse oon huomannu sen, että kun autoon laitetaan valmis lastu, niin siinä pitäisi olla lastunvalmistajan lastulle määrittelemät osat (turbo, kenno yms.). Eli itsellä ongelmana joidenkin kierrosalueiden huono toiminta. Sen takia olenkin tässä ohjelmoitavaa ruiskua haaveilemassa ja kun vielä pitäisi hyvää halvalla eikä projektit pelota, niin megaruuttaa varten tässä lähtöarvoja olen kysellyt. 

-
- Ylläpitäjä
Eiköhän ne arvot joltain löydy joilla saa koneen toimimaan. Jarrussa sitten loppufiilaus.Vesku kirjoitti:Itse oon huomannu sen, että kun autoon laitetaan valmis lastu, niin siinä pitäisi olla lastunvalmistajan lastulle määrittelemät osat (turbo, kenno yms.). Eli itsellä ongelmana joidenkin kierrosalueiden huono toiminta. Sen takia olenkin tässä ohjelmoitavaa ruiskua haaveilemassa ja kun vielä pitäisi hyvää halvalla eikä projektit pelota, niin megaruuttaa varten tässä lähtöarvoja olen kysellyt.
On tässäkin kerhossa pari sellaista jotka ovat muokkailleet lastujen arvoja. Kertokoot itse jos kokevat tarpeelliseksi.
-
Tuosta voi imaista L8 Cat (4WD) vakio-ohjelman binäärinä, jos jollain vaikka on kiinnostusta sitä tutkia...
-
muutokset
joiitakin tiettyja rajaarvoja pystyy esim Seppo muuttelemaan mutta koko kierrosalueen saatoihin ei varmaankaan moni pysty. kannattaa miettia milla lastua pystyy huijaamaan, sehan vaan tekee tyota saamiensa tietojen perusteella. mutta onhan saadettava ruisku aina saadettava..