Dieselin veivit -> OHC
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Dieselin veivit -> OHC
1.6 Dieselin veivit - onko jollain ollu käytössä, tai onko kuulopuheita miten kestää esim. hiotulla is-kampuralla(näyttäs paremman laatuselta valulta kuin vanhan mallin) ja cossun männillä OHC turpo-alakerrassa? (joskus tulossa oleva projekti)
Jostain kattelin että olis fiestassa 3mm pienemmät laakerit, mutta veivit olis muuten sopivan mittaset, ja ainakin tukevampaa tekoa kun esim. is-veivit.
Särötarkastuksen ja kuulapuhalluksen hinta kans kiinnostais.
Jostain kattelin että olis fiestassa 3mm pienemmät laakerit, mutta veivit olis muuten sopivan mittaset, ja ainakin tukevampaa tekoa kun esim. is-veivit.
Särötarkastuksen ja kuulapuhalluksen hinta kans kiinnostais.
Jäsen #606
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
En ole tuollaista diisselin veiviä nähnyt, mutta sen mitä itse ymmärrän, ei tuo ole kierros- (eli bensa) koneisiin sopiva. Koska kierrokset on se mikä veivin päälle käy ja yllättävästi juuri poistotahdin aikana, kun pakoventtiili on auki, eikä männän päällä ole kaasua "vastassa".
Tästä taas päästään rakenteeseen, eli onkos se I- vai H-profiili veivi?
Tästä taas päästään rakenteeseen, eli onkos se I- vai H-profiili veivi?
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi