is ecu
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
is ecu
Kuinka paha homma poistaa kierrostenrajoitin?
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Tuosta L-jetronikin poxista on netti pullollaan kierrosrajottimen poisto-ohjeita 
Hyviä L-Jet sivustoja:
http://users.exis.net/~audserv/Cartech.htm
http://www.peugeotclub.org/ljetvw.html Manuskaa
http://www.saabnet.com/tsn/faq/lhoverview.html
Kierrosrajoittimen poisto-ohjeet (kuvilla):
http://home.swipnet.se/joakim_adolfson/ ... -text.html
Toivottavasti auttaapi

Hyviä L-Jet sivustoja:
http://users.exis.net/~audserv/Cartech.htm
http://www.peugeotclub.org/ljetvw.html Manuskaa
http://www.saabnet.com/tsn/faq/lhoverview.html
Kierrosrajoittimen poisto-ohjeet (kuvilla):
http://home.swipnet.se/joakim_adolfson/ ... -text.html
Toivottavasti auttaapi
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kyllähän nuo omaltakin koneelta taitaa löytyä. Hienoa, voi taas säätää nokkaa myöhempään.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Wow jatkuu. Missähän mahtaa olla vika kun silloin tällöin tyhjäkäynnillä sammuu ilman mitään varoitusta, saattaa käydä nätisti 1300rpm (no ei kovin nätisti...) tyhjäkäyntiä 5min ja sitten yhtäkkiä kierrokset ->500rpm josta pomppaa hetkeksi ylös ja sammahtaa sitten. Tekee tuota täysin satunnaisesti, eikä ajossa/kierroksilla ole mitään oireita. Lisäilmaventtiili ei käytössä, läppää on pakko aukaista että pyörii ylipäätään mitään tyhjäkäyntiä. Kaikki säädöt ja perusasiat on tietty kunnossa, kakku on ok, ja hiilivedyt tyhjäkäynnillä 50-60.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Putsaile maffin ja kaasuläppäanturin kontaktit.razorass kirjoitti:Wow jatkuu. Missähän mahtaa olla vika kun silloin tällöin tyhjäkäynnillä sammuu ilman mitään varoitusta, saattaa käydä nätisti 1300rpm (no ei kovin nätisti...) tyhjäkäyntiä 5min ja sitten yhtäkkiä kierrokset ->500rpm josta pomppaa hetkeksi ylös ja sammahtaa sitten. Tekee tuota täysin satunnaisesti, eikä ajossa/kierroksilla ole mitään oireita. Lisäilmaventtiili ei käytössä, läppää on pakko aukaista että pyörii ylipäätään mitään tyhjäkäyntiä. Kaikki säädöt ja perusasiat on tietty kunnossa, kakku on ok, ja hiilivedyt tyhjäkäynnillä 50-60.
Ainakin yks sierain teki samat oireet ja noilla poistu...
Tietysti voi olla myös boksin liitoksissa (eihän sitä koskaan tiedä)
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 76
- Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 9:54:26 2003
Valitettavasti noilla PasiZ:tan laittamilla rajoittimen poisto ohjeilla
olis menny puhtaaksi arpomiseksi ainakin meikäläisen eec-iv:stä
rajoittimen nostaminen.
Oli boksin sisuskalut erillaiset verrattuna niihin ohjeiden kuviin verrattuna,
elektroniikka taitoinen kaveri meinas että olis noi esimerkki kuvat jostain
ensimmäisten kehitysversioiden l-jetronikista kun toi mun boksi on jotain
uudempia kehitysversioita ja mun boksi on -87 is:tä...
No eipä ollut onnistunut ks-autosäädöltäkään chippauksen yhteydessä
toi rajoittimen poisto.
olis menny puhtaaksi arpomiseksi ainakin meikäläisen eec-iv:stä
rajoittimen nostaminen.
Oli boksin sisuskalut erillaiset verrattuna niihin ohjeiden kuviin verrattuna,
elektroniikka taitoinen kaveri meinas että olis noi esimerkki kuvat jostain
ensimmäisten kehitysversioiden l-jetronikista kun toi mun boksi on jotain
uudempia kehitysversioita ja mun boksi on -87 is:tä...
No eipä ollut onnistunut ks-autosäädöltäkään chippauksen yhteydessä
toi rajoittimen poisto.

-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Poistelin jo häpeissäni oman postaukseni, jossa sanoin että taitaa smt-6 (tai vast.) olla ainoa, millä eec-iv:stä rajoittimen saa pois. Ehkä se ei niin suuri vale loppupeleissä ollutkaan.
Pari elektroniikkaopiskelijakaveria lupas mulkasta tota boxia (itellä kolme niitä, sopii vaikka yks uhrata) ja katsoa saisko ne mitään selkoa. Eihän sitä koskaan tiedä...
Pari elektroniikkaopiskelijakaveria lupas mulkasta tota boxia (itellä kolme niitä, sopii vaikka yks uhrata) ja katsoa saisko ne mitään selkoa. Eihän sitä koskaan tiedä...
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Tuo kyseinen sivu on bemarin l-jetronkille...Cord kirjoitti:Valitettavasti noilla PasiZ:tan laittamilla rajoittimen poisto ohjeilla
olis menny puhtaaksi arpomiseksi ainakin meikäläisen eec-iv:stä
rajoittimen nostaminen.
Oli boksin sisuskalut erillaiset verrattuna niihin ohjeiden kuviin verrattuna,
elektroniikka taitoinen kaveri meinas että olis noi esimerkki kuvat jostain
ensimmäisten kehitysversioiden l-jetronikista kun toi mun boksi on jotain
uudempia kehitysversioita ja mun boksi on -87 is:tä...
No eipä ollut onnistunut ks-autosäädöltäkään chippauksen yhteydessä
toi rajoittimen poisto.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 20:23:21 2002
- Paikkakunta: Vaasa
itellä on superchipsin lastu is boksin kyljes ja sillä ainakin onnistuu rajoittimen poisto... paitsi nyt toimii vähä oudosti ku pari nastaa ei ota kunnolla kontaktii että pitää vissiin pistää liitin uusiks,,,
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70