is ecu

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

is ecu

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Huhtikuu 28. 0:02:57 2004

Kuinka paha homma poistaa kierrostenrajoitin?
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Huhtikuu 28. 0:09:12 2004

avaa boxin peltikansi, ja kaavi sisältö roskapönttöön :idea:

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Huhtikuu 28. 0:15:37 2004

Näin sen hiukan ajattelinkin. 8)
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ke Huhtikuu 28. 16:15:51 2004

Tuo rajoitin on kyllä perseestä,varsinkin kun asvaltilla yrittää sudittaa...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Huhtikuu 28. 16:22:21 2004

Tuosta L-jetronikin poxista on netti pullollaan kierrosrajottimen poisto-ohjeita ;)


Hyviä L-Jet sivustoja:

http://users.exis.net/~audserv/Cartech.htm
http://www.peugeotclub.org/ljetvw.html Manuskaa
http://www.saabnet.com/tsn/faq/lhoverview.html


Kierrosrajoittimen poisto-ohjeet (kuvilla):

http://home.swipnet.se/joakim_adolfson/ ... -text.html

Toivottavasti auttaapi
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Huhtikuu 28. 18:24:23 2004

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kyllähän nuo omaltakin koneelta taitaa löytyä. Hienoa, voi taas säätää nokkaa myöhempään.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Huhtikuu 29. 1:12:25 2004

wow :shock:

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » To Huhtikuu 29. 22:30:58 2004

Wow jatkuu. Missähän mahtaa olla vika kun silloin tällöin tyhjäkäynnillä sammuu ilman mitään varoitusta, saattaa käydä nätisti 1300rpm (no ei kovin nätisti...) tyhjäkäyntiä 5min ja sitten yhtäkkiä kierrokset ->500rpm josta pomppaa hetkeksi ylös ja sammahtaa sitten. Tekee tuota täysin satunnaisesti, eikä ajossa/kierroksilla ole mitään oireita. Lisäilmaventtiili ei käytössä, läppää on pakko aukaista että pyörii ylipäätään mitään tyhjäkäyntiä. Kaikki säädöt ja perusasiat on tietty kunnossa, kakku on ok, ja hiilivedyt tyhjäkäynnillä 50-60.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Huhtikuu 30. 6:31:43 2004

razorass kirjoitti:Wow jatkuu. Missähän mahtaa olla vika kun silloin tällöin tyhjäkäynnillä sammuu ilman mitään varoitusta, saattaa käydä nätisti 1300rpm (no ei kovin nätisti...) tyhjäkäyntiä 5min ja sitten yhtäkkiä kierrokset ->500rpm josta pomppaa hetkeksi ylös ja sammahtaa sitten. Tekee tuota täysin satunnaisesti, eikä ajossa/kierroksilla ole mitään oireita. Lisäilmaventtiili ei käytössä, läppää on pakko aukaista että pyörii ylipäätään mitään tyhjäkäyntiä. Kaikki säädöt ja perusasiat on tietty kunnossa, kakku on ok, ja hiilivedyt tyhjäkäynnillä 50-60.
Putsaile maffin ja kaasuläppäanturin kontaktit.

Ainakin yks sierain teki samat oireet ja noilla poistu...

Tietysti voi olla myös boksin liitoksissa (eihän sitä koskaan tiedä)
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Cord
Viestit: 76
Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 9:54:26 2003

Viesti Kirjoittaja Cord » Pe Huhtikuu 30. 9:58:46 2004

Valitettavasti noilla PasiZ:tan laittamilla rajoittimen poisto ohjeilla
olis menny puhtaaksi arpomiseksi ainakin meikäläisen eec-iv:stä
rajoittimen nostaminen.
Oli boksin sisuskalut erillaiset verrattuna niihin ohjeiden kuviin verrattuna,
elektroniikka taitoinen kaveri meinas että olis noi esimerkki kuvat jostain
ensimmäisten kehitysversioiden l-jetronikista kun toi mun boksi on jotain
uudempia kehitysversioita ja mun boksi on -87 is:tä...
No eipä ollut onnistunut ks-autosäädöltäkään chippauksen yhteydessä
toi rajoittimen poisto. :!:

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » La Toukokuu 1. 13:42:37 2004

Poistelin jo häpeissäni oman postaukseni, jossa sanoin että taitaa smt-6 (tai vast.) olla ainoa, millä eec-iv:stä rajoittimen saa pois. Ehkä se ei niin suuri vale loppupeleissä ollutkaan.

Pari elektroniikkaopiskelijakaveria lupas mulkasta tota boxia (itellä kolme niitä, sopii vaikka yks uhrata) ja katsoa saisko ne mitään selkoa. Eihän sitä koskaan tiedä...
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Su Toukokuu 2. 10:51:06 2004

Cord kirjoitti:Valitettavasti noilla PasiZ:tan laittamilla rajoittimen poisto ohjeilla
olis menny puhtaaksi arpomiseksi ainakin meikäläisen eec-iv:stä
rajoittimen nostaminen.
Oli boksin sisuskalut erillaiset verrattuna niihin ohjeiden kuviin verrattuna,
elektroniikka taitoinen kaveri meinas että olis noi esimerkki kuvat jostain
ensimmäisten kehitysversioiden l-jetronikista kun toi mun boksi on jotain
uudempia kehitysversioita ja mun boksi on -87 is:tä...
No eipä ollut onnistunut ks-autosäädöltäkään chippauksen yhteydessä
toi rajoittimen poisto. :!:
Tuo kyseinen sivu on bemarin l-jetronkille...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

GYRUS
Viestit: 730
Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 20:23:21 2002
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja GYRUS » Su Toukokuu 2. 19:31:50 2004

itellä on superchipsin lastu is boksin kyljes ja sillä ainakin onnistuu rajoittimen poisto... paitsi nyt toimii vähä oudosti ku pari nastaa ei ota kunnolla kontaktii että pitää vissiin pistää liitin uusiks,,,
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70

Vastaa Viestiin