Scorpio dsl perävälitys?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
Scorpio dsl perävälitys?
Tietääkö kukaan Scorpio dsl peränvälitystä? kai se on 7,5" ?
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Re: Scorpio dsl perävälitys?
3.92? Tällainen välitys löytyy ainakin Scorpion 7.5" peristä.puuhapete kirjoitti:Tietääkö kukaan Scorpio dsl peränvälitystä? kai se on 7,5" ?
Linkissä mulkosilmän välityksiä:
http://www.fordscorpio.co.uk/handbook138.gif
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Eikö niissä kaikissa ole 7.5", Scorpion takapalkkihan se on 2WD Cossuunkin napattu, onhan tossa linkissä jossain dieselissä 3.34 perä.
Dieselin MT75 laatikossa on 0.75 5-vaihde, niin luin Sierra 4x4 2.9 Cossu-sivuilta, ei tarvitse kovin harvaa perää.
Dieselin MT75 laatikossa on 0.75 5-vaihde, niin luin Sierra 4x4 2.9 Cossu-sivuilta, ei tarvitse kovin harvaa perää.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Niin ja nämä oli uudemman "mulkosilmän" tietoja, kai vanhemmastakin eli Granadasta jotkut noin hyvät sivut löytyy. Mulla on vanhemman(tod. näk.) perä jossa on 3.92 välitys ja se tuskin on farkun, mikäli Scorpparin tukivarret on on samanlaiset kuin Sierra farkussa? En kyllä hampaita ole laskenut, mutta 3.92 oli kirjoitettu lautaspyörän kylkeen.puuhapete kirjoitti:joo niimpä näkyyki olevan enpäs hokannut tuota linkkiäs heti!![]()
kiitoksia kovasti.. eli sedanin välitys oli tuo 3.36 ja farkun 3.91
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Scorpio dsl perävälitys?
Jos olet omaasi laittamassa, sulla on Escocossun 7" perä.... Vai oletko rakentamassa isompaa?puuhapete kirjoitti:Tietääkö kukaan Scorpio dsl peränvälitystä? kai se on 7,5" ?
On jäänyt vähän hämäräksi tuo Scorpioiden murikan koko; on ilmeisesti kahta kokoa, eli 7" ja 7,5".
86 Dieselissä oli tutulla 7" 3,14 -välityksellä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Jup. Sierroissa koot menee osapuilleen näin; 1,3 ja 1,6 -> 6,5" lautaspyörä, 2,0, 2,3 (ja diesel), 2,8, XR4x4, cos 4x4 (myös EscoCossu) -> 7" ja takavetocossut -> 7,5". Viimeisissä 1,6 -malleissa on käytetty myös 7".
Tuohon omaasi siis saat laitettua DieselScorpion välityksen, ainakin näkemäni oli 7" 3,14.
Tuohon omaasi siis saat laitettua DieselScorpion välityksen, ainakin näkemäni oli 7" 3,14.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Jos 500-700nm on raastanut 7" perästä hampaat veks niin eikö sinne kannattaisi laittaa Scorpparin 7.5" ei tarvitse edes vaihtaa vetareita, kun siinä 7" Cossu perässä on(pitäisi olla) 100mm vetonivelet.
Palkin joutuu vaihtamaan, mutta ainakin Scorpparin saa halvalla ja eikö se ole sama kuin 2WD Cosa?
Vähän off-topicina kiinnostaisi voiko noita tukivarsia siirrellä kuinka vapaasti palkista ja mallista toiseen? Cossut lienee hieman matalampia stanuna, onko palkit vai tukivarret erilaisia eli Cossun tukivarsilla takarenkaat ei menisi heti pienestä madalluksesta vinoon?
Palkin joutuu vaihtamaan, mutta ainakin Scorpparin saa halvalla ja eikö se ole sama kuin 2WD Cosa?
Vähän off-topicina kiinnostaisi voiko noita tukivarsia siirrellä kuinka vapaasti palkista ja mallista toiseen? Cossut lienee hieman matalampia stanuna, onko palkit vai tukivarret erilaisia eli Cossun tukivarsilla takarenkaat ei menisi heti pienestä madalluksesta vinoon?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti: