lyhyempiä "Koiranluita"?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

RSLook
CRSC jäsen 2016
Viestit: 220
Liittynyt: To Huhtikuu 1. 19:39:39 2004
Paikkakunta: Porvoo

lyhyempiä "Koiranluita"?

Viesti Kirjoittaja RSLook » Ti Kesäkuu 15. 21:13:17 2004

Onko Tuohon -94 escortiin saatavana lyhyempiä etuvakaajan yhdystankoja? Leimasta ei kai poikkase ja hitsaa mene läpi.
Mondeo Wagon 3.0 V6 -05

rstLate
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rstLate » Ti Kesäkuu 15. 21:24:13 2004

miks ne pitää olla lyheemmät?
*tietämätön*

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

koiranluut

Viesti Kirjoittaja Ari » Ke Kesäkuu 16. 1:17:15 2004

Onko niin lyhyet jouset, että koiranluut ovat pitkät? Aika tonttiin olet vetänyt :shock:

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » Ke Kesäkuu 16. 8:04:05 2004

Teet itse teräksestä niin ei tarvii pelätä kestääkö se hitsattu vai ei.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Kesäkuu 16. 16:23:31 2004

lauri kirjoitti:Teet itse teräksestä niin ei tarvii pelätä kestääkö se hitsattu vai ei.
ei taida saada itse hitsailla ilman lujuuslaskelmia.

rstLate
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rstLate » Ke Kesäkuu 16. 19:24:25 2004

no sithän Alatukivarsi viistää maata jos Koiranluu ottaa maahan...?!?
eli iskari tolppaa on lyhennyyt Alapäästä?!?
kertokaa nyt tyhmälle?!


no mikäs siinä.... maa Efektiauto!

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » To Kesäkuu 17. 7:36:13 2004

Hectori kirjoitti:
lauri kirjoitti:Teet itse teräksestä niin ei tarvii pelätä kestääkö se hitsattu vai ei.
ei taida saada itse hitsailla ilman lujuuslaskelmia.
Niin, sen takia sanoinkin että tekee itse teräksestä eikä pätki ja hitsaile orkkista. Eroa ei tuskin kukaan huomaa että onko itse veistetty vai ostettu.

RSLook
CRSC jäsen 2016
Viestit: 220
Liittynyt: To Huhtikuu 1. 19:39:39 2004
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja RSLook » To Kesäkuu 17. 16:52:01 2004

Autoa madallettu n.40mm, alatukivarsi vaakatasossa, mikään ei ota maahan eikä muuallekaan kiinni. mutta joka paikassa ei ole asvalttiteitä jotan toisinaan alatukivarsi kerää päällensa savea ja kivi, joten haluaisin saada kallistuksenvakaajan ja alatukivarren väliin hieman lisää tilaa. Jos nyt joku sattui tajuamaan ajatuksen juoksuani nin hienoa.
Mondeo Wagon 3.0 V6 -05

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Kesäkuu 17. 17:06:44 2004

lauri kirjoitti: Niin, sen takia sanoinkin että tekee itse teräksestä eikä pätki ja hitsaile orkkista. Eroa ei tuskin kukaan huomaa että onko itse veistetty vai ostettu.
ei huomaakaan, ja kunnolla tehty on ihan yhtä hyvä, ellei parempi kuin kaupankin, mutta siis sehän on silti laitonta. jokainen sen riskin itse ottakoon, mutta sen pitäisi olla tiedostettu asia että on laiton.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Kesäkuu 17. 23:11:48 2004

Jos haluat hyvät ja toimivat, osta esim. Sarlinilta tai Autoracingista sopivan kokoiset uniball-nivelet 4kpl naaraskierteillä ja teet 10,9 tai 12,9 kierretangosta (pulttiaihiosta) tangon väliin. Voima joka tuossa mk5-6 rakenteessa välittyy, on ainoastaan vakausvoima eli ei juuri mitään. Esim. orkkisnivelet on säälittäviä muoviniveliä niin heikompien tekeminen on lähes mahdotonta ilman muovailuvahaa...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin