turboista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
turboista
moni on suositellut garretin to sarjan turboja.. mutta mutta löyty netistä tämmönen:
Garrett basically has two lines of turbos. The ancient, inefficient T series turbos and the new, ball bearing GT series turbos.
T family has T22, T25, T3, T350, To4B, To4E, TS04, To4R ...These are 50 year old, WWII generation turbos.
The newer line of GT turbos are ball bearing on journal and thrust bearing. The turbine and compressor wheels are improvely aerodynamically to flow more air. GT20, GT22, GT25, GT30, GT35, GT40, GT45, GT50... GT turbos produce slightly more hp then older T series turbos with the same number designation.
Eli GT sarjan turbo ois parempi, kestävämpi jne.
Miten tuo kokoluokka, herääkö gt37 miten myöhään? ku yhellä klubilaisella ois myydä semmonen, mutta en tiedä että pitäskö olla pienempi jotta heräis aikasemmin. kuitnekin alle 1bar ahtoja tullaan käyttämään. Tarkoitus olisi hankkia tuo weber dat32/32 kaasariksi.
Eli onko tuo liian iso turbo?
Garrett basically has two lines of turbos. The ancient, inefficient T series turbos and the new, ball bearing GT series turbos.
T family has T22, T25, T3, T350, To4B, To4E, TS04, To4R ...These are 50 year old, WWII generation turbos.
The newer line of GT turbos are ball bearing on journal and thrust bearing. The turbine and compressor wheels are improvely aerodynamically to flow more air. GT20, GT22, GT25, GT30, GT35, GT40, GT45, GT50... GT turbos produce slightly more hp then older T series turbos with the same number designation.
Eli GT sarjan turbo ois parempi, kestävämpi jne.
Miten tuo kokoluokka, herääkö gt37 miten myöhään? ku yhellä klubilaisella ois myydä semmonen, mutta en tiedä että pitäskö olla pienempi jotta heräis aikasemmin. kuitnekin alle 1bar ahtoja tullaan käyttämään. Tarkoitus olisi hankkia tuo weber dat32/32 kaasariksi.
Eli onko tuo liian iso turbo?
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Re: turboista
No ei tuo liian iso ole jos sinne 350hp:n yläpuolelle mielii.hawkki kirjoitti:moni on suositellut garretin to sarjan turboja.. mutta mutta löyty netistä tämmönen:
Garrett basically has two lines of turbos. The ancient, inefficient T series turbos and the new, ball bearing GT series turbos.
T family has T22, T25, T3, T350, To4B, To4E, TS04, To4R ...These are 50 year old, WWII generation turbos.
The newer line of GT turbos are ball bearing on journal and thrust bearing. The turbine and compressor wheels are improvely aerodynamically to flow more air. GT20, GT22, GT25, GT30, GT35, GT40, GT45, GT50... GT turbos produce slightly more hp then older T series turbos with the same number designation.
Eli GT sarjan turbo ois parempi, kestävämpi jne.
Miten tuo kokoluokka, herääkö gt37 miten myöhään? ku yhellä klubilaisella ois myydä semmonen, mutta en tiedä että pitäskö olla pienempi jotta heräis aikasemmin. kuitnekin alle 1bar ahtoja tullaan käyttämään. Tarkoitus olisi hankkia tuo weber dat32/32 kaasariksi.
Eli onko tuo liian iso turbo?
Kannattaa silti harkita ihan TO3 pelkästään hinnan takia. Pistää säästyvät rahat vaikka säädettävään nokkapyörään...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Ja lisäksi sanoivat että olis parhaimmillaan vasta yli kilon jälkeenAksu kirjoitti:Kovastiovat väitt'neet että jo 3000 jälkeen pitäisi ruveta ahtamaan kunnolla.
Itellä on odottamassa samainen kapine hyllyssä,saas nähdä kuin toimii.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer