Eli, uusia kuvia on täällä:
http://web.ex.fi/~henkku/ruisku/kansio2/
Ja aijon tehdä siis seuraavasti:
Tässä menee siis nykyinen johtosarja, jossa ei siis ole sitä 5pinnistä liitintä.
Tässä vielä lähempää värit. Tossa vaan on enemmän piuhoja mitä otan käyttöön, ja tostahan jää siis esim. noi kaksi isoa piuhaa käyttämättä, kun MikkoT:n ohjeiden mukaan tehdään, eikö näin MikkoT? Katselin niin ainaki laturille meni tommosta isoa piuhaa, mutta ei tosta nää että käykö ne laturin piuhat ollenkaan siellä kaasarin puolella.
Eli laitan tohon ekan kuvan kohtaan eli sulakerasian kohille vanhaan johtosarjaan oman liittimen, ja
tästä varapiuhasta otan siis sen liittimen+johtoa, joka menee sitten suoraan tohon
ruiskun johtosarjan liittimeen, tuota pientä liitintä ei löydy varastoista joten siihen laitan apikoliittimen vaikkasta.
Ja nyt siis varmistetaan tuon
ruiskun johtosarjan liittimen piuhat:
Musta = virta (jatkuva vai heräte?) ?
Sinimusta = virta (jatkuva vai heräte?) ?
Vihreä = Kiekkamittari ?
Ruskeavihreä = Öljykello ?
Ruskeavalkoinen = Moottorin lämpötila ?
ja tuo pieni liitin, ruskeavalkoinen, minne se menee?
Ja loput piuhat siis jää pois, eli noi kaks paksua + yks ruskeavihreä ja toi sinivalkonen, mihin ne nyt meneekään? (Sinivalkonen menee ainakin kaasariin nyt, sitä ei tarvita)
Tässä ja
tässä on v-jakajan liitin ja jakaja itse, oikea jakaja? Mutta jos ton jakajan pitää, niin silloinhan tohon jakajaan ei mene mitään piuhaa, koska ruiskun johtosarjassa ei sellaista ole, tarkotus?
Mutta koittakaa saada selvää, ja jos pystytte niin kertokaa että toimiiko tuo jos laitan oman liittimen tohon vanhaan johtosarjaan?