Takatukivarret
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Takatukivarret
Onkohan noita monenlaisia. Eli onko kaikissa sierroissa ja cossu-escossa samanlaiset tukivarret. Cossuissahan taitaa takapyörissä olla erilaiset camperit ku tavallisessa sierrassa, onko se muutos takakelkassa vai takatukivarsissa?
-
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
miten tota muuten pystyis muuttamaan, kun mul 2wd taxi Cossussa 35mm setti alla ja renkaat on takaa katsottuna ylhäältä sisäänpäin? onko mitään mahdollisuuksia? syö meinaan sisäreunaa helvetisti..jjs kirjoitti:Siipicossussa on omat tukivartensa (maalimerkintä -16v-), pyörä on pystymmässä kuin 2wd taxicossussa jossa rengas tuppaakin kulumaan lähinnä sisäkyljestään.

Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maaliskuu 2. 11:33:29 2003
- Paikkakunta: Tammisaari
- Viesti:
Mittaa etu ja takanavan välinen mitta molemmilta puolilta,onko vielä eroa?rikke kirjoitti:kyse on cossuescosta jossa on toinen takarengas taaempana ( n.20 mm) kaareen verrattuna, ajattelin että olisko vaihdettu erilainen tukivarsi toiselle puolelle. Camperia en ole kattonu ku silmämääräisesti, eikä tuo varsi näyttäisi olevan mistään taipunu...
Sierra Cosworth 4x4 -91 R.N/A
Escort RS Cosworth -92
Escort RS Cosworth -92
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
joskus oli juttua jostaan prikka virityksestä,eli laitetaan prikat jonnekkin väliin ja se sit suoristaa renkaita jonkun verran..en vaan muista mihin väliin ne piti tunkea..laze666 kirjoitti:miten tota muuten pystyis muuttamaan, kun mul 2wd taxi Cossussa 35mm setti alla ja renkaat on takaa katsottuna ylhäältä sisäänpäin? onko mitään mahdollisuuksia? syö meinaan sisäreunaa helvetisti..

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 20:23:21 2002
- Paikkakunta: Vaasa
prikkoja tai sovitekiila tai sorvata pinta vinoks siinäpä ne ratkasut taitaa olla jos haluu madaltaa sierraa ja pitää renkaat suorassa...
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
jos jollakin on jotaan piirrustuksia,ideoita tai muuta vastaavaa siitä miten/millä noi takarenkaat saa suoriks niin voi vaikka laittaa mailii tai jotaan..olis meinaan tarvetta saada ne korjattua..
kiitos

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
sama täällä.. olisin kiitollinen.jesus48 kirjoitti:jos jollakin on jotaan piirrustuksia,ideoita tai muuta vastaavaa siitä miten/millä noi takarenkaat saa suoriks niin voi vaikka laittaa mailii tai jotaan..olis meinaan tarvetta saada ne korjattua..kiitos

Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ettei ole puslissa vikaaPeltsi kirjoitti:Mittaa etu ja takanavan välinen mitta molemmilta puolilta,onko vielä eroa?rikke kirjoitti:kyse on cossuescosta jossa on toinen takarengas taaempana ( n.20 mm) kaareen verrattuna, ajattelin että olisko vaihdettu erilainen tukivarsi toiselle puolelle. Camperia en ole kattonu ku silmämääräisesti, eikä tuo varsi näyttäisi olevan mistään taipunu...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Ahmed Bayoolta löytyy länkirauta (ja tukivarret) millä ongelma poistuu. Hintaa tietty kertyy.jesus48 kirjoitti:jos jollakin on jotaan piirrustuksia,ideoita tai muuta vastaavaa siitä miten/millä noi takarenkaat saa suoriks niin voi vaikka laittaa mailii tai jotaan..olis meinaan tarvetta saada ne korjattua..kiitos
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
ok,kiitos!pitänee katsoa jos löytyy,jos vaikka jossaan vaiheessa tilais tommoset..sierra4x4tbo kirjoitti:Ahmed Bayoolta löytyy länkirauta (ja tukivarret) millä ongelma poistuu. Hintaa tietty kertyy.jesus48 kirjoitti:jos jollakin on jotaan piirrustuksia,ideoita tai muuta vastaavaa siitä miten/millä noi takarenkaat saa suoriks niin voi vaikka laittaa mailii tai jotaan..olis meinaan tarvetta saada ne korjattua..kiitos
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Puslat on ok. Keskiöistä mitattuna ero on 15 mm ja siinä renkaassa mikä on taaempana on suurempi negatiivinen camperi (pyörä enempi vinossa). Ilmeisesti sit on joskus vaihettu vääränlainen tukivarsi. Se on hyvä jos takakelkat on samanlaisia kaikissa malleissa. Se epäkeskopulttisäätö on hyvä ja helppo tapa säätää renkaita, Escort rs 4x4:ssä on myös sellaset pultit tukivarsissa. Täytyy silti ettiä Escortin oma tukivarsi jostain.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
mikäs hänen www osoite on? ku löytyy paljon vierestä asiaa..sierra4x4tbo kirjoitti:Ahmed Bayoolta löytyy länkirauta (ja tukivarret) millä ongelma poistuu. Hintaa tietty kertyy.jesus48 kirjoitti:jos jollakin on jotaan piirrustuksia,ideoita tai muuta vastaavaa siitä miten/millä noi takarenkaat saa suoriks niin voi vaikka laittaa mailii tai jotaan..olis meinaan tarvetta saada ne korjattua..kiitos
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 76
- Liittynyt: Ti Tammikuu 14. 9:54:26 2003
Linkissä tukivarsien säätö tehtynä m3 bemariin..
http://www.e30m3performance.com/install ... /index.htm
http://www.e30m3performance.com/install ... /index.htm
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
helppo juttu.. pitää vaan tehdä sellanen metallilevy mikä on kiilan mallinen, sekä pulttien alle kiilanmalliset prikat, niin että saa pultit kiristettyä kunnolla.. tämä toimenpide siis siihen "laakeripesään"jesus48 kirjoitti:jos jollakin on jotaan piirrustuksia,ideoita tai muuta vastaavaa siitä miten/millä noi takarenkaat saa suoriks niin voi vaikka laittaa mailii tai jotaan..olis meinaan tarvetta saada ne korjattua..kiitos
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Ja kun täällä jälleen jaellaan noita hyviä ja turvallisia tapoja camberien muuttamiseen niin kannattanee muistaa jonkunnäköinen vastuukin kirjoitteluista.
Eipä ole cossuissa kovinkaan lintassa renkaat jos on vakioalustalla. Sitten jos sinne lykätään vielä lisää madallusta niin toki kulmatkin muuttuvat. Vakio Sierran kun madaltaa "liian" alas niin sitten ne kulmat ovatkin oikeasti persiillään. Mutta en kyllä pyörännavan väliin menisi mitään kiiloja laittamaan ja sitten vetämään pultit kiinni vinoon napaan.
Laitetaan taas se tavanomainen kysymys:
Onko kenelläkään tietoa noiden kulmien muuttamisesta LAILLISIN JA KATSASTUSMIEHEN HYVÄKSYMIN keinoin?
Eipä ole cossuissa kovinkaan lintassa renkaat jos on vakioalustalla. Sitten jos sinne lykätään vielä lisää madallusta niin toki kulmatkin muuttuvat. Vakio Sierran kun madaltaa "liian" alas niin sitten ne kulmat ovatkin oikeasti persiillään. Mutta en kyllä pyörännavan väliin menisi mitään kiiloja laittamaan ja sitten vetämään pultit kiinni vinoon napaan.
Laitetaan taas se tavanomainen kysymys:
Onko kenelläkään tietoa noiden kulmien muuttamisesta LAILLISIN JA KATSASTUSMIEHEN HYVÄKSYMIN keinoin?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
niin mullahan on Cossussa 35mm setti.. ja renkaat päin persettä.ukormi kirjoitti:Ja kun täällä jälleen jaellaan noita hyviä ja turvallisia tapoja camberien muuttamiseen niin kannattanee muistaa jonkunnäköinen vastuukin kirjoitteluista.
Eipä ole cossuissa kovinkaan lintassa renkaat jos on vakioalustalla. Sitten jos sinne lykätään vielä lisää madallusta niin toki kulmatkin muuttuvat. Vakio Sierran kun madaltaa "liian" alas niin sitten ne kulmat ovatkin oikeasti persiillään. Mutta en kyllä pyörännavan väliin menisi mitään kiiloja laittamaan ja sitten vetämään pultit kiinni vinoon napaan.
Laitetaan taas se tavanomainen kysymys:
Onko kenelläkään tietoa noiden kulmien muuttamisesta LAILLISIN JA KATSASTUSMIEHEN HYVÄKSYMIN keinoin?
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
ukormi, etkö todellakaan osaa lukea? vai etkö muuten vaan ymmärrä mun epäselvää tekstiä mikä sisältää ihan v*tusti kierjotosvirheitä?ukormi kirjoitti:Ja kun täällä jälleen jaellaan noita hyviä ja turvallisia tapoja camberien muuttamiseen niin kannattanee muistaa jonkunnäköinen vastuukin kirjoitteluista.
Eipä ole cossuissa kovinkaan lintassa renkaat jos on vakioalustalla. Sitten jos sinne lykätään vielä lisää madallusta niin toki kulmatkin muuttuvat. Vakio Sierran kun madaltaa "liian" alas niin sitten ne kulmat ovatkin oikeasti persiillään. Mutta en kyllä pyörännavan väliin menisi mitään kiiloja laittamaan ja sitten vetämään pultit kiinni vinoon napaan.
Laitetaan taas se tavanomainen kysymys:
Onko kenelläkään tietoa noiden kulmien muuttamisesta LAILLISIN JA KATSASTUSMIEHEN HYVÄKSYMIN keinoin?
siis kiilanmalliset PRIKAT laitetaan pulttien alle, niin että pultit on suorassa ! ja kiristyy tasasesti. Prikkojen kaltevuus pitää olla sama kuin siinä levyssä mikä tulee navan väliin, ja tosiaan sen levyn paksuus toisesta reunasta ei tartte olla kuin ihan muutamia millejä ja se paksuus selviää mittaamalla ja laskemalla asteita.
eli kyseeessä on kyllä ihan turvallinen tapa.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
joo, mutta en usko että "laillisia" tapoja edes on.ukormi kirjoitti:Tanari:
Lukihäiriötä meikältä![]()
Mutta silti noita katsastussedän ja vahinkotarkastajan hyväksymiä camberkulman muutostapoja haetaan.
Kiilalevy systeemillä oli yhdessä sierrassani korjattu camberi, harmi etten mitannut levyjen paksuutta

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Tästä on ollut niiiiin paljon keskustelua vuosien saatossa ( ikävä kyllä ne ovat hävinnee foorumilta jonnekin aikojen saatossa ) että ihan asiallista on kerätä kaikki oikea tieto tuonne FAQ:n alle. Kunhan saadaan hyvää aineistoa aikaiseksi niin siirrän tiedon sinne.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
ettei olis vaan mällätty joskus.rikke kirjoitti:kyse on cossuescosta jossa on toinen takarengas taaempana ( n.20 mm) kaareen verrattuna, ajattelin että olisko vaihdettu erilainen tukivarsi toiselle puolelle. Camperia en ole kattonu ku silmämääräisesti, eikä tuo varsi näyttäisi olevan mistään taipunu...
minkäs värinen sun autos on?
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Ylläpitäjä
Laze
Mitähän päässäsi liikkui kun laitoit uuden topicin?
Nyt on entistä vaikeampi seura samaa asiaa kun siitä kirjoitetaan kahdessa paikassa, eikö?
Vuorokauden kuluessa poistan sen toisen sillä tämä tekniikka-alue ei ole mikään "haastan paskaa alue" vaan asioista keskustellaan mahdollisimman suoraan toivottavasti aihe / topic. Muuten menee pipot sekasin.
Mitähän päässäsi liikkui kun laitoit uuden topicin?
Nyt on entistä vaikeampi seura samaa asiaa kun siitä kirjoitetaan kahdessa paikassa, eikö?
Vuorokauden kuluessa poistan sen toisen sillä tämä tekniikka-alue ei ole mikään "haastan paskaa alue" vaan asioista keskustellaan mahdollisimman suoraan toivottavasti aihe / topic. Muuten menee pipot sekasin.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
ettei olis vaan mällätty joskus.
minkäs värinen sun autos on?[/quote]
Mitenhän se väri tähän liittyy? Oon kyllä sen täysin läpikäyny "kevyen" mällin jälkee ja tunnen nyt sen korin. Tulin jo siihen tulokseen, et toinen tukivarsi on erimallinen. Väristä sen verran, et tuskin toista samanväristä tulee vastaa.
minkäs värinen sun autos on?[/quote]
Mitenhän se väri tähän liittyy? Oon kyllä sen täysin läpikäyny "kevyen" mällin jälkee ja tunnen nyt sen korin. Tulin jo siihen tulokseen, et toinen tukivarsi on erimallinen. Väristä sen verran, et tuskin toista samanväristä tulee vastaa.
-
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Laitan tän aiheen viel tännekin kun se oli tossa lukitussa aiheessa.
Tässä olis wrc escortin takaripustus. Ketä kiinnostaa alkaa väsäämään.
Luokitustodistuksesta otettuja epäselviä valokopioita. Täältä löytyy yksi pieni kuva, joka on luokitustodistuksen mukainen.
Tukivarsia näyttäisi olevan kolme per puoli eli kaksi alaputkea, jotka ovat samansuuntaiset ja yksi pitkittäinen reaktiotankona kuten kuvasta näkyy.
Tässä olis wrc escortin takaripustus. Ketä kiinnostaa alkaa väsäämään.
Luokitustodistuksesta otettuja epäselviä valokopioita. Täältä löytyy yksi pieni kuva, joka on luokitustodistuksen mukainen.
Tukivarsia näyttäisi olevan kolme per puoli eli kaksi alaputkea, jotka ovat samansuuntaiset ja yksi pitkittäinen reaktiotankona kuten kuvasta näkyy.
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
rikke kirjoitti:ettei olis vaan mällätty joskus.
minkäs värinen sun autos on?
Mitenhän se väri tähän liittyy? Oon kyllä sen täysin läpikäyny "kevyen" mällin jälkee ja tunnen nyt sen korin. Tulin jo siihen tulokseen, et toinen tukivarsi on erimallinen. Väristä sen verran, et tuskin toista samanväristä tulee vastaa.[/quote]
unohda kysymys jos oli liian vaikea vastata yksinkertaiseen kysymykseen
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Mulla meni camberit kohdilleen ku katkes koko helvetin tukivarsi.
Siitä tuli mieleen että kaivaa sen tukivarren alareunastaan auki ja hitsaa takasin kasaan oikeempaan asentoon. Omalla vastuulla sitten, tämähän oli vaan ehdotus 
Laillisuudesta ja turvallisuudesta en mene takuuseen. Laillinen se tuskin ainakaan on, ainakaan ennen jotain kalliita tarkistushommeleita.
Tottapuhuen, repsikan takapyörä oli sillon 10 senttiä sisempänä alareunasta, ku yläreunasta. Kyseessä oli alkuperäinen tukivarsi ilman muutoksia.


Laillisuudesta ja turvallisuudesta en mene takuuseen. Laillinen se tuskin ainakaan on, ainakaan ennen jotain kalliita tarkistushommeleita.
Tottapuhuen, repsikan takapyörä oli sillon 10 senttiä sisempänä alareunasta, ku yläreunasta. Kyseessä oli alkuperäinen tukivarsi ilman muutoksia.
Jäsen #606
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
Eikö kukaan teistä ole vieläkään tutkinut Sierran taka-akseli rakennetta tarkemmin. Prikkaviritykset navan välissä tai pintojen koneistus vinoksi on tuhoontuomittu idea jo syntyessään
Ratkaiseva tekijä on osa joka pitää koko takatuennan kasassa. Ja säätöjäkään ei tarvita jos tarkoitus ei ole autolla kilpailla. Puslien uusinta riittää linjaamaan renkaat, koska ylimadallettu Sierra on jo ihan vi**u ajaa jokapäiväisessä käytössä.

-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
-
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
itsellä semmoinen ongelma(oon tehny jo topicin siitä(vatkausta ?)) että auto vetelehtii suoralla tiellä(perä hakee koko ajan) joutuu korjaamaan ratista koko ajan että menee suoraan. kesärenkailla ei huomattu semmoista mutta sitten yhden talven ajetuilla nastoilla huomattiin.auto on madallettu -40mm. eli voisko johtua juuri tästä madalluksen aiheuttamasta camberijutusta
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
- Viestit: 764
- Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
- Paikkakunta: Etelä-savo
KylläSuh0 kirjoitti:itsellä semmoinen ongelma(oon tehny jo topicin siitä(vatkausta ?)) että auto vetelehtii suoralla tiellä(perä hakee koko ajan) joutuu korjaamaan ratista koko ajan että menee suoraan. kesärenkailla ei huomattu semmoista mutta sitten yhden talven ajetuilla nastoilla huomattiin.auto on madallettu -40mm. eli voisko johtua juuri tästä madalluksen aiheuttamasta camberijutusta
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
mielestäni ilmaisin asian jo siin sun topicissa..dexta kirjoitti:KylläSuh0 kirjoitti:itsellä semmoinen ongelma(oon tehny jo topicin siitä(vatkausta ?)) että auto vetelehtii suoralla tiellä(perä hakee koko ajan) joutuu korjaamaan ratista koko ajan että menee suoraan. kesärenkailla ei huomattu semmoista mutta sitten yhden talven ajetuilla nastoilla huomattiin.auto on madallettu -40mm. eli voisko johtua juuri tästä madalluksen aiheuttamasta camberijutusta
-
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
se vaan ihmetyttää että kun tuommoinen ilmiä tuli sen jälkeen kun nastat lyötiin alle vaikka nekin ovat miltei uudet,onko sillä vaikutusta että ne on ennen ollu etuvetosessa autossa ? tuola mun tekemässä topicissa olivat sitäkin mieltä että toi vetely voi johtua myös niistä taka akselin apurungon puslista minkä kautta on korissa kiinni 

Nissan Cedric -86 2,8l TD