MT-75 vs. Type-9

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

MT-75 vs. Type-9

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Elokuu 15. 14:11:38 2004

Kutoskoneen perään. Kumpi parempi? Kuulemma MT-75 olis kestävämpi mutta pitääkö se niin paikkansa? Type-9 kiinnostais koska sillon ei tarttis vaihtaa kartaania, mutta jos MT-75 on huomattavasti kestävämpi kuin type-9 niin sitten MT-75 ja kartaani vaihtoon. MT-75:ssa on kuitenkin ittelläkin ollu noita synkkavikoja, mutta type-9:n kanssa ei moisia ongelmia ole ollu.

Tulossa 24V Cossu kutosen jatkeeks.
Jäsen #606

Sierraxr4x4
Viestit: 275
Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Sierraxr4x4 » Su Elokuu 15. 14:17:17 2004

ehdottomasti mt-75!!!
sierra xr4x4
escort mk1

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Elokuu 15. 16:47:37 2004

Ehdottomasti B&W T5.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Henkku007
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Henkku007 » Su Elokuu 15. 17:02:15 2004

Mt-75 kuulostaa realistisemmalta :)

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Elokuu 15. 17:13:23 2004

Tommonen Wagner the Pork on varmaan vähän kallis aski, saako siihen edes suoraan kutosen kaavelia vai pitääkö sekin modifioida jostain ?
Jäsen #606

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Su Elokuu 15. 20:19:58 2004

Jeps........ ehottomasti MT-75
Nimittäin niitä synkro onkelmii voi olla myös Type 9:ssä.......... sarjassamme kokemusta on.. ja vain 2.8i koneella
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

Boss429
Viestit: 113
Liittynyt: La Kesäkuu 1. 20:39:33 2002
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Boss429 » Su Elokuu 15. 22:25:42 2004

mulla oli kans vähän pirteämmän 24v:n kanssa mt-75 ja ei mitään ongelmaa kestävyyden suhteen. ja ihan perstuntumalta mt-75 tuntuu jotenki tukevammalta. tosin, mulla on vakio cossu 16v:n perässä type 9 ja on sekin kestäny, toistaseks :?
´86 Sierra 2.0 Ghia 16V Cosworth
´82 Sierra 2.0 Ghia Automatic
´85 Sierra 2.0 Ghia
´87 Sierra 2.0 GL
´90 Sierra 2.0i GL

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Loora

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Elokuu 16. 0:46:43 2004

Puhuvat ja kehuvat tuota MT-75 kestävämmäksi ja tokihan se on, mutta vauhtipyörä kuulemma on raskaampi ja ainakin Englantilaiset kehuvat että tuo 2.8i:n Type-9:n limppu olisi paras vaihto ehto.

Itellä on Type-9 Cossun kutosen jatkeena ja toiminut on, tosin synkrot alkavat antaa jo kuluman merkkejä. Toimii toistaiseksi. Haluisin kyllä mielelläni koittaa tuntumaa MT-75:lla.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Henkku007
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Henkku007 » Ma Elokuu 16. 0:58:30 2004

Jooh, jätä se Type 9 sinne, MT-75 sit tilalle jos synkrot alkaa lallattaa :D

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Elokuu 16. 16:40:26 2004

MouTine, katso privas!
Jäsen #606

Vastaa Viestiin