MT-75 vs. Type-9
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
MT-75 vs. Type-9
Kutoskoneen perään. Kumpi parempi? Kuulemma MT-75 olis kestävämpi mutta pitääkö se niin paikkansa? Type-9 kiinnostais koska sillon ei tarttis vaihtaa kartaania, mutta jos MT-75 on huomattavasti kestävämpi kuin type-9 niin sitten MT-75 ja kartaani vaihtoon. MT-75:ssa on kuitenkin ittelläkin ollu noita synkkavikoja, mutta type-9:n kanssa ei moisia ongelmia ole ollu.
Tulossa 24V Cossu kutosen jatkeeks.
Tulossa 24V Cossu kutosen jatkeeks.
Jäsen #606
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
- Paikkakunta: Suomen hollanti
Jeps........ ehottomasti MT-75
Nimittäin niitä synkro onkelmii voi olla myös Type 9:ssä.......... sarjassamme kokemusta on.. ja vain 2.8i koneella
Nimittäin niitä synkro onkelmii voi olla myös Type 9:ssä.......... sarjassamme kokemusta on.. ja vain 2.8i koneella
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu

-
- Viestit: 113
- Liittynyt: La Kesäkuu 1. 20:39:33 2002
- Paikkakunta: Ulvila
mulla oli kans vähän pirteämmän 24v:n kanssa mt-75 ja ei mitään ongelmaa kestävyyden suhteen. ja ihan perstuntumalta mt-75 tuntuu jotenki tukevammalta. tosin, mulla on vakio cossu 16v:n perässä type 9 ja on sekin kestäny, toistaseks 

´86 Sierra 2.0 Ghia 16V Cosworth
´82 Sierra 2.0 Ghia Automatic
´85 Sierra 2.0 Ghia
´87 Sierra 2.0 GL
´90 Sierra 2.0i GL
´82 Sierra 2.0 Ghia Automatic
´85 Sierra 2.0 Ghia
´87 Sierra 2.0 GL
´90 Sierra 2.0i GL
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Loora
Puhuvat ja kehuvat tuota MT-75 kestävämmäksi ja tokihan se on, mutta vauhtipyörä kuulemma on raskaampi ja ainakin Englantilaiset kehuvat että tuo 2.8i:n Type-9:n limppu olisi paras vaihto ehto.
Itellä on Type-9 Cossun kutosen jatkeena ja toiminut on, tosin synkrot alkavat antaa jo kuluman merkkejä. Toimii toistaiseksi. Haluisin kyllä mielelläni koittaa tuntumaa MT-75:lla.
Itellä on Type-9 Cossun kutosen jatkeena ja toiminut on, tosin synkrot alkavat antaa jo kuluman merkkejä. Toimii toistaiseksi. Haluisin kyllä mielelläni koittaa tuntumaa MT-75:lla.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6