Tuuletin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
Tuuletin
missähän sijaitsee tuuletin ja moottori Sierrassani. kun ei ole tullut koskaan asiaa tutkittua.
1. nopeus ei toimi ollenkaan ja nyt alko 2. tempuilee puhaltaa hitaasti ja 3.puhaltaa kuin olisi 2.
1. nopeus ei toimi ollenkaan ja nyt alko 2. tempuilee puhaltaa hitaasti ja 3.puhaltaa kuin olisi 2.
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 197
- Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
- Paikkakunta: Kuusamo
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Muutama päivä sitten sen moottorin siipineen vaihdoin.
Dokissa homma oli hankalampi kun se muoviläpyskä siitä "tulipellistä" heti venakopan takaa ei meinannut mahtua tulemaan pois, cossussa sama homma. Tuossa kutosessa hommaan meni puolisen tuntia ja siitäkin ajasta puolet meni putsaillessa paikkoja.
Uusi moottori ropeleineen maksoi varaosaputiikissa 35 euroa ja siinä on mukana siivetkin. Entisellä ei olisikaan tehnyt yhtään mitään. Oli laakerit väljät, kollektori kulunut reilun millin ja hiilet loppu.
Tässä kuva moottorista:
UUSI MOOTTORI
Se muovisuoja on kiinni parilla pultilla ja lähtee nostamalla pois paikoiltaan. Sen alla on sitten muovikuoret jotka kiinni kahdella mutterilla. Jos saat sitten niiden suojakuorten ( tai millä nimellä lie ovatkin) kiinnikkeet rikki niin laita ohkasilla ruuveilla kiinni. Ne nääs jäävät ikävästi resonoimaan mikäli jäävät hiemankaan irti tuulettimen kotelon rungosta. Ja kato vaan ettet vaurioita johtonippua joka kulkee siinä muovin sisässä
Dokissa homma oli hankalampi kun se muoviläpyskä siitä "tulipellistä" heti venakopan takaa ei meinannut mahtua tulemaan pois, cossussa sama homma. Tuossa kutosessa hommaan meni puolisen tuntia ja siitäkin ajasta puolet meni putsaillessa paikkoja.
Uusi moottori ropeleineen maksoi varaosaputiikissa 35 euroa ja siinä on mukana siivetkin. Entisellä ei olisikaan tehnyt yhtään mitään. Oli laakerit väljät, kollektori kulunut reilun millin ja hiilet loppu.
Tässä kuva moottorista:
UUSI MOOTTORI
Se muovisuoja on kiinni parilla pultilla ja lähtee nostamalla pois paikoiltaan. Sen alla on sitten muovikuoret jotka kiinni kahdella mutterilla. Jos saat sitten niiden suojakuorten ( tai millä nimellä lie ovatkin) kiinnikkeet rikki niin laita ohkasilla ruuveilla kiinni. Ne nääs jäävät ikävästi resonoimaan mikäli jäävät hiemankaan irti tuulettimen kotelon rungosta. Ja kato vaan ettet vaurioita johtonippua joka kulkee siinä muovin sisässä

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti: