Sierra 2.0iS vm86 kysymyksiä.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Sierra 2.0iS vm86 kysymyksiä.
Moi,
nyt pitäisi perustietämystä paikata kun kaverille käytiin hakemassa tuollainen tänään. Kuvia löytyy: www.nettiauto.com/130382
Onko tuo nyt mk1 vai mk2? Hienot tuplaspoilerit löytyy, mutta onko noi ihan jotkut mallittomat vai onko nuo RS500 spoilerit? Tehoja tuossa ilmeisesti on vakiona se 115hp, onko tuohon mitään järkevää puoli-ilmaista tapaa saada lisää tehoa? Itsellä mielessä tyyliin peltisarja ja joku putkisto, mutta onko noilla vaikutusta? Onko tuossa minkäänlaista lukkoa vakiona? Jos ei, niin mikäköhän lukko tuohon kävisi?
T:Jore
nyt pitäisi perustietämystä paikata kun kaverille käytiin hakemassa tuollainen tänään. Kuvia löytyy: www.nettiauto.com/130382
Onko tuo nyt mk1 vai mk2? Hienot tuplaspoilerit löytyy, mutta onko noi ihan jotkut mallittomat vai onko nuo RS500 spoilerit? Tehoja tuossa ilmeisesti on vakiona se 115hp, onko tuohon mitään järkevää puoli-ilmaista tapaa saada lisää tehoa? Itsellä mielessä tyyliin peltisarja ja joku putkisto, mutta onko noilla vaikutusta? Onko tuossa minkäänlaista lukkoa vakiona? Jos ei, niin mikäköhän lukko tuohon kävisi?
T:Jore
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
on mk1. eikös noihin saanu lukkoperän optiona
eli voi olla tai sitte ei
yläsiipi näyttää perus cossusiiveltä ei oo lopussa sitä isoo "hyppyrii" joka on rs500 siivessä
toi alalippa näyttää ihan perus uretaani slärpaltä
kyllähän sillä pellisatsilla putkistolla ja vapaavirtaus suodattimella voi muutaman hepan saada lisää


yläsiipi näyttää perus cossusiiveltä ei oo lopussa sitä isoo "hyppyrii" joka on rs500 siivessä
toi alalippa näyttää ihan perus uretaani slärpaltä

kyllähän sillä pellisatsilla putkistolla ja vapaavirtaus suodattimella voi muutaman hepan saada lisää
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Ylläpitäjä
Okei, eli mk1 ja tarttee siis tarkistaa onko lukkoa. Toi siipi saa kyllä lähteä, eli laitetaan myyntiin. Pipercrossin suodatin siellä olikin jo konepellin alla, mutta pakosarja oli vakio ja putki oli jotain mitä rakennettu 3-4 valmiista putkesta. Esim haarautui yhdestä kohtaa putkea kahdeksi putkeksi joista toinen oli myöhemmin tukittu ja jatkettu vain toisesta putkesta
T:Jore

T:Jore
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
ikävä tuottaa pettymys,mutta ei noita hevosia ihan puoli-ilmaseksi saa.kannesta siivu pois puristuksien nostamiseksi,aukkojen avarrus ja kunnon peltisarja+2"putkisto niin jo hiukan tehoa tullee.sit jos taas lisää haluaa niin isommat venttiilit jne. ja kun alkaa mekaaninen puoli olla hyvällä tolall niin sit jo tarvis ruveta suunnitteleen lastutusta mikäli bensa ei riitä viritysasteeseen nähden.mut niinku sanottu teho ei tuu ilmaseksi.riippuu mitä haluaa....
-
- Viestit: 1367
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
- Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837
Juups, eli niinku timppaanen tuos sanoikin eli lukon on saanut jos on laittanut rastin ruutuun, ja alempi lippa on is:n vakio kummilippa.
Muistelisin että iiässään on varusteet ollu joko tai tyyliin, eli vaihtoehtoina on ollut kattoluukkua, lukkoperää, keskuslukkoa, sähkölaseja, ohjaustehostinta, ja niistä on saanut valita samaan rahaan 2 kpl
Muistelisin että iiässään on varusteet ollu joko tai tyyliin, eli vaihtoehtoina on ollut kattoluukkua, lukkoperää, keskuslukkoa, sähkölaseja, ohjaustehostinta, ja niistä on saanut valita samaan rahaan 2 kpl
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.
-
- Ylläpitäjä
Oke. Se putki näytti kyllä ihan kamalalta. Tosin loppupää taisi olla simonsin 2" systeemistä.tanari kirjoitti:hehe kaverin vanha autosama rekkarikiven kirjainsarja kuin mullakin
muistaakseni se pisti tohon simonssin putkiston ja spaksin alustan ja nokka vaihdettiin ja jakohihna on vaihdettu ~8kk sitten.. hirveetä kyytiä se on saanu
Yllättävän pirteä se jaksoi ikäisekseen olla. Kaveri etsi ensin E30 korista bemua ja kun niitä oltiin käyty toista kymmentä yksilöä katsomassa niin sitten käytiin ostamassa Sierra puoleen hintaan

Mutta jos viitsit, niin kysy ihmeessä että mitä kaikkea sille on tehty ja mitä feilua siinä on ollut ja odotettavissa mitä jobbari ei meille kertonut

T:Jore
-
- Ylläpitäjä
No toi oli lähinnä vertauskuvallinen ilmaisu. Pointti oli se että kun kevääksi on rakenteilla kunnon vehkeet, niin tommoseen talviautoon olisi voinut jotain halpoja peruskikkoja toteuttaa jos olisi saanut rahoille vastinetta. Lähinnä tärkeimmät ominaisuudet on takaveto ja lukkoperä, kaikesta muusta voi tinkiärs11 kirjoitti:ikävä tuottaa pettymys,mutta ei noita hevosia ihan puoli-ilmaseksi saa.

T:Jore
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
voinhan mä kysellä..Jore kirjoitti:Oke. Se putki näytti kyllä ihan kamalalta. Tosin loppupää taisi olla simonsin 2" systeemistä.tanari kirjoitti:hehe kaverin vanha autosama rekkarikiven kirjainsarja kuin mullakin
muistaakseni se pisti tohon simonssin putkiston ja spaksin alustan ja nokka vaihdettiin ja jakohihna on vaihdettu ~8kk sitten.. hirveetä kyytiä se on saanu
Yllättävän pirteä se jaksoi ikäisekseen olla. Kaveri etsi ensin E30 korista bemua ja kun niitä oltiin käyty toista kymmentä yksilöä katsomassa niin sitten käytiin ostamassa Sierra puoleen hintaan
Mutta jos viitsit, niin kysy ihmeessä että mitä kaikkea sille on tehty ja mitä feilua siinä on ollut ja odotettavissa mitä jobbari ei meille kertonut
T:Jore
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Re: Sierra 2.0iS vm86 kysymyksiä.
Taitaa olla iS:n se alempi, ylemmästä vaikea sanoa mistä tehty mutta siipicossun spoileria muistuttaaJore kirjoitti:Moi,
Hienot tuplaspoilerit löytyy, mutta onko noi ihan jotkut mallittomat vai onko nuo RS500 spoilerit?
T:Jore
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 796
- Liittynyt: Ti Syyskuu 24. 20:23:09 2002
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
lappis kirjoitti:Kuulostaa ihan marteliuksen putkistolta...Zimi Da Guitara kirjoitti:Mulla on samanlainen putkisto... Ihme viritelmä.Jore kirjoitti:Esim haarautui yhdestä kohtaa putkea kahdeksi putkeksi joista toinen oli myöhemmin tukittu ja jatkettu vain toisesta putkesta
Marteliusta oon valmistajaksi epäillytkin. Pakosarja on nimittäin täysin samanlainen.
Tai sitten joku on vaan tehny samanlaisen...mistäs sen tietää, eihän niissä mitään leimoja oo, eihän...?

* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Jos joutuu etumoottori-takaveto yhdistelmän kytkimen vaihdossa irrotettavia osia miettimään niin ei ehkä kannata ainakaan yksin hommaan alkaa.
kardaani, vaihdekeppi, startti, kytkinvaijeri, nop.mit.vaijeri, vaihdelaatikko.
Varsinkin 5-vaihteinen painaa aika paljon mutta saa sen sinne yksinkin nostettua. Jos usko ei riitä niin nostaa vaikka hännän kepin reiästä ensin ylös (ja sitoo kiinni) niin helpottaa hommaa hiukan.
Jos on käytössä oikeat otteet sekä nosturi ja pylvästunkki niin tosiäijä tekee pariin tuntiin suht. helposti. -auto halliin ja ulos-
kardaani, vaihdekeppi, startti, kytkinvaijeri, nop.mit.vaijeri, vaihdelaatikko.
Varsinkin 5-vaihteinen painaa aika paljon mutta saa sen sinne yksinkin nostettua. Jos usko ei riitä niin nostaa vaikka hännän kepin reiästä ensin ylös (ja sitoo kiinni) niin helpottaa hommaa hiukan.
Jos on käytössä oikeat otteet sekä nosturi ja pylvästunkki niin tosiäijä tekee pariin tuntiin suht. helposti. -auto halliin ja ulos-
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Ylläpitäjä