Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jarno84
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarno84 » Su Lokakuu 10. 14:25:15 2004
jos laittaa RST:hen käytetyn lastun niin saako siitä parhaita hyötyjä irti?

-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Su Lokakuu 10. 14:28:05 2004
Eihän ne käytössä kulu
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
jarno84
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarno84 » Su Lokakuu 10. 14:45:32 2004
niin että ne ei ole mitenkää ohjelmoitu sille edelliselle autolle?

-
Jake
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Viesti
Kirjoittaja Jake » Su Lokakuu 10. 17:47:38 2004
Riippuu lastusta . Löytyy yleislastuja ja autokohtaisia .
ex Jäsen #10
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Su Lokakuu 10. 18:10:03 2004
Esiintymistiheys RST -lastuissa suomessa: peruslastu vs. räätälöity 100/1
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
RubberDuck
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja RubberDuck » Ma Lokakuu 11. 12:11:53 2004
jjs kirjoitti:Esiintymistiheys RST -lastuissa suomessa: peruslastu vs. räätälöity 100/1
osataanko noita RST lastuja jo ropaa täälläkin päin?
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Lokakuu 11. 15:10:13 2004
Lastu RST:ssä nyt on muutenkin vähän kyseenalainen värkki, koska se ei vaikuta polttoaineensyöttöön mitenkään. Lähinnä sillä kierretään ahtopainerajoitus ja säädetään sytytysennakoita.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
FordEscort
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja FordEscort » Ma Lokakuu 11. 15:42:12 2004
JesseT kirjoitti:Lastu RST:ssä nyt on muutenkin vähän kyseenalainen värkki, koska se ei vaikuta polttoaineensyöttöön mitenkään. Lähinnä sillä kierretään ahtopainerajoitus ja säädetään sytytysennakoita.
Missä kohdassa ahtopaineenrajoitus tulee vastaan? Kyseessä RST S1
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Lokakuu 11. 15:49:38 2004
noin 0.7 bar oli itsellä
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
jarno84
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarno84 » Ma Lokakuu 11. 23:28:25 2004
voiko ahtopainerajan ohittaa muutenkin kuin lastulla?
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Lokakuu 11. 23:33:13 2004
Eipä juuri sähköisesti. Kaikenlaisilla bleedervirityksillä homma kyllä onnistuu, mutta silloin muutellaan jo tavallaan sytkäkarttojakin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1