Lastuista?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jarno84
Viestit: 159
Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Lastuista?

Viesti Kirjoittaja jarno84 » Su Lokakuu 10. 14:25:15 2004

jos laittaa RST:hen käytetyn lastun niin saako siitä parhaita hyötyjä irti? :oops:

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Lokakuu 10. 14:28:05 2004

Eihän ne käytössä kulu
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

jarno84
Viestit: 159
Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarno84 » Su Lokakuu 10. 14:45:32 2004

niin että ne ei ole mitenkää ohjelmoitu sille edelliselle autolle? :oops:

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Su Lokakuu 10. 17:47:38 2004

Riippuu lastusta . Löytyy yleislastuja ja autokohtaisia .
ex Jäsen #10

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Lokakuu 10. 18:10:03 2004

Esiintymistiheys RST -lastuissa suomessa: peruslastu vs. räätälöity 100/1
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

RubberDuck
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja RubberDuck » Ma Lokakuu 11. 12:11:53 2004

jjs kirjoitti:Esiintymistiheys RST -lastuissa suomessa: peruslastu vs. räätälöity 100/1
osataanko noita RST lastuja jo ropaa täälläkin päin?

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ma Lokakuu 11. 15:10:13 2004

Lastu RST:ssä nyt on muutenkin vähän kyseenalainen värkki, koska se ei vaikuta polttoaineensyöttöön mitenkään. Lähinnä sillä kierretään ahtopainerajoitus ja säädetään sytytysennakoita.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ma Lokakuu 11. 15:42:12 2004

JesseT kirjoitti:Lastu RST:ssä nyt on muutenkin vähän kyseenalainen värkki, koska se ei vaikuta polttoaineensyöttöön mitenkään. Lähinnä sillä kierretään ahtopainerajoitus ja säädetään sytytysennakoita.
Missä kohdassa ahtopaineenrajoitus tulee vastaan? Kyseessä RST S1

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ma Lokakuu 11. 15:49:38 2004

noin 0.7 bar oli itsellä
Escort mk3 + 2x Focus mk1

jarno84
Viestit: 159
Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarno84 » Ma Lokakuu 11. 23:28:25 2004

voiko ahtopainerajan ohittaa muutenkin kuin lastulla?

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ma Lokakuu 11. 23:33:13 2004

Eipä juuri sähköisesti. Kaikenlaisilla bleedervirityksillä homma kyllä onnistuu, mutta silloin muutellaan jo tavallaan sytkäkarttojakin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Vastaa Viestiin